Vastatkaa uskikset

Mirka ..., :-)

1. Miksi te uskikset pidätte pahana sitä joku ajattelee, tulkitsee ja tekee itsenäisiä päätöksiä.

2. Miksi te uskikset ette hyväksy lapsillenne uskonvapautta?

3

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tätäkö halusit

Emme halua että lapsistamme tulee samanlaisia kuin sinä olet.

• M.t

Hei Mirka

Uskon, tiedän että uskovaisten ja ei uskovaisten välillä on molemminpuolista epätietoisuutta, tai oikeammin ei osata sanoja asettaa niin ettei se loukkaa toista osapuolta. Kuka tunnustaa uskovansa Jumalan sanaan, niin ei se usko ole ihmisen omaa tekoa, sen tiedän omalta kohdaltani sanoa. Ei minulla tai kenelläkään ole oikeutta tuomita ketään, mutta on oikeus sanoa samaa kuin Jumala sanassaan sanoo. Parempi sellaisen ihmisen olisi olla sanomatta mitään joka ei osaa oikein sanoa Jumalan sanasta,siitä tulee vain sekaannusta. Minä kunnioitan sinun näkemystäsi vaikka se ei olisi Jumalan sanan mukaista. Ei Jumala pakota ketään mihinkään,Hän antaa ihmiselle vapaan tahdon toimia tehdä asioita, ei Hän pakota uskomaan itseensä. Taitamaton sanojen käyttö aiheuttaa paljon vahinkoa. Jumala on kuitenkin antanut sanansa ihmiskunnalle,johon ei meillä ole vastaan väittämistä, se ilmoitus on Raamatussa. Kymmenen käskyä mitkä on annettu elämämme turvaksi, ne suojelee ihmiselämää, käskyt antaa mallin miten elää elämää, ne suojelee sinua ja minua kaikkia, ken tahtoo ojentautuaniiden mukaan. Emme kykene käskyjä täyttämään, eli elämään niiden mukaan, mutta uskova ihminen tietää ja ymmärtää sen että Jeesus täytti kaiken meidän puolesta.

Tilanne kuviteltuna jos vaikka epäuskoinen kyselee pelastumisen perään, silloin pitäisi uskovan häntä neuvoa siten että hän tulee lohdutetuksi.

Mutta uskovaisten ei pidä uskoansa tuputtaa kenellekkään, kuin tyhjää haukkuva koira, siihen ärsyyntyy jokainen,ja silloin sanaa ei jaeta käytetä oikein.

Netissä paljon kirjoitusta joissa haukutaan uskovaisia, kyllä se panee sanan tulemaan,joka ei sitten miellytä, vaikka se olisi Raamatun mukaista.

Jokatapauksessa sana antaa sen minkä se lupaa, hyvässä ja pahassa.
      Mirka jos tahdot ettei sinua haukuta, niin älä sinäkään hauku, jokainen kun kunnioittasi toistaan toiseen katsomatta, siitä Herramme iloitsee.

Teimmepä niin tai näin ihmiseen katsomatta, niin Jumalan sana tulee täyttymään viimeistä piirtoa myöten, siitäkin huolimatta uskoimmepa tai emme. Se että ihminen on tullut siihen tilaansa että tunnustaa Raamatun Jumalan sanaksi, se on Jumalan oma teko ihmiselle, miksi joku uskoo ja joku ei niin seon mysteeri, emme Jumalan aivoituksia kykene ymmärtämään. Onneksi Hän tekee vielä työtänsä. Ehdottomasti emme saa toisiamme tuomita, siihen on vain Jumalalla yksin valta poikansa kautta kun hän kerran vielä tulee.

En minä ole tullut paremmaksi ollenkaan,vaikka kuuntelen päivittäin sanaa, tiedän vain mitä tekoa olen, ja tunnustan syntini.
      En tiedä vastasinko kysymyksiisi? Jos kysyt jatkossa niin koetan vastata.

• ei mitään uutta?

Yleistystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4955
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      505
      1587
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      933
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      49
      776
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe