Näin raamattuvyökkellä, jumalan terve;
http://mattiantero.puheenvuoro.uusisuomi.fi/157292-kristinusko-on-kulttuurimme-perustus
Juttu on jossain määrin viihdyttävä, taikauskon, hitauden ja perussuomalaisuuden parhainta antia.
Loppuvuoden viihteeksi iso aivopieru
2
113
Vastaukset
- zdfgzd
Tämä Matti Kyllönen, ps. ei F1-selostaja, on kyllä varsinainen selostaja.
Kun häntä huomautetaan kristittyjen pahoista teoista niin hän puolustautuu samomalla että IHMISET siinä on pahaa tehny, ei kristinusko. Kuitenkin itse jyrää kommunismin ja islamin aatteina, oppeina.
Krisseleillä on aina omat säännöt itselle, ja toiset muille, omaksi eduksi, tota kai.
Sitten se luetteli kenelle kaikille kristinuskon on kelvannut. Ei krisselit ole koskaa kyselleet keneltäkään kelpaako heille kristinusko, jos ei kelpaa niin nirri pois.- 1 + 2
Tuossa on taas hieno osoitus siitä, että uskonnollisella saralla pyörivät amatöörit ovat paavillisempia kuin paavi itse.
Moni pappi on huomattavasti lähempänä humanismia kuin kyllöstyyppistä uskoa.
Siksi heillä onkin niin vaikeaa tasapainoilla sisäistetyn historiallis-kriittisen raamatuntulkinnan ja ns karvalakkiversion välimaastossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670