Kuinka saan isorintaisen naisen?

Isojen ihailija

Otsikko on ehkä hiukan provosoiva, mutta tilanne siis on se, että pidän isorintaisia naisia käsittämättömän puoleensavetävinä mutta kokemusta ei ole vielä kertynyt isorintaisen kanssa seurustelusta. Eli kaipaan vinkkejä, miten saan isorintaisen tyttöystävän.

Miten isorintaista lähestytään? Mitä isorintainen vaatii mieheltä? Mitä pitää ottaa huomioon isorintaisen kanssa jutellessa, jotain erilaista kuin pienirintaisten kanssa? Mitkä on hyviä paikkoja bongata erityisesti isorintaisia ja lähestyä heitä?

Lyhyesti sanottuna: miten koukutan isorintaisen naisen omaksi kullakseni?

173

7659

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä vilkuilla

Jos oikeasti haluat toimivia neuvoja niin muista:

Mitä isommat rinnat naisella on, sitä tiukemmin häntä katsotaan silmiin koko keskustelun ajan.

Jos meinaan joskus pääset niin pitkälle...

• Isojen ihailija

Eli isorintaisetko suhtautuvat aggressiivisemmin rintojen vilkaisuun kuin pienirintaiset? Saavatko he niin paljon katseita että heitä ärsyttää, jos mies ylipäätään huomaa hieman rintansa ja että ne ovat isot? Jotenkin ajattelisi että ihminen olisi ylpeä erityisen näyttävistä osista vartaloaan ja hakisi sellaista kumppania joka nauttii niistä osista aivan erityisen paljon ja ihailee niitä, mutta ehkä ymmärrän jotain väärin?

Hyvä neuvo joka tapauksessa, kiitos.

• kato, tissit
        Isojen ihailija kirjoitti:

Eli isorintaisetko suhtautuvat aggressiivisemmin rintojen vilkaisuun kuin pienirintaiset? Saavatko he niin paljon katseita että heitä ärsyttää, jos mies ylipäätään huomaa hieman rintansa ja että ne ovat isot? Jotenkin ajattelisi että ihminen olisi ylpeä erityisen näyttävistä osista vartaloaan ja hakisi sellaista kumppania joka nauttii niistä osista aivan erityisen paljon ja ihailee niitä, mutta ehkä ymmärrän jotain väärin?

Naiset eivät hae sellaista, joka suhtautuu heihin mahdollisimman esineellistävästi ja seksistisesti.

• Isojen ihailija
        kato, tissit kirjoitti:

Naiset eivät hae sellaista, joka suhtautuu heihin mahdollisimman esineellistävästi ja seksistisesti.

Millä tavalla ja miksi mielestäsi on seksististä pitää isoista rinnoista?

Onko vastaavasti seksististä pitää pienistä rinnoista?

Onko seksististä pitää pitkistä miehistä? Tai lyhyistä naisista? Tai lihaksikkaista miehistä? Tai silmälasipäisistä naisista?

Miksi olisi esineellistävää ja seksististä viehättyä jostain tietynlaisista piirteistä?

• kato, tissi

Onko seksististä pitää pitkistä miehistä? Tai lyhyistä naisista? Tai lihaksikkaista miehistä? Tai silmälasipäisistä naisista?

Miksi olisi esineellistävää ja seksististä viehättyä jostain tietynlaisista piirteistä?

Ei, se ei ole seksististä. Seksististä on esimerkiksi haluta ihminen kuin ihminen siksi, että sillä on iso patukka tai uhkeat utareet, ja tuoda tämä selvästi esille suhtautumisessaan häneen. Ainakaan naiset eivät pidä alentavasta, esineellistävästä suhtautumisesta.

Isorintaisten ympärillä lienee ollut paljon tuijottelijoita, kuolaajia ja epäasiallisesti kommentoivia poikia ja setiä heti puberteetti-iästä lähtien, joten lienee paikallaan ainakin erottua heistä edukseen.

• Isojen ihailija
        kato, tissi kirjoitti:

Ei, se ei ole seksististä. Seksististä on esimerkiksi haluta ihminen kuin ihminen siksi, että sillä on iso patukka tai uhkeat utareet, ja tuoda tämä selvästi esille suhtautumisessaan häneen. Ainakaan naiset eivät pidä alentavasta, esineellistävästä suhtautumisesta.

Isorintaisten ympärillä lienee ollut paljon tuijottelijoita, kuolaajia ja epäasiallisesti kommentoivia poikia ja setiä heti puberteetti-iästä lähtien, joten lienee paikallaan ainakin erottua heistä edukseen.

Siihen, mistä ihminen kiihottuu, eivät valitettavasti ismit ja ideologiat juurikaan vaikuta. Minä kiihotun nähdessäni isorintaisen naisen, ja mielelläni lähestyn sellaista ihmistä, joka kiihottaa. Kiihotus tosin kaikkoaa, jos kyseinen nainen ei ole mielestäni millään muulla tavalla kiinnostava, tosin sekin riippuu siitä, mitä haetaan.

Jos ollaan hakemassa hetken seksiä, yhden yön juttua tai muuta sellaista, ns. seksistiset parinvalintapreferenssit ovat kai niitä yleisimpiä. Jos etsimme panoseuraa, haemme ihmistä, joka herättää meissä himoja panna, emmekä ihmistä, jonka kanssa käydä henkeviä keskusteluja.

Parisuhdetta muodostaessa muut seikat ovat luonnollisesti tärkeämpiä, mutta en näe siinäkään tapauksessa mitään syytä etsiä sellaisia ihmisiä, jotka eivät fyysisesti miellytä vain siksi, että olisi poliittisesti korrekti eikä vaikuttaisi seksistiltä. Minulle tuo ominaisuus sattuu olemaan isot rinnat. Toisille se voi olla vaikkapa tummat hiukset, sporttisuus, tietyn malliset kasvot tai laihuus, joista itse en välitä lainkaan.

• Tissimiehiä myös

Niinpä, tosi hyvä neuvo! Ennen kuin menet edes juttelemaan isorintaiselle naiselle, niin kannattaa etäältä katsella ja tarkkailla hänen rintavarustusta, silleen salamyhkäisesti.

Sitten kun menet juttelemaan hänelle, niin katseesi ei eksy liian useasti ja helposti hänen isoon rintavarustukseen, vaan pystyt ottamaan normaalin katsekontaktin hänen kasvoihinsa kun juttelet hänen kanssaan.

Näin ovat isot pojat minua neuvoneet :-).....

