Hei tota tiedustelisin sitä että voiko rakastua vaikka ei edes olisi seurustellut kyseisen henkilön kanssa? jos on vaikka ajatellut tätä henkilöä noin 4 kk todella paljon. Ja kun meidän tiet pian eroaa niin musta tuntuu ihan hirveeltä et en enää ehkä tuun näkeen kyseistä henkilöä ja masentaa ja tekis mielii itkee koko ajan ;( Auttakaa!
Mitä rakkaus edes on?
66
727
Vastaukset
- olet ihastunut.
Alle 20-vuotias ihminen ei voi olla kokenut rakkautta. Niin yksinkertaista se on. Rakkaus on voimakas tunne, joka voi olla vain kahden aikuisen välillä, tai sitten sukulaisten esim. äidin ja lapsen välillä. Se mitä sinä tunnet on ihastumista, ja se voi tapahtua hyvinkin pian. Ihastua voi aivan hetkessä, jos joku vaikka hymyilee sinulle ja nostaa juuri pudottaneesi kynän lattialta ja antaa sen sinulle, hän voi jäädä mieleesi pyörimään, ja huomaat olevasi ihastunut :) Ihastuminen voimistuu, ja parhaimmillaan se on hyvin lähellä rakkautta. Sinun ihastumisesi on vasta alkuvaiheessa, mutta ihastumista se on silti! :)
- Lapland,madness
"Alle 20-vuotias ihminen ei voi olla tuntenut rakkautta." Suoraan sanottuna häränpaskaa.
- vittuun nimimerkit
Lapland,madness kirjoitti:
"Alle 20-vuotias ihminen ei voi olla tuntenut rakkautta." Suoraan sanottuna häränpaskaa.
Mitä vittuu. Kyl voi alle 20 vuotias rakastuu. Ite oon kyl sitä mieltä että sit vasta yleensä voi rakastuu kun tuntee toisen. Eikä rakkaus kato ikää ja rakkaus voi olla yksipuolista.
- Oppija
"Niin yksinkertaista se on. Rakkaus on voimakas tunne, joka voi olla vain kahden aikuisen välillä, tai sitten sukulaisten esim. äidin ja lapsen välillä."
Eli siis äiti voi rakastaa lastaan, mutta lapsi ei äitiään? Ahaa. - vitun katkerat
vittuun nimimerkit kirjoitti:
Mitä vittuu. Kyl voi alle 20 vuotias rakastuu. Ite oon kyl sitä mieltä että sit vasta yleensä voi rakastuu kun tuntee toisen. Eikä rakkaus kato ikää ja rakkaus voi olla yksipuolista.
lapsi ei voi kokea aitoa rakkautta ketään muuta kohtaan kuin omaa perhettään. onko se sun mielestä rakkautta kun 15 muksut käy yhdessä bileissä ja nuolee kadulla? Täysin samaa mieltä ''olet ihastunut.'' nimimerkin kanssa. Jokainen joka väittää toisin, että alle 20v voi kokea aitoa rakkautta on itse alle 20 :)
- rakkaus on
Minäkään en usko että noin nuori voi kokea rakkautta... Olen itse jo 39v nainen. Olisin kuitenkin ollut aivan varmasti toista mieltä nuorempana, mutta nyt kun elämästä alkaa kertyä kokemusta, ja itsensä rupeaa tuntemaan, asiat näkee toisin. Tosirakkauden huomaa jos on ollut toisen kanssa yhdessä jo pitkään. Sen huomaa siitä, miten toinen käyttäytyy sinua kohtaa hyvinä ja huonoina aikoina. Alle 20vuotiaalla ei ole voinut olla vielä sellaista niin pitkäaikaista suhdetta että voi olla varma siitä että toinen rakastaa sinua ihmisenä aidosti, koska ei vain ole elänyt tarpeeksi kauan. Lisäksi alle 20-vuotiaana et edes vielä tiedä kuka olet! Olet niin nuori, ja etsit vielä itseäsi. En halua vähätellä (olet ihastunut nimimerkin tapaan) nuorten tuntemia tunteita, sillä tiedän että ne ovat voimakkaita. Nauratte vielä itsellenne sitten vanhempana kun väititte että alle kaksikymppinen ihminen voi kokea rakkauden! Ja lisäksi äidin ja lapsen, ja parin rakkaus on kaksi täysin eri asiaa, enkä ymmärrä miksi niitä edes vertaillaan....
