Hei taas täältä kanarian lämmöstä. Kolme päivää olisi vielä toritapahtumaan San Fernandossa. Olimme siellä viime sunnuntaina mutta minulle kävi pieni vahinko. Olimme kävelemässä Playa Del Inglesistä Maspalomasin suuntaan kun siinä rinteessä pudotin ostoskassini maahan ja se meni rikki. Olin ostanut tyttärelleni pingispalloja lahjaksi ja sekin paketti hajoutui ja pallot lähtivät vikkelästi pomppimaan alas rinnettä. Kuului vain tällainen ääni: Ping pi ping ping
Ping pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping ping ....
ja lisää seurasi kun toinenkin paketti hajosi:
Ping pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping pingPing pi ping ping
Pallot loppuivat viimein
Terveisemme kanarian auringosta
7
819
Vastaukset
- 4+8
Minusta aloitus on suunnilleen yhtä "hauska" kuin Turhapuro-elokuvat, mutta eihän moisesta tarvitse hernettä nenään vetää.
- uuno on numero yksi
Mikäs vika uuno elokuvissa. Ei ne enää varmasti naurata mutta silloin kun esim. uunon muisti palailee pätkittäin vuonna 1982 tuli niin kyllä naurettiin. Huumori on tietysti sellainen että kaikki ei kaikkea huumoria ymmärrä. Tämälle minä nauroin kun odotin matkajuttua mutta sitten olikin tällainen huumoripläjäys. No, en nauranut mutta hymyilin leveästi.
- Vitsi
Onkohan nyt kysymys siitä, että sivuilla pitää olla naurettavia vitsejä toisten nimimerkeillä vai asiallisia vastauksia asiallisiin kysymyksiin?
- semmoista nyt taas
Jaahas. Että sellainen matkakertomus. No olihan siinäkin :)
- Vakiasukas
Unohdin laittaa että aurinko otamme päivittäin paitsi tänään sillä sataa vettä. Huomenna ajattelimme laittaa kotona luonaaksi hernekeittoa. Nyt on näkkileipääkin sillä ystävämme Einari toi sitä meille Nilsiältä. Saimme myös HK:n makkaraa sekä ruisleipää. Kiitoksemme einarille sillä täällä ei myydä paikallista ruokaa ja meitä on hiukonut jo pitkään.
- Einar1
Miten te siellä Kanasaarilla tarkenette öisin. Lämpötilat on lähellä 10 astetta ja mitään lämmityslaitetta ilmeisesti ole kellään käytössä. Ei siinä enää villasukat auta.
Nyt on iloinen Einari se kun pyörä ei narise.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164