• kato, tissit

Siihen, mistä ihminen kiihottuu, eivät valitettavasti ismit ja ideologiat juurikaan vaikuta. Minä kiihotun nähdessäni isorintaisen naisen, ja mielelläni lähestyn sellaista ihmistä, joka kiihottaa. Kiihotus tosin kaikkoaa, jos kyseinen nainen ei ole mielestäni millään muulla tavalla kiinnostava, tosin sekin riippuu siitä, mitä haetaan.

Jos ollaan hakemassa hetken seksiä, yhden yön juttua tai muuta sellaista, ns. seksistiset parinvalintapreferenssit ovat kai niitä yleisimpiä. Jos etsimme panoseuraa, haemme ihmistä, joka herättää meissä himoja panna, emmekä ihmistä, jonka kanssa käydä henkeviä keskusteluja.

Parisuhdetta muodostaessa muut seikat ovat luonnollisesti tärkeämpiä, mutta en näe siinäkään tapauksessa mitään syytä etsiä sellaisia ihmisiä, jotka eivät fyysisesti miellytä vain siksi, että olisi poliittisesti korrekti eikä vaikuttaisi seksistiltä. Minulle tuo ominaisuus sattuu olemaan isot rinnat. Toisille se voi olla vaikkapa tummat hiukset, sporttisuus, tietyn malliset kasvot tai laihuus, joista itse en välitä lainkaan.

Minusta on täysin oikein haluta haluta toista ihmistä ja pyrkiä parisuhteeseen sellaisten kanssa, jotka kiihottavat. Niin kaikki muutkin tekevät! Sitä paitsi se on reilumpaa myös niitä kohtaan, jotka eivät itseä niin miellytä. Omiin mieltymyksiin on jokaisella oikeus, koski se sitten rintoja, peenistä tai muita fyysisiä tai henkisiä ominaisuuksia.

Mitä olen yrittänyt sanoa, on se, että isorintaiset ovat saaneet seksististä huomiota puberteetti-iästä lähtien ja saavat jatkossakin. Joten voit erottua joko eduksesi tai epäeduksesi heidän huomiotaan hakiessasi.

• Eipä vilkuilla
        kato, tissit kirjoitti:

Minusta on täysin oikein haluta haluta toista ihmistä ja pyrkiä parisuhteeseen sellaisten kanssa, jotka kiihottavat. Niin kaikki muutkin tekevät! Sitä paitsi se on reilumpaa myös niitä kohtaan, jotka eivät itseä niin miellytä. Omiin mieltymyksiin on jokaisella oikeus, koski se sitten rintoja, peenistä tai muita fyysisiä tai henkisiä ominaisuuksia.

Mitä olen yrittänyt sanoa, on se, että isorintaiset ovat saaneet seksististä huomiota puberteetti-iästä lähtien ja saavat jatkossakin. Joten voit erottua joko eduksesi tai epäeduksesi heidän huomiotaan hakiessasi.

Niin, kyllähän terve mies katsoo naisen rintoja. Nyt on kuitenkin kyse siitä, miten sen tekee. Käytöstavat siis ja silleen...

Kuten edellä on selitetty, isorintainen nainen on saanut joko halustaan tai haluamattaan paljon erilaisia huomionosoituksia. Kaikkein tökeröintä huomiota on se kun pitäisi keskustella jostain arkipäiväisestä niin juttukaverin katse tipahtelee jatkuvasti sinne tissivakoon. Sen huomaa, usko mua.

Kokeile, jos et usko. Pyydä jotakuta juttelemaan kanssasi ja sano että hänen pitää yrittää salaa tarkistaa ovatko paidantaskusi napit kiinni. Ihan varmasti huomaat jokaisen kerran.

• Isojen ihailija
        Eipä vilkuilla kirjoitti:

Niin, kyllähän terve mies katsoo naisen rintoja. Nyt on kuitenkin kyse siitä, miten sen tekee. Käytöstavat siis ja silleen...

Kuten edellä on selitetty, isorintainen nainen on saanut joko halustaan tai haluamattaan paljon erilaisia huomionosoituksia. Kaikkein tökeröintä huomiota on se kun pitäisi keskustella jostain arkipäiväisestä niin juttukaverin katse tipahtelee jatkuvasti sinne tissivakoon. Sen huomaa, usko mua.

Kokeile, jos et usko. Pyydä jotakuta juttelemaan kanssasi ja sano että hänen pitää yrittää salaa tarkistaa ovatko paidantaskusi napit kiinni. Ihan varmasti huomaat jokaisen kerran.

Muistathan myös sinä, että ihmisillä on erilainen libido. Toiset pystyvät helpommin feidaamaan sukuvietin taustalle ja toiset ovat melko seksuaalisia koko ajan. Minä kuulun siihen ryhmään, joka en vain voi olla katsomatta rintavakoa, jos sellainen tarjoutuu silmieni eteen. En todellakaan tee sitä loukatakseni tai epäkohteliaisuuttani vaan yritän tosissani pitää katseen pois rinnoista - silmissä tai jossain muualla (en oikeastaan arvosta silmiin kiinteästi tuijottavia ihmisiäkään, se vasta on ahdistavaa jos toinen toljottaa herkeämättä silmiin). Valitettavasti se yritys on tuhoon tuomittu, sillä jossain vaiheessa keskittyminen herpaantuu ja silmät käväisevät rintavaossa. Se, että sanoisi minulle "sen kuin päätät ettet vilkaise" on sama kuin sanoisi alkoholistille "sen kuin päätät ettet juo".

• jy8
        kato, tissit kirjoitti:

Höpö höpö moni nainen on itse ylpeä tisuistaan ja jopa ottaa silikonia sen takia.

• Tosi iso

Toooooooosi seksististä on haluta naista, jolla on isot aivot... :-)

• sanasieppo

Muistathan myös sinä, että ihmisillä on erilainen libido. Toiset pystyvät helpommin feidaamaan sukuvietin taustalle ja toiset ovat melko seksuaalisia koko ajan. Minä kuulun siihen ryhmään, joka en vain voi olla katsomatta rintavakoa, jos sellainen tarjoutuu silmieni eteen. En todellakaan tee sitä loukatakseni tai epäkohteliaisuuttani vaan yritän tosissani pitää katseen pois rinnoista - silmissä tai jossain muualla (en oikeastaan arvosta silmiin kiinteästi tuijottavia ihmisiäkään, se vasta on ahdistavaa jos toinen toljottaa herkeämättä silmiin). Valitettavasti se yritys on tuhoon tuomittu, sillä jossain vaiheessa keskittyminen herpaantuu ja silmät käväisevät rintavaossa. Se, että sanoisi minulle "sen kuin päätät ettet vilkaise" on sama kuin sanoisi alkoholistille "sen kuin päätät ettet juo".