- voi tolvana
No olipas paksua paskaa:D Oon alle 20-vuotias ja olen ollut muutaman vuoden avoliitossa poikaystäväni kanssa - olenko siis kokoajan huijannut itseäni ja avopuolisoani? En olekaan rakastunut, vaan pelkästään ihastunut - koska olen alle 20-vuotias. Haha, kuuntele ny itekki itteäs. :D
- Niiiina
Tiedän pariskunnan, jotka aloittivat seurustelunsa 14-vuotiaina ja ovat nyt molemmat 18-vuotiaita, eli heiltä löytyy 4 yhteistä vuotta. Neljään vuoteen mahtuu aika monta ala- ja ylämäkeä, mutta vieläkin he ovat pysyneet parina. Ja koska pari on alle 20-vuotiaita, he eivät voi olla rakastuneita? He ovat siis olleet 4 pitkää vuotta yhdessä, ilman rakastumista?
Ja muuten, mistä oot repinyt tän maagisen 20-v -luvun? Voitko näyttää muutaman linkin mikä todistaa ihmisen kokevan rakkauden tunteen vasta täytettyään 20-vuotta? - 15vtyttöneeen
anteeks ärsyynnyin aika paljon tästä viestistä. todellakin alle 20 v voi rakastua, se riippuu ihan henkilöstä. älä tuu pätemää jos et oikeasti tiiä:) kiitos ja kuittaus!
- voi olla rakkautta >20
vitun katkerat kirjoitti:
lapsi ei voi kokea aitoa rakkautta ketään muuta kohtaan kuin omaa perhettään. onko se sun mielestä rakkautta kun 15 muksut käy yhdessä bileissä ja nuolee kadulla? Täysin samaa mieltä ''olet ihastunut.'' nimimerkin kanssa. Jokainen joka väittää toisin, että alle 20v voi kokea aitoa rakkautta on itse alle 20 :)
mä ymmärrän väitteen "alle 20-vuotias ei ole voinut olla rakastunut. mutta rakkauden tunne on niin yksilöllinen, että mikseivät 15 vuotiaat nuolijatkin voisi olla rakastuneita? en väitä että näin kaikkien kohdalla olisi, mutta mun mielestä on vähän loukkaavaa väittää et jos on alle 20 ei oo voinu kokee tuota ihanaa tunnetta.
- Mitä rakkaus on? Ois
Lapland,madness kirjoitti:
Mitä rakkaus on? Oiskohan se jotain tällaista..
http://www.youtube.com/watch?v=4SGk7aS-C44 - mustakissa1
Olen sama mieltä.
- lolmeekotiis
Joo. Mä oon kyl ihan 18v ja TIEDÄN olevani rakastunut. Sä oot niin väärässä. Jokaikinen voi ikää katsomatta olla rakastunut.
- Rakastunut!
Alle 20-vuotias ihminen ei voi olla kokenut rakkautta.
Saanen olla eri mieltä? Juu siis vaikka tapasinkin nykyisen poikaystäväni 18-vuotiaana ja olin silloin ihastunut, mutta jos en rakastaisi häntä, niin en olisi muuttanut hänen kanssaan yhteen :) Muutimme yhteen n. 4kk sen jälkeen kun aloimme seurustelemaan. Kohta tulee 2 vuotta täyteen ja olen onnellinen kaksikymppinen :D (kesällä 21). - Rakastunut!
Rakastunut! kirjoitti:
Alle 20-vuotias ihminen ei voi olla kokenut rakkautta.
Saanen olla eri mieltä? Juu siis vaikka tapasinkin nykyisen poikaystäväni 18-vuotiaana ja olin silloin ihastunut, mutta jos en rakastaisi häntä, niin en olisi muuttanut hänen kanssaan yhteen :) Muutimme yhteen n. 4kk sen jälkeen kun aloimme seurustelemaan. Kohta tulee 2 vuotta täyteen ja olen onnellinen kaksikymppinen :D (kesällä 21).Samalla tavalla voisin kuvailla siskoani! Hänkin tapasin alle 20-vuotiaana nykyisen poikaystävänsä ja ovat olleet nyt melkein 6 vuotta yhdessä ja oikein rakastuneita ovat olleet :D
"Alle 20-vuotias ihminen ei voi olla kokenut rakkautta. Niin yksinkertaista se on. Rakkaus on voimakas tunne, joka voi olla vain kahden aikuisen välillä, tai sitten sukulaisten esim. äidin ja lapsen välillä. Se mitä sinä tunnet on ihastumista, ja se voi tapahtua hyvinkin pian. Ihastua voi aivan hetkessä, jos joku vaikka hymyilee sinulle ja nostaa juuri pudottaneesi kynän lattialta ja antaa sen sinulle, hän voi jäädä mieleesi pyörimään, ja huomaat olevasi ihastunut :) Ihastuminen voimistuu, ja parhaimmillaan se on hyvin lähellä rakkautta. Sinun ihastumisesi on vasta alkuvaiheessa, mutta ihastumista se on silti! :) "
Niin eli se lapsi ei siis rakasta äitiään, mutta äiti rakastaa lastaan? Miksei voi rakastua. Miten ikä liittyy asiaan? Ihminen on luotu saamaan lapsi jo teininä, joten rakastuminen on mahdollista.- f67f7f
Rakkaus ei katso ikää eikä sukupuolta... :)
sanoisin näin myös....
