Moi :) Oon 16v tyttö ja rakastan One direction
Directionereita?
7
87
Vastaukset
- marbbe
mäkin oon :D
- I❤️1D
Directioner ilmoittautuu ja ylpee sellanen :3
Mä rakastan koko sydämmestäni niitä ihania, komeita
Poikia. Juu että sellasta- qwerty6
Mitä ihanaa niissä on? Rumia, osa osittain mutakuonoja.
- qwerty6
Mitä ihanaa niissä on? Rumia, osa osittain mutаkuonoja.
- ....................
Hahhah. Mahtaa isona hävettää. Niin että älkää kovin isosti hehkuttako.
- 11+12
qwerty6 argumentti oli niin turhamaisen huono provo, että en edes vaivaudu.
Mutta määrittele "iso", sinä anonyymi yleistäjä.
Itse olen reilu parikymppinen eikä mua yhtään hävetä myöntää että olen aivan hulluna em. bändiin.
Turha vedota siihen että ulkonäkönsä puolesta ovat näin suuren fanikannan itsellensä saavuttaneet, ovat joo symppiksiä nuoria miehiä mutta niiden musiikkia tässä kuunnellaan eikä ulkonäköä.
Pitänee vielä lisätä että itse en edes pidä miehistä, eli meitä on tässä moneen junaan. Menkääpä siis nokkaanne koputtelemaan muualle.
HAHHAH.
- Directioner4ever
Täälähän on yks!!!! ♥ Oon suuri fani, niiden suomen keikallekki menossa :3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645