Pientä puhetta rinnoista:

Kerrompa vähän rinnoistani: ne ovat olleet keskimäärin b-kuppia, mutta ovat nyt kovin pienentyneet, koska olen laihtunut viimeaikoina, taas jälleen kerran, tahtomattani. Riippuu millaisia rintsikoita käyttää, minkä kokoiselta rinnat näyttävät. Itselläni on enää yhdet sellaiset, joissa on enemmän toppauksta, ja kun ne ovat päälläni, rinatani näyttävät suuremmilta kuin normaalisti. (Miehiä on halutessaan näköjään tosi helppo huijata!:) ja näinhän monet naiset varmaan juuri tekevät). Koska itse en varsinkaan halua rintojeni saavan ekstrahuomiota, ostan jatkossa vain normirintsikoita. Täytyisi ostaa aika monet uudet. Rintsikkaostoista on itselläni jo aika kauan aikaa. (Kalliita ovat, mut täytyy satsata laatuun.)

Pientä puhetta peniksestä:

Minulla oli ihastus, mutta nyt jo kaiketi edesmennyt (ihastus). Ei ole mitään tietoa hänen peniksensä koosta. En oo kauheasti miettinyt. Homo-ystäväni valisti minua 15 vuotta sitten asuessani Oslossa, että periaatteessa peniksen koolla ei ole mitään väliä. Voi olla nähkääs pieni penis, joka sitten erektiossa on valtava - tai sit suht' suuri penis, joka ei enää siitä juuri mihinkään suurene, vaikka olis kuinka suuri stondis päällä. Eli en ole siksi ikinä ajatellut mitään penisjuttuja. Olen nähnyt lapsena oman isäni peniksen saunassa, vanhustyössä tehnyt vaareille alapesuja, Synapsiassa selkäydinvaurio-osastolla katetroinut hyvin erilaisia eri-ikäisten miesten peniksiä. Joskus jollain on tullut stondis, jolloin on vain pitänyt odottaa, että se menee ohi, ja kokeilla hetken päästä uudestaa.

Koomisinta tässä kaikessa on se, että olen itse vielä neitsyt.:D

• täsmennystä
        sanasieppo kirjoitti:

Pientä puhetta rinnoista:

Kerrompa vähän rinnoistani: ne ovat olleet keskimäärin b-kuppia, mutta ovat nyt kovin pienentyneet, koska olen laihtunut viimeaikoina, taas jälleen kerran, tahtomattani. Riippuu millaisia rintsikoita käyttää, minkä kokoiselta rinnat näyttävät. Itselläni on enää yhdet sellaiset, joissa on enemmän toppauksta, ja kun ne ovat päälläni, rinatani näyttävät suuremmilta kuin normaalisti. (Miehiä on halutessaan näköjään tosi helppo huijata!:) ja näinhän monet naiset varmaan juuri tekevät). Koska itse en varsinkaan halua rintojeni saavan ekstrahuomiota, ostan jatkossa vain normirintsikoita. Täytyisi ostaa aika monet uudet. Rintsikkaostoista on itselläni jo aika kauan aikaa. (Kalliita ovat, mut täytyy satsata laatuun.)

Pientä puhetta peniksestä:

Minulla oli ihastus, mutta nyt jo kaiketi edesmennyt (ihastus). Ei ole mitään tietoa hänen peniksensä koosta. En oo kauheasti miettinyt. Homo-ystäväni valisti minua 15 vuotta sitten asuessani Oslossa, että periaatteessa peniksen koolla ei ole mitään väliä. Voi olla nähkääs pieni penis, joka sitten erektiossa on valtava - tai sit suht' suuri penis, joka ei enää siitä juuri mihinkään suurene, vaikka olis kuinka suuri stondis päällä. Eli en ole siksi ikinä ajatellut mitään penisjuttuja. Olen nähnyt lapsena oman isäni peniksen saunassa, vanhustyössä tehnyt vaareille alapesuja, Synapsiassa selkäydinvaurio-osastolla katetroinut hyvin erilaisia eri-ikäisten miesten peniksiä. Joskus jollain on tullut stondis, jolloin on vain pitänyt odottaa, että se menee ohi, ja kokeilla hetken päästä uudestaa.

Koomisinta tässä kaikessa on se, että olen itse vielä neitsyt.:D

Enne kuin joku sairaanhoitaja ennättää korjaamaan, täsmennän: enhän minä sitä penistä ole katetroinut, vaan virtsarakkoa.:D Peniksen kautta kylläkin, kuinkas muuten. Cystofixit ovat asia erikseen (tietämättömille: kestokatetri).

Enemmän koin kuitenkin omemmaksi jutuksi työskentelyn Synapsiassa aivovamma- ja aivovaurio-osaston. Menee sinne psyykkeen ja neurologian maailmaan enemmän; siis minun maailmaani ja intressiini. Siellä työskentelystä on itselläni kuitenkin aikaa, milloinhan olisin ollut viimeksi? Olisiko vuodenpäivät sitten.

• onnellinenrinnoista3
        Eipä vilkuilla kirjoitti:

Minä olen isorintainen nainen,ja kyllä huomaan miten miehet joskus katsovat kun on hieman avokaulanen pusero mutta ei siinä mitään kikkaa ole .Kai sinä katsot yleis-silmäisesti kiinnostaako muuten.Kyllä minä olen sen tuntenut jo lähellä tanssia kuinka tämä mies haluaisi lähelle ja ilman vaatteita.Joskus olen lähtenyt mukaan sillä perusteella mitä olen luullut,mutta siitä on tullutkin pitkä suhde,p-s-rinnat saa kyytiä

• maiju2
        onnellinenrinnoista3 kirjoitti:

Minä olen isorintainen nainen,ja kyllä huomaan miten miehet joskus katsovat kun on hieman avokaulanen pusero mutta ei siinä mitään kikkaa ole .Kai sinä katsot yleis-silmäisesti kiinnostaako muuten.Kyllä minä olen sen tuntenut jo lähellä tanssia kuinka tämä mies haluaisi lähelle ja ilman vaatteita.Joskus olen lähtenyt mukaan sillä perusteella mitä olen luullut,mutta siitä on tullutkin pitkä suhde,p-s-rinnat saa kyytiä

Samoja ne tanssijutut on olleet minullakin vaikken isoja rintoja omista :D Mies puristaa hellän kiihkeästi tseään vasten. Ei siihen isoja tarvita:)
        Kyytiäkin on minun tisut saaneet vaikken irtosuhteita harrastakkaan, eikä enää edes tarvitsekkaan.

