pahimmat bile mokat teil tai kavereil?

pitää tietää mitä varoo

Nii kertokaa pahimpii bailu mokii mitä teille tai kavereillenne on käynny??:D

6

427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joskusjuopetellut

ei tää mikään paha oo mutta kerran kaverin syntttäreillä , niiden mökillä olin juuri tullut laivalta , ostanu paljon viinaa :D ja lähtenyt sinne alku ilta meni hyvin, olin kuulemma säätänyt exäni kanssa, lopulta muisti meni ja olin haastanut ihmisille riitaa heränny silmä mustana ja nenä veres soutuveneestä noin 2 metriä rannasta :D ja tarina on aivan totta :)

• MelkeinKuollut

Iha umpipäissään oksennellu kaverin luona kaikkialle, kaatunut monta kertaa että naama ihan mustelmilla, suihinotto ihan tuntemattomalta tyypiltä ja lopputulos 4 tuntia tajuttomana ja sairaalassa tiputuksessa kiini. (Alkoholin myrkytys)
      Kaikki tapahtui vielä samana päivänä (:

• MelkeinHullu

Tai no itseasiassa otin poskeen koko porukalta ja tunsin kaikki. Oli muuten vielä
      kakka housuissa!

• Mulle kävi kerra sillee et leikin pullonpyöritystä ja sit ku olin kertonu kaikkille kamuille et poltan tupakkaa ja mul on keuhkosyöpä ni se pullo tietenki osu muhu ja sit ne kysy onks se totta =(. Tietenki pullonpyöritykses ei saa valehdella ja sit kaikki nauro mulle,jonka jälkee keksin hätä valheen et korkkasin eile lonkeron R-kioski edes enkä muista eilisestä mitää ja että mul on maksa paskana ni sain sillä jonku osan kunniastani takasi mut silti nolottaa vielä ku ne kaikki nauro mulle =(.

• suomenkielionvaikee

bile_mokat on yhdyssana

• lopulta

Olin jossain kaverin bileis mis oli aivan helvetisti porukkaa. Oltiin muutamat otettu. Luulin et olin viel mun eksän kanssa, kun en muistanut et Se olikin jättänyt mut koska sil oli joku toinen. No, sit näin sen siel juttelemas jollekki tytölle (sen nyksäl) ja menin ihan pokkan nuolee sen korvaaxD siit seuras PIENI kissatappelu, lopult lähettiin kuulemma sen tytön kanssa käsi kädessä sieltä kotiin, molemmat ihan verillä:) muistelen lämmöllä sitä iltaa:'D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1234
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1088
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      814
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      677
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      662
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60