Olen nyt pitkään seurannut sivusta tilannetta mikä koskee minun hyvää ystävää ja siskoani.
Uskon vakaasti, että siskoni on ihastunut kaveriini.
Olemme kuitenkin paljon puhuneet "säännöstä" sisaruksen kavereihin ei kosketa.
Kaveriani ei tunnu siskoni oikein kiinnostavan, mutta sisko on selkeästi ihastunut.
He heittävät kyllä ihan huoletta läppää mitä jos heillä olisi suhde yms.
Nyt kuvioihin on kuitenkin tullut siskoni kaveri joka näyttäisi olevan kiinnostunut samasta miehestä.
Siskoni kuitenkin yrittää pitää tätä kaveria hyvin kaukana miehestä ja tuntuu olevan mustasukkainen?
Voiko tälläisessä tilanteessa auttaa sisarustaan mitenkään :D?
Vai mistä tuossa on edes kyse.
Mustasukkaisuutta(ko) ?
4
290
Vastaukset
- Ei kai siinä
Muu auta, kuin isket sitä samaa pataa.. :D
- Niin muista että
Ja sanot kaikille, että isket siskollesi. :D
- ovelaa
Iske se sun iskon kaveri, nii se on poissa pelistä ;D
- Questions!
Siinä sinulla on kaksi ihmistä, jotka tunnet varmaan erittäin hyvin. Oletko pohtinut, voisivatko he oikeasti sopia toisilleen ja saada aikaan hyvän pariskunnan? Itse en oikein pidä näistä "kaverin eksiin ei kajota", jne -säännöistä. Eikö ole tärkeintä, että tulee hyviä pareja ja antoisia parisuhteita? Ja kelle niitä ennemmin soisi, kuin hyvälle ystävälle ja siskolle?
Tajuan kyllä, että ärsyttää, jos välit kaverimieheen menisi siskon takia piloille. Oletko itse ehkä ihastunut mieheen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635