• tyhmiä kysymyksiä

Eipä se rintojen koko vaikuta naisen persoonallisuuteen, joten kysymyksesi ovat turhia. Ketään naista tuskin myöskään nappaa, jos vaikutat ajattelevan häntä vain rintoina. Toivottavasti isot rinnat eivät ole se tärkein kriteeri kumppanin valinnassa - voi muuten käydä köpelösti!

• Isojen ihailija

Itse asiassa uskon, että rintojen koko vaikuttaa paljonkin naisen persoonallisuuteen. Aivan samalla tavalla kuin pitkällä miehellä on luultavasti hiukan erilainen identiteetti kuin lyhyellä tai lihavalla hiukan erilainen kuin laihalla. Kyllähän sekin meihin vaikuttaa, millainen keho meillä on ja miten muut ihmiset tai kulttuuri suhtautuu juuri sellaisiin kehoihin.

Ja odotinkin tätä "toivottavasti rinnat eivät ole tärkein kriteeri" -korttia. Eivät tietenkään ole enkä niin kai aloituksessa sanonutkaan. Ulkonäköön liittyvistä kriteereistä se on kuitenkin minulle tärkein, ja ulkonäöllä on suuri osuus parinvalinnassa - vai valitsitko sinä tahallasi kumppanin, jota pidät ulkoisesti rumana?

• ngsorsiiro

Itse asiassa uskon, että rintojen koko vaikuttaa paljonkin naisen persoonallisuuteen. Aivan samalla tavalla kuin pitkällä miehellä on luultavasti hiukan erilainen identiteetti kuin lyhyellä tai lihavalla hiukan erilainen kuin laihalla. Kyllähän sekin meihin vaikuttaa, millainen keho meillä on ja miten muut ihmiset tai kulttuuri suhtautuu juuri sellaisiin kehoihin.

Ja odotinkin tätä "toivottavasti rinnat eivät ole tärkein kriteeri" -korttia. Eivät tietenkään ole enkä niin kai aloituksessa sanonutkaan. Ulkonäköön liittyvistä kriteereistä se on kuitenkin minulle tärkein, ja ulkonäöllä on suuri osuus parinvalinnassa - vai valitsitko sinä tahallasi kumppanin, jota pidät ulkoisesti rumana?

Nyt alkoi kiinnostaa: miten pieni- ja isorintaiset mielestäsi eroavat persoonallisuuksiltaan?

• Understood...

Rintojen koko voi vaikuttaa persoonallisuuteen jos haluaa sitä rakentaa omien rintojensa kautta. Minulla on isot rinnat mutten ole koskaan ajatellut olevani identiteetiltäni isorintainen vaan ensisijaisesti tietylainen ja -tyyppinen nainen, jolla on tietynlainen luonne ja persoonallisuus, johon rinnoilla ei ole osaa eikä arpaa.

Kaikilla meillä on erilainen identiteetti mutta harvoin se rakentuu yhden ominaisuuden varaan, tuskin koskaan. Pitkä mies on muutakin kuin pitkä. Miehekkyys esimerkiksi ei ole mitenkään sidoksissa miehen pituuteen. Identiteetti rakentuu korvien välissä, niin kuin minäkuvakin.

Ulkonäöllä on suuri merkitys parivalinnassa. Myös mieheni pitää isoista rinnoista ja osittain varmaan siksi aikoinaan minuun kiinnittikin huomiota. Mutta jos olisin ollut vain pelkät isot rinnat, hänelle olisi kelvannut kuka tahansa isotissinen nainen. Kriteerejä on tietenkin muitakin.

• Isojen ihailija
        Understood... kirjoitti:

Rintojen koko voi vaikuttaa persoonallisuuteen jos haluaa sitä rakentaa omien rintojensa kautta. Minulla on isot rinnat mutten ole koskaan ajatellut olevani identiteetiltäni isorintainen vaan ensisijaisesti tietylainen ja -tyyppinen nainen, jolla on tietynlainen luonne ja persoonallisuus, johon rinnoilla ei ole osaa eikä arpaa.

Kaikilla meillä on erilainen identiteetti mutta harvoin se rakentuu yhden ominaisuuden varaan, tuskin koskaan. Pitkä mies on muutakin kuin pitkä. Miehekkyys esimerkiksi ei ole mitenkään sidoksissa miehen pituuteen. Identiteetti rakentuu korvien välissä, niin kuin minäkuvakin.

Ulkonäöllä on suuri merkitys parivalinnassa. Myös mieheni pitää isoista rinnoista ja osittain varmaan siksi aikoinaan minuun kiinnittikin huomiota. Mutta jos olisin ollut vain pelkät isot rinnat, hänelle olisi kelvannut kuka tahansa isotissinen nainen. Kriteerejä on tietenkin muitakin.

En tarkoittanutkaan, että identiteetti tai persoonallisuus rakentuisi yhden ominaisuuden varaan, vaan että kukin ominaisuus vaikuttaa omalla tavallaan siihen, keitä olemme. Siksi minusta on erikoista sanoa, että rinnat ja niiden koko eivät vaikuttaisi lainkaan persoonaan. Tietenkin ne vaikuttavat, kenellä enemmän ja kenellä vähemmän, kenellä tietoisemmin ja kenellä tiedostamattomammin.

Monet naiset ovat jatkuvasti äärimmäisen epävarmoja rinnoistaan: liian pienet, liian suuret, liian jotakin muuta. Toiset ovat ylpeitä siitä, keitä ovat.

En siis tarkoittanut, että suuririntaisilla naisilla olisi erilainen persoonallisuus kuin pienirintaisilla siksi, että he eroavat fyysisesti toisistaan vaan tarkoitin, että elämä isorintaisena on väistämättä erilaista kuin elämä pienirintaisena, ja jos ajattelemme elämänkokemuksillamme olevan suuri vaikutus siihen, keiksi muodostumme - kuten kaiketi psykologian valtavirta tekee - väitteeni, että rintojen koko vaikuttaa persoonallisuuteen, pitänee paikkansa. Miten ja kuinka paljon, se onkin kinkkisempi juttu.

• KALLE KELLO

En tarkoittanutkaan, että identiteetti tai persoonallisuus rakentuisi yhden ominaisuuden varaan, vaan että kukin ominaisuus vaikuttaa omalla tavallaan siihen, keitä olemme. Siksi minusta on erikoista sanoa, että rinnat ja niiden koko eivät vaikuttaisi lainkaan persoonaan. Tietenkin ne vaikuttavat, kenellä enemmän ja kenellä vähemmän, kenellä tietoisemmin ja kenellä tiedostamattomammin.

