Lastenhoitaja Salo + lähiseutu

Lastenhoitaja1

Moikka!

Täällä kirjoittelee 19-vuotias lapsia rakastava, nuori ”hoitotäti”.
Kokemusta lastenhoidosta on ehtinyt nuoresta iästäni huolimatta kertyä n. vuoden verran. Pystyn tarjoamaan lastenhoitoapua sekä arkisin että viikonloppuisin, miten vain tarvetta on. Myös nopealla varoitusajalla, edellyttäen tietenkin ettei itselläni ole peruuttamattomia menoja. Minulla on myös oma auto käytettävissä päivittäin, joka helpoittaa kulkemistani.

Kokemusta on kertynyt päiväkotityöstä n. 10kk.
Olen osallistunut kasvatus-ja hoitotehtäviin yhdessä lastentarhaopettajien, päivähoitajien, sosiaalikasvattajien ja muiden työntekijöiden kanssa, huolehtinut lasten perustarpeista: ruokailussa auttaminen, vaipan vaihto, peseytyminen, pukeminen ja riisuminen ym. osallistunut toiminnan ja tuokioiden suunnitteluun ja toteuttamiseen, tehnyt yhteistyötä lasten vanhempien kanssa, ohjannut leikkejä ja askarteluja, ulkoillut lasten kanssa.

Aloitin työskentelyn päiväkodissa ensin ryhmässä, jossa lapset olivat 3-4 vuotiaita, tämän jälkeen siirryin kaikkein nuorimpiin eli siellä tepsuttelivat 1-vuotiaat ja siinä ryhmässä olinkin suurimman osan ajasta ja kun työsopimus tehtiin, olin yksi kyseisen ryhmän omista hoitotädeistä.

Päiväkotityön jälkeen olen toiminut kahdessa eri perheessä vuoropäivin yksityisenä lastenhoitajana. Toisessa perheessä lapsia oli kaksi (3v ja 1v) ja toisessa yksi lapsi (11kk). Lisäksi hoidan 5kk:n ikäistä serkkua ajoittain.

Olen työntekijänä täsmällinen, kuitenkin joustava sekä oma-aloitteinen, sopeudun myös hyvin erilaisiin työyhteisöihin. Olen myös valmis tulemaan tutustumaan kun vain ajankohdasta sovitaan! Jos kiinnostuit, ota yhteyttä lastenhoitaja@live.fi
niin voimme keskustella lisää, kiitos.

1

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lastenhoitaja kotiin

Hei "lastenhoitaja1",

Etsimme lastenhoitajaa kotiin hoitamaan kahta lastamme, lapset 3v ja 1v.
      Jos työ Turussa kiinnostaa laita vapaamuotoinen hakemus osoitteeseen
      jasmin.niittynen@hotmail.fi

Kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      79
      3162
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2887
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2425
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2246
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      67
      2107
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1616
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      19
      1583
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1420
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      36
      1416
    Aihe