- sydämmenasialla
ei helevetti sama tilanne :( oon jumalattoman rakastunu ja oon aatellu sitä tyttöö kans jotain 4kk meijänki tiet koht eroaa :'(
- teejotain...
no älä ole täällä valittamassa. tee asialle jotain jos haluat että jotain tapahtuu. tylysti sanottu mutta se on totta.
- nanaruu
Kyllä alle 20 vuotiaat pystyvät kokea rakkautta, mutta nyt en todellakaan tarkoita näitä jee seurustellaan ja rakastetaan toisimma and happy ending-tapauksia. Mut mua nyt häirotsee toi määritelmä perheenjäseniä kohtaan. Siis mä luokittelen mun läheisimmät ystävät perheeks, joten mihin kategoriaan se rakkaus kuuluu? Ja aloituksessa ei määritelty minkälaista rakkautta tarkoitetaan
- nanaruu
Siis tarjotan, että aloittaja ei suoranaisesti kerro, minkä tyyppistä "rakkautta" tuntee kyseistä henkilöä kohtaan, eli onko se esim samaa kuin perheen jäsentä kohtaan
- väärässäanteeksi
Ja jotku ihmettelevät miksi nuoret masentuvat, kun itse eivät ota mitään tosissaan. Itse ainakin olen kuvitellut, että rakkaus olisi erilaista eri ikäisillä jne.
- Love Business
Rakkaus on sitä että kaipaat yhden (tai miksei useammankin) henkilön seuraa ja haluat päästää hänet lähellesi, pitää omanasi. Rakkauteen liittyy paljon materialisimia, sillä paljon helmpompi on rakastua sellaiseen henkilöön joka omaa kunkin yhteiskunnan määrittämiä ihanneominaisuuksia, raha, kauneus, status sekä materiaali. Mikäli näitä ei ole lainkaan tai liian vähän ei rakkautta todennäköisesti tule koskaan kokemaan. Esimerkiksi avioerot aiheutuvat hyvin usein siitä että jommallakummalla osapuolella alkaa menemään huonosti, mikäli kyse olisi rakkaudesta niin sillä ei olisi väliä vaikka esimerkiksi mies ryyppäisi ja menettäisi työnsä, mutta hyvin usein tällaisessa tilanteessa punnitaan että on parempi lähteä menemään ja etsiä joku jolla asiat ovat hyvin. Samoin jos akka rupsahtaa ja nalkuttaa liikaa niin hyvin pian aletaan katsomaan muualle.
Rakkaus on siis bisnestä jossa molemmat osapuolelt ovat kokoajan toisen arvioinnin kohteena. Mikäli bisneskumppani alkaa olla enemmän taakka kuin hyöty sopimus puretaan hyvin äkkiä. - sunshine951
Olen siis 15-vuotias ja tiedän tästä henkilöstä kyllä aika paljon ja nähdään jokapäivä koulussa. En mä tiedä onko tämä todella voimakasta ihastumista vai mitä. Mutta tuntuu vaan niin kauheelta että mulla tulee ihan sairas ikävä sitä ja en voi kertoa sitä hänelle:( Koska oon jo mokannu niin paljon.
