Tälläinen ihminen etsii kämppistä & uutta kaveria muuttoon Espanjaan :
Olen 33 v. sinkkunainen ( ei lapsia) olen todella sydämellinen ja auttavainen - ja harvemmin olen sitä saanut takaisin. Niinpä olen siivonnut kaveripiiriä. Äidinkieleni ei ole suomi ja toivonkin löytäväni ulkomaalaistaustaisia ystäviä varsinkin niistä jotka on kokeneet syrjintää suomessa tai omassa kotimaassaan. Olen muukalainen Suomessa kuten kotimaassanikin. Sitä ei suomalaiset ystäväni ole ymmärtäneet. Olen läpikäynyt helvetin silti en ole niin negatiivinen kun voisi luulla - kaipaan vaan kerrankin ihmisiä jotka oikeasti tietää miltä minusta tuntuu - ja samalla tiedän miltä heistä tuntuu. Ystäviä jotka auttaa tapetoimaan pyytämättä kun olin heillä kesällä aitaa maalaamassa jne. Mahdollisesti matkoille mukaan tai vaikka Espanjaan asumaan joksikin aikaa merenrannalle :) . Tykkään suhteellisen erilaisesta musasta Vivaldista...Frank Sinartaan...Ooperaan... Korniin ...Disturbediin...Fred Asteriin ja Alphavilleen.... George Micheliin ...Stingiin jne :) ja tietty Trance tilanteen mukaan... Rakastan kokkaamista - siihenkin ois kiva olla kavereita kenen kanssa järkätä illalliskutsuja :) ja mielellään sinnkunaisista ja miehistä ( mies - voisit mielellään olla homo ) en etsi suhdetta vaan sydänystäviä :) . Sinulla pitäisi olla todella hyvä itsetunto ja kestät vahvoja mielipiteitä - sillä tapanani ei ole kaunistella asioita jos kysyt suoraa mielipidettä - saat sellaisen. Koska selän takana p. puhuminen ja mielistely ei ole minua. Olen ihka oikea Oinas. Tovon löytäväni sinut/ teidät näin - kun en ole sosiaalisuuden perikuva :D ---- HUOM---- ALUE JOLLE MUUTTAISIN EI OLE SUOMALAISTEN ASUTTAMA -HALUAN OPPIA KIELEN JOTEN FUENGIROLA EI TULE KYSEESEEN. VAÍN ETELÄ ESPANJA. EKA REISSU 1 KK. KULUT 50/50
Espanjaan kämppistä & kaveria
anskubanskus80
0
175
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222