Oon ettiny ja soitellu, mutta kaikkialle pitää olla ainakin 16 vuotias. Nyt auttakaa, mistä saan kesätöitä, kun tiedän että voin saada.?
Mistä kesätöitä 15-vuotiaalle?
haluaa
3
169
Vastaukset
- jokute
onks sul mitään tet sopimus?
- kesaduuni_anna
Moikka,
4H-yhdistykset voivat olla hyviä työllistäjiä eri paikkakunnilla etenkin silloin, kun on vielä niin nuori, että muita paikkoja on hankalampi hankkia. Vinkkaan sinutkin tähän aiempaan keskusteluun, josta voit mahdollisesti ottaa onkeesi. :) :http://keskustelu.suomi24.fi/node/11965571
KesäduuniAnna
www.4h.fi - No Perkele
Tuut meille maalle Laitilaan lypsämään lehmiä. Maksan 2e tunnissa. Voin sanoa 42 vuojen kokemuksella että paremmin ei tuon ikänen voi tienata! Perhanan lehmipoika!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615