Minulla kuoli pari parvikalaa vähän aikaa sitten (kaksi oli kadonnut kotoa poissa ollessamme ja yhden pidemmän aikaa oudosti uineen tila huonontui niin ettei se enää voinut uida...) ja aloin nyt miettiä muiden ehdotuksesta, pitäisikö ostaa lisää kaloja, sillä kaloja on aika vähän akvaariossani. Minulla oli ennen kääpiörihmakalakoiras naaraani seurana, mutta nykyään naaras on yksin. Mietin, pitäisikö tälle tytölle hankkia seuraa? Jossain luki, että koiras tarvitsisi useamman naaraan. Minullakin oli välillä vähän villiä menoa kahden kanssa. Enkä välttämättä haluaisi tuhottomasti poikasiakaan, välttämättä, sillä niiden hoito voisi olla liian vaikeaa.
Minkälaisia kaloja neidin seuraksi? Kääpiörihmakaloja, mitä? Jos muita, niin mitä silloin olisi? Akvaarioni on 120l ja minulla on kahta eri tetralajia sekä kolme jotakin monnia kääpiörihmakalan lisäksi.
Kääpiörihmakalanaaraalle seuraa?
Kalaseuraa
1
786
Vastaukset
- juu1
Kyllä niitä voi kahdestaankin pitää mutta jos on kovin agressiivinen tapaus niin kannattaa olla kaksi naarasta. Poikasia noille ei ainakaan oman kokemuksen mukaan helposti tule, jos ei ala mätiä laittamaan eri astiaan tai ala niitä kudettamaan missään kutuakvassa. Suosittelen ottamaan samaa lajia eli kääpiörihmakalan/kaloja ettei tule hirveää sekamelskaa. Korjatkaa jos olen väärässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820