Monet naiset ovat jatkuvasti äärimmäisen epävarmoja rinnoistaan: liian pienet, liian suuret, liian jotakin muuta. Toiset ovat ylpeitä siitä, keitä ovat.

En siis tarkoittanut, että suuririntaisilla naisilla olisi erilainen persoonallisuus kuin pienirintaisilla siksi, että he eroavat fyysisesti toisistaan vaan tarkoitin, että elämä isorintaisena on väistämättä erilaista kuin elämä pienirintaisena, ja jos ajattelemme elämänkokemuksillamme olevan suuri vaikutus siihen, keiksi muodostumme - kuten kaiketi psykologian valtavirta tekee - väitteeni, että rintojen koko vaikuttaa persoonallisuuteen, pitänee paikkansa. Miten ja kuinka paljon, se onkin kinkkisempi juttu.

Nainen on hyväksyttävä kun on isot rinnat? Siltä tämä nyt alkaa vaikuttaa. Vain ja ainoastaan, kun rinnanympärys on vähintään se 100, niin nainen on paras ja varmaan myös ihana luonteinen? Miten olisi peniksen pituus miehillä? Kelpaa vain ne, joilla on vähintään 20 CM -levossa. Aloittajan ikä lienee 15:ta paikkeilla, koska kukaan täysijärkinen Aikuinen mies ei voi kirjoitella noin typeriä.

• Isorintainen Nainen

Persoonallisuuten vaikuttaa aikas moni muukin asia kuin tissien koko :D Mutta tämä koko keskustelu on kyllä näin isorintaisen naisen näkökulmasta äärettömän mielenkiintoinen: en ole ikinä tienytkään että on jotain tiettyjä tapoja joilla juuri isorintaiset naiset saisi omakseen. Jännittävää. Aina olen luullut että minulla ei välttämättä ole kaikkien muiden isorintaisten naisten kanssa muuta yhteistä kuin tissien koko, mutta ilmeisesti me kaikki olemme samasta muotista.

• Isojen ihailija
        KALLE KELLO kirjoitti:

Nainen on hyväksyttävä kun on isot rinnat? Siltä tämä nyt alkaa vaikuttaa. Vain ja ainoastaan, kun rinnanympärys on vähintään se 100, niin nainen on paras ja varmaan myös ihana luonteinen? Miten olisi peniksen pituus miehillä? Kelpaa vain ne, joilla on vähintään 20 CM -levossa. Aloittajan ikä lienee 15:ta paikkeilla, koska kukaan täysijärkinen Aikuinen mies ei voi kirjoitella noin typeriä.

Luulisi, että aikuinen mies myös ymmärtäisi lukemaansa, mutta vaikeaa se näyttää Kallelle olevan. Kerrotko, missä kohden sanoin, että vain isorintainen nainen on hyväksyttävä? Hyväksyttävä kenelle ja millä tavalla? Olen nimenomaan korostanut, ettei se rintojen koko ole tärkein asia maailmassa vaan ulkoinen piirre, jota toivon tyttöystävältä.

• daaaaaa
        Isorintainen Nainen kirjoitti:

Persoonallisuuten vaikuttaa aikas moni muukin asia kuin tissien koko :D Mutta tämä koko keskustelu on kyllä näin isorintaisen naisen näkökulmasta äärettömän mielenkiintoinen: en ole ikinä tienytkään että on jotain tiettyjä tapoja joilla juuri isorintaiset naiset saisi omakseen. Jännittävää. Aina olen luullut että minulla ei välttämättä ole kaikkien muiden isorintaisten naisten kanssa muuta yhteistä kuin tissien koko, mutta ilmeisesti me kaikki olemme samasta muotista.

Mäkin olen kiinnostuksella odottanut tyhjentävää luetteloa niistä luonteenpiirteistä, jotka isorintaisen persoonallisuuteen kehittyvät isorintaisuuden takia. Täällä on siis tohtori jo kertonut, että heillä on enemmän estrogeenia ja he ovat alistuvampia. Muuta?

(Itse en siispä ole isorintainen, jos tämä vaikuttaa huomattavasti tekstin tulkintaan - mutta eikö tämän teorian mukaan kuppikoon tulisi ilmetä jo tekstistä itsestään, koska persoonallisuuteni on kerran muovautunut juuri tämänlaiseksi rintojeni saaman huomion saattelemana.)

• Isojen ihailija
        daaaaaa kirjoitti:

Mäkin olen kiinnostuksella odottanut tyhjentävää luetteloa niistä luonteenpiirteistä, jotka isorintaisen persoonallisuuteen kehittyvät isorintaisuuden takia. Täällä on siis tohtori jo kertonut, että heillä on enemmän estrogeenia ja he ovat alistuvampia. Muuta?

(Itse en siispä ole isorintainen, jos tämä vaikuttaa huomattavasti tekstin tulkintaan - mutta eikö tämän teorian mukaan kuppikoon tulisi ilmetä jo tekstistä itsestään, koska persoonallisuuteni on kerran muovautunut juuri tämänlaiseksi rintojeni saaman huomion saattelemana.)

Lue mitä on kirjoitettu, äläkä äksytä. En ole sanonut, että ihmisen luonteenpiirteet määräytyvät rintojen koon perusteella vaan että rintojen koko vaikuttaa omalta osaltaan persoonaan siinä missä pituus, silmien väri ja muutkin ominaisuudet. Siis vähän mutta kenties jollain tavalla. Ymmärrät nyt tahallasi väärin sanomani.

• varmastivaikuttaa

Lue mitä on kirjoitettu, äläkä äksytä. En ole sanonut, että ihmisen luonteenpiirteet määräytyvät rintojen koon perusteella vaan että rintojen koko vaikuttaa omalta osaltaan persoonaan siinä missä pituus, silmien väri ja muutkin ominaisuudet. Siis vähän mutta kenties jollain tavalla. Ymmärrät nyt tahallasi väärin sanomani.

Isojen ihailija: olen kanssasi samaa mieltä.

Isot (ja miesten huomiota saavat) rinnat varmasti vaikuttavat naisen persoonaan. Niin sanoo moni nainenkin haluavansa ottaa silikonit, koska tuntee olonsa sen jälkeen paremmaksi tai seksikkäämmäksi, tai edes omaksi ilokseen.

Vaikuttaahan tuo nyt selkeästi silloin persoonaan.

