Jokainen tietää että Metso on metsiemme ylväs ilmestys joka ei pakene pakkasen tieltä ja on taistellut ylväästi talousmetsien tekemässä ahdingossa.
Laulujoutsen taas pakenee pelkurimaisesti muille maille kun kovat ajat saapuvat, ikäänkuin jotkut yrityksemme jotka ovat paenneet kiinan markkinoille.
Metso kansallislinnuksi!!
Metso kansallislinnuksi
10
895
Vastaukset
- totta
Ylväät jotsenet katosivat kuin hohtimet kaivoon. Viettävät suurimman ajan elämästään muualla kuin Suomessa. Metso on komea ilmestys, näin sellaisen viiden metrin päästä sunnuntaina, tosin auton ikkunasta.
- metsastaja
ollaan jos metso julistetaan kansallislinnuksi. Ensimmäinen harvenpi metsovuosi ja niin on kyseinen lintu julistettu kokonaan suojelluksi..
- raritet
Niitähän näkee vain joka kymmenes vuosi.
Harvinaisia siis. - metsastaja
raritet kirjoitti:
Niitähän näkee vain joka kymmenes vuosi.
Harvinaisia siis.olla siellä kehäkolmosen sisällä ettei nää niinkään usein. Minä ainakin näen niitä yleensä melkein joka metsästysreissulla..
- jusa
Olen samaa mieltä, kuten tuossa joutsenen metsästys -viestissäkin juteltiin.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000011&conference=4500000000000302&posting=22000000004712890 - ilmari
Puhut oikeita sanoja Patriot!! olen sinun kanssa aivan samaa mieltä!!
- Minä vain
On hyvin todennäköistä, että jos metsosta tulisi kansallislintumme, se myös rauhoitettaisiin täysin, niinkuin kävi joutsenellekkin.
- metsosta
kansallislintu ni hirvikärpäsestä kansallis ötökkä....sillä sitä suåmalaista sisua!!!
- oek
toi on oikeeta asiaa metso on komein lintu suomessa!sen liha on huippu hyvää!!!!!!!!!!
- MasaMize
Voi sen Metson laittaa kansallislinnuks, mutta ei tartees silti rauhottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141789Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1431493- 781398
- 571226
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91210- 741105
- 1091029
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890- 55882