- Meikä77
Hmm kerro lisää? Et kaua ootte vaikka tuntenu toisenne? Tietääks se et tykkäät siitä?:)
- ..seoikea
Sori, mut oon reeilusti alle 20v, mut väitän ihan oikeesti et oon rakastunu. Pahasti. Olen pitänyt VAIN ja ainoastaan samasta henkilöstä nyt n 5 ja puol vuotta. Aluks, se oli teitenkin pelkkä ihastus, mut mun tunteet vaankasvaa ja kasvaa. Voin ihan rehellisesti sanoa, että mietin sitä poikaa joka ilta nukkumaan käydessä. Ja munkin mielestä nää perus teinisuhteet on naurettavia, niin lyhyitä yms. You know?
Mun kohalla se alko siitä kun se tuli mun luokalle ja yhtenä päivänä katto mua hymyillen ja PAM! olin korviani myöten ihastunut. Siinä sitten kaksi ja puol vuotta vaan tunteet voimistu kunnes eräänä keväänä se tuli välitunnilla tunnustamaan rakkauttaan muhun. Mut eipä tullu happy endingiä, mun bestis sattu olemaan vieressä. Seuras painostava ja piitkä hiljaisuus, kunnes välkkä loppu. Menin siinä sitten itku silmässä juosten luokkaan, jossa jaksettiin loppupäivä vihjailla tapahtuneesta.
Samana keväänä opettaja kertoi, että se poika lähtee luokalta. Oli hirveän noloa, kun varmasti kaikki näkivät murtuneen ilmeeni ja poskille valuvat kyyneleet. Huomasin, että poika aikoi sanoa jotain koulun päätyttyä mutta karkasin kiireesti kotiin itkua pidätellen.
Muutamaa viikkoa myöhemmin pidettiin koululla disco, ja kaverit patistivat minut ekoihin hitaisiini se pojan kanssa.. Olin aivan punainen, enkä sanonut muuta kuin "kiitos". Noiden hitaiden jälkeen kyhjötin vain kahvilassa loppuajan yksin.
Seuraavana vuonna se ei enää ollut meidän luokalla, koulu meni surkeasti, olin kokoajan ihan maassa.. Kunnes keväällä pojan uusi koulu piti uuden discon, ja tiesin sen olevan ainoa mahdollisuuteni. Pyysin poikaa hitaisiin, kunnes huomasin tämän vieressä tytön. Todella kaunis ja mukavanoloinen tyttö. Nähdessäni hänet, pyysin anteeksi ja käännyin lähteäkseni. Yllättäen tyttö tuli luokseni, katsoi minua pitkään ja sanoi pojalle "mee nyt pliis kulta tanssimaan, kadut muuten!" jokin minussa sai siis tytön empatian heräämään. Poikka vähän vastustellen tuli tanssimaan.. Musiikkina tietty kliseisesti "my heart will go on". Ei me oikeastaan edes tanssittu, lähinnä vain halasin tiukasti poikaa, jota rakastan. Biisin loppuessa se joutui itse vääntäytymään irti, ja säikähti nähdessään punoittavat itkuset kasvoni. Itkin hysteerisesti, ja sain puserrettua suustani ne sanat "mä rakastan sua". Se vaan katso mua myötätuntosena, pyyhkäs kämmensyrjällä mun poskea ja sano hiljaa, kuiskaten "tiiän. Anteeks".
se oli varmaa romanttisin mulle ikinä tapahtunu asia, eikä sekään hääppönen. Siit eteenpäin on nyt ollu vaa mun kuvitelmia ja facebookin jatkuvaa stalkkausta. Kesällä näin sen pari kertaa, tosin sanomatta mitään. Ei olla siis puhuttu yli vuoteen, mut silti en vaa saa sitä mielestäni. Musta tuntuu etten ikinä löydä itelleni ketään, koska se oikea löyty jo. Mä en vaa oo oikee.
toivon että ees joku jakso lukee loppuun asti. Jokaikinen sana on totta, ikävä kyllä.
- Söpö418
Moi mulla on pitkä historia mun poikaystävän kanssa voite mulle kysellä minkä laista olla rakastunut.
- Uteliaas__
no millasta se on?
- Söpö418
Se on kahden keskeinen rakkaus suhde ja luotaa toiseen selista on rakkaus toiseen ja ymmärtää toista.
- viirus winkussa
Ei kannata, unohda koko juttu. Perseelleen se menee kuitenkin.
- Söpö418
Teidän kanssa voi jutella jos tykkää toisetta ajatelkaa minkä laista se on.
- Söpö418
Jos haluat seurustella vähän enemmän niin voit hyvin laitaa söpölle viestiä miten toimia jos tulee ikävä niin voit kääntyä mun puoleen jos olet 4kk ollut sen kanssa niin laita kuitenkin mulle jos tuntuu siltä.