Mikä hyvänsä joka tekee ihmisestä halutun muiden silmissä, vaikuttaa ihmisen persoonaan.

• Rakkaus100

No kumppanihan valitaan rakkauden perusteella. Et ole ilmeisesti vielä ollut todella rakastunut, sillä silloin unohtuu ihmisen ulkonäkö täysin. Rakastua voi esimerkiksi toisen johonkin luonteenpiirteeseen kuten eloisuuteen ja ystävällisyyteen. Pitkiä ihaileva rakastuukin pätkään, isorintaisesta pitävä lattarintaiseen silloin, kun rakkaus iskee.Rakkauteen tarvitaan kumppanuutta, yhteisiä kiinnostuksen kohteita, toisen hyväksyntää ja tietenkin sitä kemiaa, joka ei riipu ulkoisita tekijöistä, vaan tulee sisätltä päin ihmisestä. Myös seksi tuntuu silloin todella hyvältä, kun kumppani on se oikea sielunkumppani. Toivon että vielä rakastut tulisesti ja saat kokea, miten pinnalliset elämänarvosi ovat aikaisemmin olleet.

• 85F
        KALLE KELLO kirjoitti:

Pieneksi tiedoksi, kun sillä rinnanympäryksellä (100) kun ei ole tekemistä rintojen koon kanssa, se on vartalon ympärysmitta ja mitataan siis rintojen alta. Kirjaimet vasta jotain kertoo.

Toisekseen, entäs jos sattuu käymään niin, että valittu isorintainen puoliso saa rintasyövän, ja joutuu poistattamaan molemmat rintansa? Loppuuko naisesta ja parisuhteesta välittömästi kiinnostus??

• oikojatar1
        85F kirjoitti:

Pieneksi tiedoksi, kun sillä rinnanympäryksellä (100) kun ei ole tekemistä rintojen koon kanssa, se on vartalon ympärysmitta ja mitataan siis rintojen alta. Kirjaimet vasta jotain kertoo.

Toisekseen, entäs jos sattuu käymään niin, että valittu isorintainen puoliso saa rintasyövän, ja joutuu poistattamaan molemmat rintansa? Loppuuko naisesta ja parisuhteesta välittömästi kiinnostus??

Nyt vähän sekoitat: rinnanympärystä ei mitata rintojen alta, vaan päältä - korkeimmasta kohdasta. Sen sijaan rintaliivien kokonumero menee noin, mitataan rintojen alta. Eli oma nimimerkkisi 85F se 85 on rintojen alusmitta, ei rinnanympärys.

• esgreyh6weh
        85F kirjoitti:

"Toisekseen, entäs jos sattuu käymään niin, että valittu isorintainen puoliso saa rintasyövän, ja joutuu poistattamaan molemmat rintansa? Loppuuko naisesta ja parisuhteesta välittömästi kiinnostus??"

Eihän se viehätys johdu niistä rinnoista tai ainakaan pelkästään, vaan siitä että omaa korkean estrogeenitason. En nyt usko että itse ainakaan lakkaisin rakastamasta, mutta en tiedä vähentäisikö se sitten hiukan seksuaalista kipinää? Mutta sitähän varten kyllä voi jo ne silikonitkin hankkia. Silloin siinä ei ole mitään väärää.

Mutta meinasitko ettei tuo sama sitten voi käydä pienirintaiselle? Tiedän kyllä tosi harvoja joille mitään rintasyöpää edes tullut rintojen koosta huolimatta. Ja onhan niihinkin vaikka mitä ennaltaehkäistäviä keinojakin tosin.

• Isojen ihailija
        Rakkaus100 kirjoitti:

No kumppanihan valitaan rakkauden perusteella. Et ole ilmeisesti vielä ollut todella rakastunut, sillä silloin unohtuu ihmisen ulkonäkö täysin. Rakastua voi esimerkiksi toisen johonkin luonteenpiirteeseen kuten eloisuuteen ja ystävällisyyteen. Pitkiä ihaileva rakastuukin pätkään, isorintaisesta pitävä lattarintaiseen silloin, kun rakkaus iskee.Rakkauteen tarvitaan kumppanuutta, yhteisiä kiinnostuksen kohteita, toisen hyväksyntää ja tietenkin sitä kemiaa, joka ei riipu ulkoisita tekijöistä, vaan tulee sisätltä päin ihmisestä. Myös seksi tuntuu silloin todella hyvältä, kun kumppani on se oikea sielunkumppani. Toivon että vielä rakastut tulisesti ja saat kokea, miten pinnalliset elämänarvosi ovat aikaisemmin olleet.

Sinä puhut rakkaudesta, minä siitä mikä herättää syvältä kumpuavia seksuaalisia himoja. Jos vain rakkaus saa sinut tuntemaan himoa, olet melko epänormaali ihmiseksi.

Minusta ei ole mitään pinnallista siinä, että toivoisi saavansa viettää elämänsä sellaisen ihmisen kanssa, joka herättää MYÖS mahdollisimman suurta himoa - minulle se piirre on isorintaisuus.

Ja katsos, kun loppujen lopuksi se seksuaalinen himo vaikuttaa enemmän kuin rakastuminen (joka on sekin vain hormonitoimintaa). Kun rakastuminen laimenee arjeksi, seksielämä kyllä latistuu, jos toisessa ei ole sitä juttua, joka saa tuntemaan voimakasta himoa. Ellet ymmärrä, että seksi on tärkein parisuhteen liima, et ilmeisesti ole koskaan kokenut eroa.

• Isojen ihailija
        85F kirjoitti:

Ei tietenkään lopu. Kuinka monta kertaa tässä ketjussa pitää hokea, etteivät isot rinnat ole AINOA tärkeä asia naisessa? Parisuhde on jotain aivan muuta, ja sen kuuluu kestää sairaudet, kehon osien muuttumisen ja poistamisenkin. Aivan niin kuin odottaisin naiseni pysyvän kanssani, jos menettäisivät penikseni syövälle, olisin minäkin hänen kanssaan, jos hän menettäisi rintansa.

Parisuhteen jatkuminen ei ole kiinni rinnoista, mutta myönnän kyllä, etten varmaan päätyisi suhteeseen naisen kanssa, jolta on poistettu rinnat. Käsi sydämelle: päätyisitkö kovin pitkälliseen suhteeseen miehen kanssa, jolla ei ole penistä? Tarkoitan lähinnä sitä, etten varmaan koskaan tutustuisi riittävän hyvin rinnattomaan naiseen, koska en pitäisi häntä puoleensavetävänä enkä siten tulisi koskaan lähestyneeksi häntä. Sitä voi sitten kukin pitää niin pinnallisena kuin haluaa, mutta totuus on, että suurin osa ihmisistä toimisi täsmälleen samoin.

