Minulla on 12v ihana rakas kissa ja nyt uudella tyttöystävällä jonka kanssa ollaan muuttamass yhteen on paha allergia. Olen miettinyt pääni puhki mitä teen. Olen ajatellut että jos saan kissalle uuden kodin niin tuntuu että jotenki petän kissani koska selkeesti jos minä olen kiintynyt kissaani niin myös kissa on minuun. Tuntuu siis että jos kissani joutuu uuteen kotiin niin kissani tuntee olonsa petetyksi ja hylätyksi ja voi siten huonosti, ja kun vain ajattelenki että kissani on surullinen uudessa paikassa tuntuu minusta kauheelta :( Vai voiko noin ajatella ja tunteeko kissat tuollaisia tunteita?? Siksi olen ajatellut että lopettaminen on paras vaihtoehto molempien kannalta. Kertokaa mielipiteenne, ja asiallisia mielipiteitä kiitos.
Lopettaminen allergian takia?
Mattis
1
130
Vastaukset
- jukra
Lopettaminen ei ole ikinä silloin ratkaisu kun kissa on terve. Ei se lemmikinkään henki mikään leikin asia ole. Kyllä kissalle uusi hyvä koti varmasti löytyy, jos on sisäsiisti ja miellyttävä luonteeltaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657