Jatkuva, pakollinen tarve ahmia, kaikki dieettini epäonnistuvat sen takia. Olen ahminut ja oksentanut ja painoni jojoilee koko ajan. Olen kuullut Dukan dieetistä, jossa saisi syödä rajattomasti. Joten uskoisitteko että se voisi toimia? Tai mikä dieetti siis sopisi parhaiten bulimikolle?
Tiedän, että pitäisi lopettaa tää, mutta mun on PAKKO LAIHTUA! Voisiko Dukan dieetti toimia, vaikka ahmisin paljon, koska dieetti antaa siihen luvan?
Ps. Kiitos jos jaksatte vastailla.
Mikä dieetti sopisi parhaiten bulimikolle?
3
253
Vastaukset
- atkins1
atkinsin dieetti
- ainoo oikee
Rowan Atkinsonin dieetti.
Pää tungetaan kalkkunan sisään.
- Bulimia
Mietin tota niin varmaan olis paras että söisit anmimiseen ja muutenkin vesipitoisia vihanneksia/hedelmiä, muuten päivässä 200g vähärasvaista lihaa/kalaa/kanaa, pari lasia maitoa , että saisit kuitenkin ravinneaineet. Ja tolla nyt laihtuiskin jos malttaisit pitää ne vihannekset ja hedelmät järkitasolla ettet vetäis pussitolkulla.. Hyvä tosin taas toisen sokean neuvoa toista :D, mutta aidosti jos pystysit pitään ton linjan vältellen hiilihydraatteja ja sokereita niin veikkaan et ahmiminenkin vähentyis ja ihan kalorillisesti laihtuisit :). Ja päälle omegat niin siinä pitäis olla kaikki mitä ihminen tarvitsee, rasvasesta kalasta tosin saa nekin .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 531077
- 72975
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 58893
- 106882
- 45879
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820