• et ole naisen toive!

Ei tietenkään lopu. Kuinka monta kertaa tässä ketjussa pitää hokea, etteivät isot rinnat ole AINOA tärkeä asia naisessa? Parisuhde on jotain aivan muuta, ja sen kuuluu kestää sairaudet, kehon osien muuttumisen ja poistamisenkin. Aivan niin kuin odottaisin naiseni pysyvän kanssani, jos menettäisivät penikseni syövälle, olisin minäkin hänen kanssaan, jos hän menettäisi rintansa.

Parisuhteen jatkuminen ei ole kiinni rinnoista, mutta myönnän kyllä, etten varmaan päätyisi suhteeseen naisen kanssa, jolta on poistettu rinnat. Käsi sydämelle: päätyisitkö kovin pitkälliseen suhteeseen miehen kanssa, jolla ei ole penistä? Tarkoitan lähinnä sitä, etten varmaan koskaan tutustuisi riittävän hyvin rinnattomaan naiseen, koska en pitäisi häntä puoleensavetävänä enkä siten tulisi koskaan lähestyneeksi häntä. Sitä voi sitten kukin pitää niin pinnallisena kuin haluaa, mutta totuus on, että suurin osa ihmisistä toimisi täsmälleen samoin.

Vertaat tissien pienuutta/poistoa peniksen puuttumiseen? Eihän ne ole mitenkään vertailukelpoiset keskenään? Tissien puuttuminen / pieni koko ei ole este yhdynnälle. Toisin kuin peniksen puute...

Lisäksi olet todella pinnallinen! Sanot, että nainen on muutakin kuin rinnat ja suhteessa ollaan muista syistä kuin tissien koosta. Totesit itse aiemmin, että viehättävyys on muuta. Kuitenkin nyt taas puhut siitä, että et voisi tutustua pienirintaiseen koska et pitäisi häntä viehättävänä!! Olet kyllä melkoisen sekaisin! Et oikein itsekään tiedä tai myönnä, että sulle merkkaa vain ne tissit! Ihan selkeästi. Ja nämä sun vertailut on varsin juntteja.

Toivon, että kohtaat elämässäsi kärsimystä, ehkä silloin voisit havahtua itse elämään! Etkä tekisi toisten tisseistä ongelmaa.

• Minä autan!
        et ole naisen toive! kirjoitti:

Vertaat tissien pienuutta/poistoa peniksen puuttumiseen? Eihän ne ole mitenkään vertailukelpoiset keskenään? Tissien puuttuminen / pieni koko ei ole este yhdynnälle. Toisin kuin peniksen puute...

Lisäksi olet todella pinnallinen! Sanot, että nainen on muutakin kuin rinnat ja suhteessa ollaan muista syistä kuin tissien koosta. Totesit itse aiemmin, että viehättävyys on muuta. Kuitenkin nyt taas puhut siitä, että et voisi tutustua pienirintaiseen koska et pitäisi häntä viehättävänä!! Olet kyllä melkoisen sekaisin! Et oikein itsekään tiedä tai myönnä, että sulle merkkaa vain ne tissit! Ihan selkeästi. Ja nämä sun vertailut on varsin juntteja.

Toivon, että kohtaat elämässäsi kärsimystä, ehkä silloin voisit havahtua itse elämään! Etkä tekisi toisten tisseistä ongelmaa.

"Sanot, että nainen on muutakin kuin rinnat ja suhteessa ollaan muista syistä kuin tissien koosta. Totesit itse aiemmin, että viehättävyys on muuta. Kuitenkin nyt taas puhut siitä, että et voisi tutustua pienirintaiseen koska et pitäisi häntä viehättävänä!! Olet kyllä melkoisen sekaisin! Et oikein itsekään tiedä tai myönnä, että sulle merkkaa vain ne tissit! Ihan selkeästi. Ja nämä sun vertailut on varsin juntteja."

Voi voi voi... Nyt nainen, aloit ilmeisesti olla liian tunnepuuskissasi kirjoittaessasi tuota viestiä, nyt pari asiaa mitä minä taas pyydän nyt sinulta:

1. Vedäpä nyt ekana rauhassa henkeen.

2. Noniin, ja tämän jälkeen lueppas nyt vielä kerta uudestaan mitä hän pikemminkin sanoi tuossa ja kiinnitäpä vielä huomiota sanaan, minkä kirjoittanut isoilla kirjaimilla :)

Ja ulkonäkö kyllä on kanssa aika merkittävä tekijä. Jokainen sitä kyllä sitä katsoo kumppania valitessa ja omaa jotain kriteerejä, myös sinäkin!!

"Toivon, että kohtaat elämässäsi kärsimystä, ehkä silloin voisit havahtua itse elämään! Etkä tekisi toisten tisseistä ongelmaa."

Hän saa tasan tarkkaan etsiä itselleen juuri sellaisen kumppanin kun hän haluaa. Mitä ihmettä se nyt muka sinun asia on olevinaan? Eiköhän teille pienitissisillekin ole kanssa omatkin ihailijat. Miten se ei mene teille naisille millään jakeluun!?

Sitä paitsi luulisi sen nyt ennemminkin olevan vaan helpotus sinulle kun hän etsii itselleen sen mieluisamman(siis itselleen) näköisen, eikä paremman puutteessa vaan tyydy teihin. XD

• vaihtaa parempaan
        Understood... kirjoitti:

Miehesi katselee netistä muita tissejä.
        Parempia.

• Isojen ihailija
        et ole naisen toive! kirjoitti:

Toisin sanoen olet miehen kanssa vain yhdynnän vuoksi, niinhän sinä tulet sanoneeksi? Eikä peniksen poisto useinkaan ole este yhdynnälle, tilalle kun voi saada penisimplantin, siis tekopeniksen.

Kivesten poistaminen lienee kuitenkin yleisempää. Mutta epäilemättä sekään ei ole sinusta vertailukelpoinen asia.

Muihin kommentteihisi en puutu, mieti tosiaan uudelleen, mitä kirjoitin. Sanoin, että koska minua viehättävät suuripoviset naiset enemmän, hyvin todennäköisesti päätyisin juttelemaan sellaisten naisten kanssa ja hyvin todennäköisesti suurelta osin tiedostamattani. Vai valitsisitko sinä kahdesti tuntemattomasta ihmisestä mieluummin sen vähemmän viehättävän, jota lähestyisit?

