Kumpi voittaisi

Tero ÷ Z

Kumpi on voittaisi voimien mittelöinnissä, jumala vai mustanaamio?

Minä olen mustanaamion kannalla.

11

150

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tv121

Jatketaan sitten keskustelua kun pääset sarjakuva tasosta eroon.

• TV. Ja jos sinä pääset eroon uskomuksista. Nyt et erotu Hai-jumalaan uskovista.

• Nasse.

Chuck Norris

Jeesuksesta ei ole edes nyörättyyn kehään Nassea vastaan.

• FUCKIFUU

Aloittaja puhui jumalasta, ei juutalainen voi olla jumala. Jos jumala olisi olemassa, on selvää että se olisi suomalainen.

• bbrraa

Ne jotka ovat Saaatanan omia puhuvat niinkuin Saaatana sallii heidän puhua. Ei heillä ole mitään muuta mahdollisuutta.

• Jos sun jumalasi on saa tanaa voimakkaampi, niin miten mikään saa tanan tekonen voi häiritä jumalasi suunnitelmia? Jos häiritsee niin miksi jumalasi sallii saa tanan mellastaa ihan vapaasti? Miksei jumalasi hankkiudu eroon saa tanasta?

• ELa.iM
        ijk75 kirjoitti:

Jos sun jumalasi on saa tanaa voimakkaampi, niin miten mikään saa tanan tekonen voi häiritä jumalasi suunnitelmia? Jos häiritsee niin miksi jumalasi sallii saa tanan mellastaa ihan vapaasti? Miksei jumalasi hankkiudu eroon saa tanasta?

ijk75

Kuka nyt hauvvastaan luopuu, jos ei ole allerginen.

• ELa.iM kirjoitti:

ijk75

Kuka nyt hauvvastaan luopuu, jos ei ole allerginen.

"Kuka nyt hauvvastaan luopuu, jos ei ole allerginen."

Oi kuinka suloista

• EL.aIM

Tero ÷ Z

Mustanaamiolla on iskunkestävyyttä. Johan sillä on silmät mustana. Mutta eihän toi olisi kuin yksi siiven isku, niin puhuttaisiin aaveratsastajasta. Mustat silmät ei haittaisi, kun ei ole päätä, missä silmät olisi kiinnitettyinä.

• Kristinuskon kirja.

Raamatun mukaan mustanaamio voitti. Jumala loi ihmisen, mutta mustanaamio totesi Aatamin muodossa, että ei ihminen ole sellainen kuin sinä sen loit.

• MrrMorden

Hihhuleiden mukaan luotiin ensin ihminen ja se sitten loi mustanaamion. Koska ensimmäinen väite on valhetta ja kadotusta (ketään ei luotu) niin mustanaamio voittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1351
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33