- Muija1
Luulisin että se on ihastumista. Neuvoisin että ota puheeksi sen henkilön kanssa johon olet rakastunut, ja kerro mitä tunnet ja ajattelet.
- Söpö418
Mulla on tunteita paljonkin sitä mihin mä rakastan. Mutta niitä on paljon niitä tunteita
Ja olla siihen täysillä mukana.
- sunshine951
Mutta eikö se olisi vähän akward sille toiselle jos hän ei kuitenkaan minusta olisi kiinnostunut?
- Söpöp418
Vai en ole kiinnostunut minä rakastan sitä ja kunnioitan häntä minä rakastan häntä tosi paljon että tiedätte sen. Kyllä minä tiedän minkä laista olla rakastunut.
- itcanbelove
se on mahdollista että oot rakastunut. tosin se että oot ajatellu sitä 4kk ei tarkota että olisit rakastunu, muttei sekään että olisit ollu parisuhteessa sen kanssa tarkota sitä. mä sanon että tee asialle jotai, vähintää paljasta tuntees. mitä haittaa jos kerran tietki eroaa pian? kaikkee hyvää sulle.
- Söpö418
Kiitos että tiedät mutta me ei erota me ollaan vakavasti rakastunut pari. Että aikee hyvää sinulle.
Niin yksinkertaista: Rakkaus on evoluution kehittämä harhainen tunnetila joka saa meidät lisääntymään ja huolehtimaan jälkeläisistä. Muu onkin sitten lopulta toisarvoista luonnonoikkua, kuten vaikkapa pyykkiharjaan ihastunut siili.
Hyvä tietää totuus, mutta nauttikaa siitä.- Söpö418
No kyllä me nautitaan ollaan jo 10kk yhdessä.
- sunshine951
Itseasiassa olen joo paljastanut hänelle ihastumiseni kun se oli vasta aluillaan, hänelle se oli ihan okei, mutta nyt tuntuu että tunteeni ovat syventyneet. Eli olen sitten erittäin vahvasti ihastunut tai sitten rakastunut. Oli miten oli en oikein löydä tilaisuutta,paikkaa tai aikaa kertoa hänelle siitä. Mitä te ehdottaisitte? Haluan hänen vain tietävän että hän oikeasti merkitsee minulle paljon. Mutta jos hän itse pitää minua yhdentekevänä , voisi paljastuksesta tulla aika kiusallinen.
- djrjfkirgkj1625
Rakkaus on sitä että voi housuun kakkia, kukille nauraa ja syöttää rakkia. Rakkaus on sitä että että voi pillua nuolla, viinaa juoda ja sitten kuolla.
- Söpö418
Ei pidä paikaansa tuommoinen rakkaus on iloinen asia ja että siinä on paljon yhteistä ja saa toiselta välillä kukkia ja olla onnellinen kun toinen antaa kukkia.
Semmoista on onelisuus - sunshine951
Kerronko tälle pojalle vai en,että olen ehkä pienen verran rakastunut häneen? Vai annanko olla? nauraakohan vain päin naamaa.
- Söpö148
Vai rakastunut sehän nähäänä no jos viellä laitat viestiä niin mä kyllä lopetan tämän viestitelyn sinun kanssa.
- Söpö148
Anteeksi kuka olet ja mikä on toi video
En halua tätä vaan joitain muuta vaikka kirjoitusta kiitos. - :'DD
Söpö148 kirjoitti:
Anteeksi kuka olet ja mikä on toi video
En halua tätä vaan joitain muuta vaikka kirjoitusta kiitos.Sorry, oli vaan pakko laittaa ku joku kaveri linkkas :'D
- Söpö14825
:'DD kirjoitti:
Sorry, oli vaan pakko laittaa ku joku kaveri linkkas :'D
Vai niin no mä voin hyvinkin olla sun ystävä jos lupaat että ei mitään härskeitä viestiä.
- :'DD
Söpö14825 kirjoitti:
Vai niin no mä voin hyvinkin olla sun ystävä jos lupaat että ei mitään härskeitä viestiä.
Juu juu... minusta ihminen voi tuntea rakkautta toista kohtaan ilman että on edes jutellut kyseiselle ihmiselle. Rakkaus on asia, joka saa sinut hymyilemään, nauramaan ja itkemään. Rakkaus täyttää sinut hyvällä ololla ja joskus tuntuu että se salpaa välistä hengityksesi. Jopa silloin kun on masentunut tai muuten vain surullinen ja kun näkee sen ihmisen ketä rakastaa niin se saa sinut heti iloisemmaksi ja onnellisemmaksi. :) näin minä kuvailisin.
