- siirtyi ajasta ikuisuuteen kuolemaa kohtaamatta, ihanaa.
- tapasi Kristuksen kirkastusvuorella, yli-ihanaa.
http://www.youtube.com/watch?v=G2jIkA5WUPk
Hyvää opetusta, ihastuttavaa.
Tekee mieli kiljaista niin olen innoissani, sillä katso, Jeesus palaa pian hakemaan omiaan!
uskollinen Herran palvelija profeetta Elia
1
111
Vastaukset
- nöyrä-Mika
" Minä en jätä teitä yksin tai orvoiksi, vaan tulen Uudelleen teidän luoksenne. "
Jeesus sanoi noin. Melkein alkaa itkettämään yksinäistä. Tulisipa pian. Onneksi Hän asuu minussa. Siksi kestän yksinäisyyden painetta. Kun yksinäisyys painaa masennusta kohti niin Henki nostaa siitä pois kuin suohon uppoavaa suosta nostaisi. Se on ihmeteltävää.
Mitä ihmisiin tulee: Olin yksin eilen, olen yksin tänään, olen yksin huomenna ja koska on se päivämäärä mikä on niin snaon että olen ylihuommenakin yksin, mutta sanon sen Hengen voimautamana. Se on maallisesti ajatellen ihmeteltävää.
Toivottavasti teillä on joku ihminen tai ihmisiä, jonka kanssa vietätte aikaa aina toisinaan. Se jotenkin lataa silleen kivasti. Varsinkin jos kummatkin tai kaikki rakastatte Jeesusta. Kiitos Jeesukselle rauhasta, joka ylittää lapsukaisen ymmärryksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670