Noin alle kk minulla oli alle vuoden ikäiset gerbiilit.Olin koneella ja huoneeni ovi oli auki.Veljeni huomasi että kissalla oli gerbiili suussa.Se oli kuollut.Toista eli Pikiä ei näkynyt missään.Se on aika ketterä ja fiksu ja nopea ja pieni.Etsin koko illan eikä kuulunut rapisuakaan.Minulla on kyllä vaatekomero jolloin aikanaa Piki karkasi monesti sinne päivässä.Etsin sieltäkin mutta ei löytynyt.Kissa on aika nirso eli se ei syö gerbiileitä.Missä se voisi majailla?Tiedättekö.Onko samanlaisia kokemuksia??Tuttu sanoi että se on voinut laumautua toisten villihiirien kanssa.
Missä piki on?
4
197
Vastaukset
- ._.
Veikkaisin että kissasi on pistellyt senkin poskeensa. Miksi teillä muuten on gerbiilejä ja kissa? Se on huono yhdistelmä. Kissan vaistot heräävät kun se näkee jonkin jyrsijän ja tuntee vetoa saalistaa sitä. Laita terraarion kansi paremmin kiinni ja sulje aina huoneesi ovi kun lähdet ettei kissa pääse sinne. Muutenkin kissa ja gerbiili on huono yhdistelmä...
- Huono yhdistelmä pyh;)
Minulla on kotona 3 kissaa ja kaksi gerbua ja ihan hyvässä sovussa ovat elänneet ;) gerbut omassa huoneessani ja ovi on auki aina kun kotona on ihmisiä. terran päällä on verkko ja kissat pääsevät huoneeseeni melkein aina kun haluavat
- Arkakeppari
No kissa on aika nirso.Se ei todennäköisesti poskeensa ole sitä vienyt.Se on niin nirso.Se ei syönnyt tätä isoakaan jonka tappoi.Lisäksi se oli lämmin eli juurikuollut kun otimme sen suusta.
- rhya
omalla gebulla on tapana mennä pakastimen tai tiskikoneen alle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670