Ettepä saa ansiosidonnaista ......
YTK:loiset
5
244
Vastaukset
- YTK-loinen
ai jaa, tuo olikin taas ihan uutta !!
- sak
muista lääkkeet....
Lomautettuna jo 4 kuukautta eikä vieläkään päätöstä ansiosidonnaisen maksamisesta. On tosi hienoa maksaa vuodesta toiseen työttömyyskassan jäsenyydesta, mutta tosi paikan tullen sieltä ei sitten saa yhtikäs mitään. Pahinta on se, ettei ole edes päätöstä josta voisi valittaa. Ilman päätöstä en ole työtön, työnhakija enkä myöskään oikeutettu minkäänlaiseen korvaukseen. Itse olen jättänyt kaikki hakemuksen paperit ajallaan, mutta kestääääää......
- turha juttu
Tarkenna vähän mihin kassaan kuulut ja mistä päätöksestä se maksamattomuus on kiinni, tuosta saa käsityksen että TE-keskuksen ??
- Hah hah!
Kaikki on paskaa ja elämä haisee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195