Hei!
Alempana nimimerkki "Apuva!" tiedusteli millaisia kuulokojeita Kuulokeskukselta saa liittyen lähinnä malleihin ja merkkeihin. Itse taas olen kiinnostunut laatuseikoista. Olen opiskelija ja pian valmistumassa työelämään. Haluaisin lähteä ulkomaille töihin tekemään asiakaspalvelutyötä sekä kasvotusten että puhelimitse, mutta olen epävarma siitä riittääkö kuuloni vieraan kielen ymmärtämiseen. Pelkään että kuulen jotain seikkoja väärin ja enkä siten menestyisi riittävän hyvin työssäni. Minulla ei ole vielä mitään tietoa kuulokojeiden laaduista kun en ole päässyt niitä kokeilemaan. Lääkäri sanoi että saattaisin saada sellaisen ensi keväänä. Minulla on lievä kuulonalenema.
Kysymys siis kuuluu millaisia kuulokeskukselta / yksityiseltä toimijalta hankitut kuulolaitteet ovat laadultaan? Tuleeko väärinymmärryksiä / saatteko selvää kaikista sanoista? Pärjäättekö kuulokojeen kanssa sekä kasvotusten että puhelimessa? Käytättekö mitään apuvälineitä puhelimessa ollessanne (esim. induktiosilmukkaa?) Voitte vastata vaikka ette työskentelisikään vieraalla kielellä. Voitte esim. kertoa miten olette tähän saakka menestyneet kuulokojeilla normaalissa työelämässä / vapaa-ajalla.
Kuulokojeiden laatu
Opiskelija05
2
256
Vastaukset
- Jo vain
Puhelimessa ollessa kannattaa kokeilla induktiosilmukkaa? Helpottaa kuulemista. Kuulokojeitakin on olemassa niin monenlaisia että vaikea sanoa mikä malli sopii kenellekin. Kuulokeskus yleensä neuvoo näissä asioissa.
- sulevi
Kuulokeskuksella on erittäin hyvät digitaaliset kuulokojeet, joka saa käyttöönsä ilmaiseksi, mikäli tarvetta on. Kannatta kääntyä Hyksin kuulokeskuksen puoleen pikimmin. Itse on käyttänyt kojetta 10 vuotta, ja olen ollut todella tyytyväinen kojeeseen ja palveluun. Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637