Palsta loppuu kohta

M@k3

Millaisen kuvan sinä sait palstasta, osasivatko papit vastata kysymyksiin?

12

122

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palstan lopettaminen venyy kirkolta, virka-aikaa odotellessa.

Kirkossa uskotaankin virka-aikana.

• No, minä tulin tänne kattomaan, mitä ajatuksia ihmisillä on. Mulle kaikki vastaukset oli siinä mielessä yhtä oikeita tai vääriä. Täällä oli paljon hyvää kirjoittelua ja ajattelua, sekä papeilla että muilla. Osasta asioita olin tietysti eri mieltä eri ihmisten kanssa. Jotkut käsitykset tuntui rajoittuneilta, jotkut mielipiteet loukkaaviltakin, yhtä hyvin pappien kuin muidenkin. mutta en minä mitään totuutta täältä tullut hakemaan, mihinkään asiaan. Enkä myöskään julistamaan.
      Siksi mulle kai kelpasi kaikki, dokumenttina ihmisten ajatuksista.

• tai mennä ohi

Hyvin sekavan kuvan.
      Kyllä kai papit johonkin osasi vastata. Ja ainakin ne yritti kaikkensa ollakseen kivoja, mukavia, lempeitä, hymyileviä, suvaitsevia, avaria, pirteitä, että kukaaan ei loukkaantuisi..

Mutta emmää tiijjä.
      No olisi kai pitäny lukeman tarkemmin

• M@k3

Tälläisen kuvan minä sain palstan papeista:

Hyväntahtoisia hölmöjä, joilla ei ole mitään halua keskustella ihmisten kanssa.

-Tuhansiin keskusteluihini papit ottivat osaa noin kymmenen kertaa.
      -Viestit olivat aina hyväntahtoisia.
      -Viestit olivat aina kuin jostain automaatista.
      -Viesteistä sai sen kuvan että niitä ei oltu mietitty edes kahta sekuntia.
      -Viestejä tuli aina vain se yksi, keskustelua ei haluttu sen jälkeen jatkaa.

• utojlkf

minkälaisen kuvan sinä ateismi palstan multinikki trolli sait palstasta?

• M@k3

En ole trolli, koska olen aina tosissani vakavissa asioissa ja juttuni ovat keskimääräistä älykkäämpiä.

• M@k3
        M@k3 kirjoitti:

En ole trolli, koska olen aina tosissani vakavissa asioissa ja juttuni ovat keskimääräistä älykkäämpiä.

Enkä varsinaisesti tunnustaudu multinikiksikään, koska kirjoitan 99% viesteistäni tällä nimimerkillä.

• M@k3 kirjoitti:

Enkä varsinaisesti tunnustaudu multinikiksikään, koska kirjoitan 99% viesteistäni tällä nimimerkillä.

Hei kaikki,

Maarit-pappi kiittää matkakumppanuudesta palstalla. Ja toivottaa enkeleitä ja siunausta vuodelle 2014.

t. Maarit-pappi

• M@k3
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

Hei kaikki,

Maarit-pappi kiittää matkakumppanuudesta palstalla. Ja toivottaa enkeleitä ja siunausta vuodelle 2014.

t. Maarit-pappi

Kiitos taas yhdestä keskustelun aiheeseen liittymättömästä automaatti viestistä.

Ja siunausta sinnekkin päin.

• kuunteleva_kirkko kirjoitti:

Hei kaikki,

t. Maarit-pappi

Aika huono tapa toivottaa ei-kiristityille enkeleitä ja siunausta.
        Vähän vois ajatella mitä kirjoittaa.

• 2+4
        Pe.ku kirjoitti:

Aika huono tapa toivottaa ei-kiristityille enkeleitä ja siunausta.
        Vähän vois ajatella mitä kirjoittaa.

Miten niin? Ateisti voi toivottaa vastavuoroisesti uskoville rauhaa ja suvaitsevaisuutta kaikkia ihmisiä kohtaan.

• 2+4 kirjoitti:

Miten niin? Ateisti voi toivottaa vastavuoroisesti uskoville rauhaa ja suvaitsevaisuutta kaikkia ihmisiä kohtaan.

Rauhasta ja suvaitsevaisuudesta tosiaan on tullut vastakohta kristinuskon toivotuksille, mutta uskoisin kristittyjen hyväksyvän sellaisen toivotuksen, kun eivät omassa mielessään ymmärrä niitä vastakohdiksi :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60