- Söpö148
:'DD kirjoitti:
Juu juu... minusta ihminen voi tuntea rakkautta toista kohtaan ilman että on edes jutellut kyseiselle ihmiselle. Rakkaus on asia, joka saa sinut hymyilemään, nauramaan ja itkemään. Rakkaus täyttää sinut hyvällä ololla ja joskus tuntuu että se salpaa välistä hengityksesi. Jopa silloin kun on masentunut tai muuten vain surullinen ja kun näkee sen ihmisen ketä rakastaa niin se saa sinut heti iloisemmaksi ja onnellisemmaksi. :) näin minä kuvailisin.
No niin me ollaan samaa mieltä tosta jutusta....... No kirjoitellaan taas.
- Söpö148
Missä olette miksi ette minun kanssa viestitele.
- by Sokrates
" Tiedän sen että en tiedä mitään "
- Söpö148
by Sokrates kirjoitti:
Vai et tiedä mistä me tässä puhutaan. No ei sitten voin tosi hyvin lopettaa täällä.
- Söpö148
by Sokrates kirjoitti:
No tiedätkö mitä on luottamus ja mitä siihen liityy. No jos tiedät laita heti mulle viestii.
Tiedätkö onko rakkaus luottamuksen arvoinen?
- togetherforeverihope
Rakkaus on voimakas tunne, jonka kyllä huomaa kun se virtaa kropan läpi. Ekat vaiheet on sellasta pilvissä leijjumista ja kaikki on vaaleenpunasta ja ihanaa ! Sit tulee sellane vaihe et ei tunne oikeestaa yhtää mitää, ja ei tiiä mitä tekis, jättäskö vai kokeilis vielä. Sillo kannattaa puhuu kumppanin kans ! Sit alkaa taas vaihe et tuntee olevasa rakastettu, ja et joku oikeesti välittää ja rakastaa :)
Mulla kävi näin, ja oon nyt seurustellu vuoden ja muutaman kuukauden, mikä on tosi pitkä aika..
Säkin pääset tosiaan tuntemaan noi tunteet, aivan varmasti !
Ja huomaat olevas rakastunu, kun sä ees ajattelet ihmistä ja hymyilet kuin totaalinen idiootti ;) - Söpö148
Jaaa........
No mulla on niitä tunteita mut en ole idiooti vaikka rakkastankin sitä omaa poikaystävääni. Sinä tiedät varmaan mikä on myös ystävä toista kohtaan kun juttelee toisen kanssa.- togetherforever
Anteeks :o en iha tajunnnu
- Söpö148
togetherforever kirjoitti:
Anteeks :o en iha tajunnnu
No sitä ei voi muutella mitenkään mut jos haluat niin mä voin kyllä jotenkin yrittää selittää sen sinulle. No mä vähän voin avatta sitä no rakkaus on semmoista eri laista kuin mikään sekavan rakkaus tunteita. No joko ymärät jo tän idean minkä laista on sekavaa.
- Rakasti ja menetti
Rakkaus on kirous. Se tuntuu pahemmalta kuin mikään sairaus. Se tuhoaa ihmisen sisältä, vie järjen mukanaan. Vältä rakastumista kaikin voimin. Rakkaus on kuin tietämättömyys joka on sidottu elämän tarkoitukseen ja siitä on miltei mahdoton päästä eroon.
On parempi elää ilman rakkautta kuin rakastaa ja menettää.
Elämä on rangaistus.- Söpö148
Rakkaus on kuin kukka ja timanttia kädellä niitä saa kosketaa kuin helminä ois.
- Söpö148
Moi miten menee? Oletteko viellä täällä kun en ole nähnyt uusia viestiä.
- Söpö 193
Moi ollaanko siellä viellä näitä kirjotellemassa?
- PoikaPorista
Ikärasismia sanon minä. Saatana. Millain se rakkauden tunne sieltä yhtäkkiä tulee kun täyttää 20? Vitun paksua sontaa. Ja kyllä olen alle 20 olen alle 18 mitä sitten pakko meidän on nuoriakin joskus olla.
- Söpö182
Mitä sitten jos joku haluaa tietää suhteesta jotain. Ei saa kiroilla muuten otan poliisin yhteyden(olet ilon pilja)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706