VARSINAIS-SUOMEN POLIISILAITOS
Rikosilmoitus xxxx xxxxxxx, sosiaalityöntekijä xxxxxx xxxxxxx, sekä asianajaja xxxxxx xxxxxxx vastaan.
Rikosnimikkeet: perätön ilmianto / kunnianloukkaus, todistusaineiston vääristeleminen.
6 § (24.7.1998/563) Väärä ilmianto. Joka antaa esitutkinta- tai muulle viranomaiselle taikka tuomioistuimelle väärän tiedon ja siten aiheuttaa vaaran, että ilmiannettu pidätetään, vangitaan tai joutuu muun pakkokeinon kohteeksi tai joutuu syytteeseen tai tuomitaan rangaistukseen tai muuhun rikosoikeudelliseen seuraamukseen virheellisin perustein, on tuomittava väärästä ilmiannosta sakkoon tai vankeuteen enintään kolmeksi vuodeksi.
xxxx xxxxxxx on päivämäärällä 28.9.2012 tehnyt minusta perättömän lastensuojeluilmoituksen. xxxx xxxxxxx siis viittaa minun syyllistyneen lastensuojelulain rikkomiseen, jollainen tekona olisi laissa rangaistavaa ja näin ollen on ollut vaara joutumisestani syytteeseen asian johdosta. Viittaan asiassa esimerkin vuoksi väittämäänsä, että olisin pakottanut tyttäreni nukkumaan, jollainen väittämä on esitetty myös Varsinais-Suomen käräjäoikeuteen.
Uudenkaupungin sosiaalityöntekijä xxxxxx xxxxxxx on kirjeessään Nakkilan sosiaalitoimelle 1.10.2012 esittänyt kunniaani loukkaavan vihjeen .
Katson sosiaalityöntekijä xxxxxx xxxxxxxx syyllistyneen perättömään eli väärään ilmiantoon joka teko olisi saattanut johtaa minuun kohdistuviin pakkokeinoihin. Katson asiassa loukatun myös kunniaani.
Asianajaja xxxxxx xxxxxxx on antanut Varsinais-Suomen käräjäoikeuteen 24.10.2012 perätöntä tietoa sisältävän asiakirjan, joka täyttää todistusaineiston vääristelyn tunnusmerkistön. xxxxxx xxxxxxx ei ole tutkinut asian paikkansapitävyyttä mitenkään vaan oikeuteen on siis annettu lausuma, että olisin pakottanut tyttäreni xxxxxx xxxxxxxx nukkumaan.
LIITTEET:
- 16.12.2013 uutisointi perättömästä ilmiannosta, lastensuojeluilmoituksesta Heinolan sosiaalitoimelle, joka asia käsitellään oikeudessa. Minua vastaan tehty lastensuojeluilmoitus oli huomattavasti laaja-alaisempi, jotka kohdat perättömiä kokonaisuudessaan, kuten Nakkilan sosiaalitoimen asiasta antamassa selvityksessä ilmeneekin.
-xxxx xxxxxxx lausunto mökin lämpötilasta, joka osoittaa xxxx xxxxxxx väitteen sisätilojen pakkasasteista perättömäksi, joka muutoinkin ymmärrettävissä perättömäksi, koska selvää on, ettei kenenkään asumuksessa ole pakkasasteita.
-xxxxx xxxxxxx todistajanlausunto 31.12.2012
-Nakkilan sosiaalitoimen lausunto / tutkimus xxxx xxxxxxx tekemästä perättömästä lastensuojeluilmoituksesta 11.2.2013 josta siis ilmenee että xxxx xxxxxxx tekemä lastensuojeluilmoitus on perätön.
-xxxx xxxxxxx väliaikaishakemus Varsinais-Suomen käräjäoikeuteen 24.10.2012
xxxx xxxxxxx väite että olen tyttäremme xxxxxx xxxxxxxxx pakottanut nukkumaan on myös täysin perätön ja käsitteenä pakottaminen tunnetaan rikoslaissa ja on rangaistava teko. Oikeuteen 24.10.2012 annettu perätöntä tietoa sisältävä asiakirja täyttää todistusaineiston vääristelemisen tunnusmerkistön. Alla otanta laki24- palstalta koskien pakottamista:
”Pakottaminen on oikeudetonta uhkaamista
Pakottamisessa on kyse siitä, että joku pakottaa toisen tekemään, sietämään tai tekemättä jättämään jotakin. Pakottamiseen syyllistyy se, joka oikeudettomasti väkivallalla tai uhkauksella pakottaa toisen sanottuun tekoon, sietämiseen tai tekemättä jättämiseen.
Rangaistuksena pakottamisesta voidaan tuomita sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi. Pakottamista koskeva säännös on toissijainenittava eli sitä sovelletaan, jollei teosta muualla laissa säädetä ankarampaa rangaistusta”
Vaadin xxxx xxxxxxx rangaistusta perättömästä, väärästä ilmiannosta sekä kunnianloukkauksesta, sekä oikeuteen annetusta perätöntä tietoa sisältävästä asiakirjasta, joka teko täyttää todistusaineiston vääristelemisen tunnusmerkistön, sekä tulen vaatimaan asiassa myös korvauksia.
Sosiaalityöntekijä xxxx xxxxxx vaadin rangaistavaksi perättömästä, väärästä ilmiannosta sekä kunniani loukkaamisesta sekä tulen asiassa vaatimaan korvauksia.
Asianajaja xxxxx xxxxxxx vaadin rangaistavaksi todistusaineiston vääristelemisestä sekä kunniani loukkaamisesta sekä tulen vaatimaan asiassa myös korvauksia.
Nakkilassa 18.12.2013
Rikosilmoitus Varsinais-Suomen poliisilaitokselle
0
276
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602844
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 802216
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408