oon ihan avuton tän puhelimen kanssa (samsung galaxy s 2 plus) kun eilen tässä oli tää wi-fi päällä ja netti toimi ihan hyvin, mutta tänään se ei yhistä sitä verkkoon vaikka sen pitäs sen wi-fin kaiken järjen mukaan olla päällä. sit kun painaa siitä wi-fi -jutusta niin siihen tulee 3 jotain suojattua verkkoo mihin ei voi yhistää kun niihin tarvii salasanan. mitä teen?
APUA WI-FIN KANSSA
avuton
2
109
Vastaukset
- dddddddddddddddddddd
Lyöt lekalla puhelinta ja valat sementtiin
Öööh, tuo leka ja sementti :D
Onko joku niistä suojatuista verkoista se jota käytät kotona? Onko joku taloudessasi tallentanut salasanan muistiin? Joissakin modeemeissa, jossei ole vaihtanut salasanaa, löytyy pohjasta tarra jossa security key tms jota voisi kokeilla salasanaksi. Toimiiko se langaton yhteys muissa talouden koneissa kuitenkin?
Selene@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820