Hei, osaisiko kukaan kertoa mitä pitäisi tehdä kun World of Tanks -peliä käynnistäessä (siis kun painan 'käynnistä' salasanan antamisen jälkeen) ohjelma ilmoittaa että ' update your client program'? internet toimii ja salasana on oikein. Käytössä oleva versio on v.o.8.9.#554. Ohjelma ei ilmoita missään että versio pitäisi päivittää.
nimim. The bomber
World of Tanks -ongelma
5
217
Vastaukset
- hönötin
Kyseinen versio onvanha, eli peli pitää paivitää. En sitten tiedä miksi sinulla pelli tekee noin, sillä minulla se päivittää automattisesti kyseisen pelin.
PS. Ei kannata vaivautua päivittämään - Poista koko peli, on ärsyttävä ja epälooginen. - TankGirl924
Ku avaat wotin nii ennenku painat play, nii pitäis tulla hirvee lataus
WoTissa TankGirl924
ps. Oon oikeesti tyttö, vaik jotku luulee et haen huomilta- asdfghj2
Oletko livenäkin tankkityttö (saman kokoinen)?
- Band of Ullanlinna
asdfghj2 kirjoitti:
On myös suomen kielessä samaa tarkoittava sana Sotanorsu Tankkitytölle !
- TankGirl924
asdfghj2 kirjoitti:
Mitä vittua sun pitäs tuntee mut paremmi nii tietäisit.... toi ei ees oo mun accountin nimi sitä en kertois suomi 24 ikinä
T. Just se eitankinkokoinen TankGirl924
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329