Niin. Haluaisin kuulla mielipiteitänne kun olen vihdoinkin, monen kommelluksen ja matkayhtiömokailuiden sekä monen kuukauden odottamisen jälkeen lähdässä reissuun. Mitä mieltä olette?
Kertokaahan mielipiteitä
6
296
Vastaukset
- Lomille lomps...
Niin, unohdin kertoa että kanarialle olen tulossa. Mitä mieltä olette? Onko ruisleipä halpaa? Entä makkarat? Saako sinappia? Saako duuneille mennä runkkaamaan? Palveleeko taksit suomen kielellä? Miksi ei? Paljon maksaa taksilla Las Palmasista Huertto Bel Loganin keskustaan kolmelta yöllä? Pääsenkö hotellihuoneeseeni sisään ilman avainta? Mitä teen jos vessapaperi loppuu? Saako kaupasta lisää?
- hyvä vitsi!!
Älä hyvä .... mee sinne, siellä ei sitten oo kellään kivaa.
Jos kerrot mitä olet juonut ,voisin ottaa muutaman huikan tota samaa.No en!!
- don Luis
Miksi sinä käytät minun nimimerkkiäni? Olet sen tietenkin rekisteröinyt mutta mitä olen sitä paljon pidempään käyttänyt. Ihmiset tuntevat minut ja rakastavat minua. Eivät sinua. Lue vaikka vanhempia viestejäni jos et usko!
Terveisin: don Luis, se oikea.
- Lomille lomps...
Unohdin vielä kysyä että tarviiko rahaa? Miksei ja kuin paljon? Yh-äiti ja yksi tytär. Mikä brandy on halvin? Miksi All Inclusiven ottaa vaan köyhät pellet? Onko mitään kunnon ravintoloita? Löytyykö halvempia lentoja? Kokemuksia Costa del Hierro Hibiscus - hotellista? Onko tallelokero sähkölukollinen vai ei? Onko siivooja ensimmäinen epäilty? Agatha Christie. Mistä löytyy suomibaari? Onko joku selvin päin? Kuin vähällä pärjään? Ostin osamaksulla.
Vain yksi on oikea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164