Mistä nää tilastojen tekiät vetelee sen kuinka paljon on koneissa mitäkin järjetelmää!
Vakoileeko nekin?
Miten teknisesti?? se onnistuu??
Kiinostas tietää???
3
155
Vastaukset
- Huuhaata ne on
Ei sitä kukaan tiedäkkään!
Myytyjen koneiden lisensien mukaan! Mutta totuus voi olla ihan erilainen mm 8:n suhteen!
Lisäksi listoilta on jätetty yleensä kaikki severit pois laskuista.
Linux jyrrää todennäköiseti paljon suuremmassa osassa koneita kuin noi kakut antaa ymmärtää! 2013 myytiin kaikista koneista 1.6% esiasennetulla linuxilla!
tuo luku kummittelee kakuissa.
Myös vahempia mac, joihin ei voi edes asentaa uusinta.. niitä on käytössä, mutta ei näy missään!
Ihmiset jotka vaihtaneet itse käyttöjärjetelmän, ei näy listoilla! - fiuu vapus dandruff
Suomessa on muutama Severi joten poisjättö ei haittaa.
Helppo tämäkin asia on selvittää jos käy vaikka netissä. Kotoa on vaikee lähtee arvuuttelemaan käyttöjärjestelmiä.- 82uofuofewoe80hre8hf
Joka kerta käydessäsi netissä, saat ja jätät käynnistä jäljen. Käyttöjärjestelmä on ensimmäisiä asioita esim. java-pohjaisten sovellusten imuroidessa tietoja käyttökokemuksistasi ja tottumuksistasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820