Elämänmuutos

haistakaa...!!

Olen tähän asti yrittänyt olla mukava ihminen, mutta nyt meni kuppi nurin. Minä en suostu enää kenenkään leikkikaluksi. Tästä lähtien osoitan kiinnostustani vain ihmisille, jotka ei kiinnosta minua paskan vertaa.

Alan huolehtia ulkonäöstäni entistä enemmän, flirttailen kaikille yökötyksille ja jätän ne sen jälkeen ihmettelemään, kun en olekaan oikeasti kiinnostunut. Jos saan mahdollisuuden vielä siihen, että roikutan jotain perässäni, niin teen sen mielelläni.
Kohtelen muita kuin itseäni on tähän asti kohdeltu. Hah.

2

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entä jos kohtaat ihmisen joka näkee sen mukavan ihmisen kaiken tuon alla? entä jos kohtaat ihmisen, joka oikeasti välittää? toivon, että voit silloin tartua siihen käteen joka ojennetaan vilpittömästi. toivon, että sä uskallat nostaa katseesi yökötyksistä ja uskoa, että sä ansaitset parempaa. Älä kohtele sinusta välittäviä ihmisiä kuin sinua on kohdeltu. Kohtele heitä kuten olet halunnut itseäsi kohdeltavan.
      voimia.

• ap.

Rupesin tässä vuoden alusta toteuttamaan elämänmuutostani. Kiva flirttailla ihmisille ilman minkäänlaista kiinnostusta. Eihän pikku flirtti kenenkään elämää häiritse, kun ei anna ymmärtää sen enempää ;)

Olen päättänyt, että parisuhdetta en kaipaa tällä hetkellä, koska mielessäni on vain yksi, jota en saa. Irtoseksiä en halua harrastaa.

Tajusin, että pitämällä itsestäni sekä henkisesti, että fyysisesti huolta, parannan mahdollisuuksiani saada joskus joku, josta oikeasti välitän ja jota kohtaan tunnen muutakin kuin väljähtynyttä ystävyyttä. Lupaan myös olla tutustumatta ihmisiin, jotka ei alusta alkaen kiehdo minua. Hyvää alkuvuotta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60