Katsaus ajoitetusta Luomistyöstä. 2013.12.25.
Paikka, Suomi, Finland.
Luomistyöni kaukaiselta ajalta oli mennyt turmelukseen. Ajan henki oli minua vastaan. Vasten tahtoani he ottivat minun luomis voimani omiin käyttöihinsä ja pilasivat minun maineeni moittien, että olin heille vastemielinen, ollen yksin oikeutettu luojana ja olin muka tehnyt huonosti luomiseni, kun ihmisen huonoksi jo alkuaan muka olin luonut. Sitä moitetta en koskaan ollut hyväksynyt.
Vapaan tahdon minä annoin heille, luoduilleni heidän vaatimuksensa tähden. He kysyivät minulta: ” eikö meillä saakaan olla vapaata tahtoa, niin kuin sinulla, meidän Luojallamme on ollut”?
Vapaa tahto minulla on, vastasin silloin ja ajan vaatimuksesta annoin vapaan valinnan tahdon myös luoduilleni. Miksi siis minua syytätte, kun teillä vapaa tahto on annettuna kaukaisilta ajoilta?
Tähän he vastasivat sanoen:” Me haluamme luomisen oikeuden, niin kuin sinullakin on”.
Luomiseni minä olen asettanut itselleni iki-aikaiseksi saannakseni, sillä minä annan itselleni saannon. Tähän tyytykää minun omani, joista minä kauhiani kannan.
Aika tulee sen osoittamaan, menkää siis aikaan, niin näette tämän tulevan vieraaksi teille ja meille, me Luoja olemme sen nähneet tapahtuneen.
LUOJAN OIKEUS KATSAUS.
creation 1.
3
89
Vastaukset
- Luojalta.
Luoja on luoja, vaikka niin ette haluaisikaan.
- olentosesatua
Satuolento on satuolento, vaikka niin ette haluaisikaan.
- niin on
Täällä sinä et näe Luojaa ja kuitenkin luonto luo koko ajan uutta. Yllä pitää ja karsii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667