Mikä idea on kun ihmiset lähettävätjoillekin kirjeitä ja kertovat ettärukoilkaa näiden kirjeessä mainittujen asioiden puolesta?
Miksei voi rukoilla ihan itse?
Onko televisiosaarnaajien rukoukset tehokkaampia kuinesim.minun, sinun tai naapurin Erkin tai naapurikylän Mikan?
Mitä tarkoittaa suora yhteys Jumalaan?
5
93
Vastaukset
- mystistä on
Samaa olen pohtinut.
Totta, emme me tarvitse välikäsiä.
- Asian ymmärtänyt
Jeesus on välittäjä ainakin mun tietääkseni, joten tarvitsemme yhden välittäjän/välikäden pelastuaksemme helevetiltä. Näin olen asian ymmärtänyt.
Hei nimimerkki "lue Raamattua",
Olen kanssasi samaa mieltä siitä, että jokaisella ihmisellä voi olla suora yhteys Jumalaan, mutta huolet ja surut puolittuu, kun ne jakaa toisten kanssa. Varmasti rukouspyynnöillä on samanlainen vaikutus. Vaikken tiedä mitä tapahtuu, voin luottaa siihen, että ihmiset rukoilee asian/ihmisen puolesta. Asia nousee Jumalan eteen ja lopulta Jumala kantaa sen.
En usko, että lopputulosta ajatellaan niin paljon kuin prosessia. Saan jakaa ja toiset ottavat minun asiani, pyyntöni rukouksiin, en ole uskossani tai hädässäni yksin.
En sano, että toisen rukoukset ovat voimallisempia kuin toisen rukoukset, mutta jakamisen idea on kai se, mikä saa pyytämään rukousta.
Eikä rukouksesta varmaan koskaan mitään haittaa ole.
-KaisaK, pappi- looginen selitys
Rukous tehostuu mitä enemmän rukoilijoita on? Jumala kuulee paremmin, jos rukoilijoita on monta kuin jos olisi vain yksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670