Etsimme 5kk ikäiselle pojallemme satunnaista vakkarihoitajaa joka on luotettava ja vastuullinen. Työtä olisi siis satunnaisesti aina sovittuna etukäteen.
Meillä on myös koira, suomenlapinkoira joka on todella kiltti ja rauhallinen.
Toivomme hoitajalta aikaisempaa kokemusta pienten lasten hoidosta, ja joustavuutta.
Otathan yhteyttä! :)
Haetaan satunnaista lastenhoitajaa tampereen keskustaan!
6
215
Vastaukset
- maiku1
olisimme kiinnostunut soittele jos käy kun asumme Somerolla toimimme tukiperheenä ja meille sopii viikonloppu hoidot myös. soittele 0407040107
- winter1
Hei! Olisin kiinnostunut lapsesi hoidosta. Laittaisitko vielä sähköpostiosoitteesi, niin laittaisin sinulle sähköpostia.
- girl91
carita.rannelma@gmail.com
- tiia1
Hei! Olisin kiinnostunut työstä ja minulla on runsaasti kokemusta lastenhoidosta sekä alle 1-vuotiaita olen ollut hoitamassa. Voit ottaa minuun yhteyttä tipuli_94@hotmail.com niin kerron mielelläni lisää itsestäni!:)
- emiliaa1
Olisin kiinnostunut.
Olen pian lähihoitajaksi valmistuva nuori nainen, kokemusta lastenhoidosta löytyy useiden vuosien ajalta. Olen käynyt myös MLL:n lastenhoitokurssin, hoitanut tätä kautta lapsia noin 1.5v. Nuorin lapsi jota olen hoitanut on ollut 4kk ikäinen.
Olen reipas, vastuuntuntoinen ja positiivinen persoona.
Kerron mielelläni lisää mailitse. :)
lauraemilia@hotmail.fi - elkkkus
heippa:) tosiaan, oon tosi kiinnostunut hoitamaan lapsia ja oon itse tosi lapsirakas. opiskelen lukiossa tampereella ja täytän tänävuonna 18. koirista ja lapsista kokemusta omassa perheessä. ja pienten lasten kanssa olen toiminut mm. muskarissa ja uimakoulussa. jos kiinnostusta löytyy otathan yhteyttä, elvis.salmi@gmail.com :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319