Minusta ei ole mitään pinnallista etsiä sellaista kumppania, joka kiihottaa mahdollisimman paljon. Mutta kuten sanoin, hyvin moni asia vaikuttaa ihmisen viehättävyyteen: jos vaikkapa lähestyisin sinua, koska ensivilkaisulla viehätyin povestasi, mutta huomaisin sinun olevan tekopyhä ja toivovan tuntemattomille ihmisille kärsimystä elämään, en tuhlaisi sinuun aikaa vaikka sinulla olisi maailmankaikkeuden suurimmat ja kauneimmat rinnat.

• hormonihiiretlaukkaa

Sinä puhut rakkaudesta, minä siitä mikä herättää syvältä kumpuavia seksuaalisia himoja. Jos vain rakkaus saa sinut tuntemaan himoa, olet melko epänormaali ihmiseksi.

Minusta ei ole mitään pinnallista siinä, että toivoisi saavansa viettää elämänsä sellaisen ihmisen kanssa, joka herättää MYÖS mahdollisimman suurta himoa - minulle se piirre on isorintaisuus.

Ja katsos, kun loppujen lopuksi se seksuaalinen himo vaikuttaa enemmän kuin rakastuminen (joka on sekin vain hormonitoimintaa). Kun rakastuminen laimenee arjeksi, seksielämä kyllä latistuu, jos toisessa ei ole sitä juttua, joka saa tuntemaan voimakasta himoa. Ellet ymmärrä, että seksi on tärkein parisuhteen liima, et ilmeisesti ole koskaan kokenut eroa.

Naiset tuntevat usein voimakkainta intohimoa niitä kohtaan, joita rakastavat. Naiset, joita sinä siis kutsut alempana huoriksi.

Mutta sulla on edelleenkin oikeus etsiä naista, joka herättää sinussa voimakkaimmat himot ja voimakkaimman rakastumisen ehkä sitten.

• 3+3

Jokaisella on makunsa ja jokainen ihastuu kumppanissa tiettyihin piirteisiin.
      Lähestyt vaan naista niinkuin olet ennenkin lähestynyt ei se sen kummempaa ole. No hei ,ei rintojen koko vaikuta siihen että pitäisi jotenkin erilailla yrittää naista isketellä.
      Jokainen nainen haluaa olla kumppanilleen se "kaunein"

• Suosittelen

Tunnen kanssa yhden tyypin joka meni jopa niiden rintojen kanssa naimisiin aikoinaan. Niin paljon hän palvoi isoja rintoja nuorella naisella. Nyt 20 vuotta myöhemmin mies juoksee tontillaan karkuun isorintaista emäntäänsä joka on siis jo luonnollisesti muualtakin isompi. Hassua että mies myös kuluttaa aikaansa pornosivustoilla joista hänen emäntänsä miestä äänekkäästi sättii. Suosittelen kuitenkin ennen avioitumista vilkaisemaan tulevaa anoppiasi vähän sillä silmällä mitä odotettavissa on. Usein äidistä näkee tyttären muutaman vuoden päästä. Isompirintaisilla on kuitenkin isompi riski kasvaa myös isompi pertäiseksi ja mahaiseksi. Sitä harva miettii kun ikää on 20.

• Isojen ihailija

Ei minua haittaa yhtään, jos nainen on kookkaampi muualtakin kuin rinnoista. Miksi haittaisi?

• Voi tolloa...

Sitähän voi kuule kanssa vähän katsoakin mitä syö ja ettei pelkästään vaan löhöä sohvalla! Se on katsos vähän kiinni siitäkin miten ihminen osaa pitää itsestään huolta läpi vuosien, kun onhan niitä lihoavia naistapauksia nyt muunlaisissakin nähty.

Osaatko yhtään käyttää maalaisjärkeä?

• Monia haittaa

Ei minua haittaa yhtään, jos nainen on kookkaampi muualtakin kuin rinnoista. Miksi haittaisi?

No tosiasiassa monia miehiä se haittaa mutta hyvä kun sinua ei haittaa. Kysy niiltä monilta miehiltä miksi se haittaa. Täällä iso joukko ukkoja valittaa vaimokkeitensa lihomisia ja miksi siis?

• Rehevyyttä kehiin
        Voi tolloa... kirjoitti:

Sitähän voi kuule kanssa vähän katsoakin mitä syö ja ettei pelkästään vaan löhöä sohvalla! Se on katsos vähän kiinni siitäkin miten ihminen osaa pitää itsestään huolta läpi vuosien, kun onhan niitä lihoavia naistapauksia nyt muunlaisissakin nähty.

Osaatko yhtään käyttää maalaisjärkeä?

Maalaisjärkeä on se mitä kokemuksesta on opittu vuosien varrella ja yleisesksi havaittu. Hyvin yleistä on isorintaisen tytön tapauksessa lihominen vuosien varrella ja sehän käy ihan järkeenkin. Toki silikonipallot on eri asia mutta luonnostaan isorintaisilla on USEIMMITEN taipumus pulskistua lasten ja iän myötä. Se ei tietenkään ole paha asia vaan ihan normaaliakin. Toki jossain voi vastaan kävellä isorintainen 40 vee kolmen lapsen äiti joka on uumaltaan hoikka mutta ihan heti ei tule sellaista nyt mieleeni. Toki pienirintaisetkin pulskistuu jos vain sohvalla makoilee ja pizaa popsii päivät päästyään. Pienirintaisen rasvaprosentti on kuitenkin useimmiten pienempi ja vähemmällä vaivalla voi saada pidettyä itsensä kuosissa lastenteon jälkeenkin. Muita haittoja on sitten pikkutisseillä niinkuin esim se että on ne pikkutissit ja näyttää aina vähän tyttömäiseltä eikä koskaan tosinaiselta.

• Isojen ihailija
        Monia haittaa kirjoitti:

No tosiasiassa monia miehiä se haittaa mutta hyvä kun sinua ei haittaa. Kysy niiltä monilta miehiltä miksi se haittaa. Täällä iso joukko ukkoja valittaa vaimokkeitensa lihomisia ja miksi siis?

En tiedä, en ole kiinnostunut muiden miesten mieltymyksistä. Minä pidän isoista rinnoista ja muusta viis. Yleensä isojen kanssa tulee hieman kookkaampi paketti muutenkin ja se kiihottaa minua kovasti.

• Yhtä kysymysmerkkiä
        Rehevyyttä kehiin kirjoitti:

Maalaisjärkeä on se mitä kokemuksesta on opittu vuosien varrella ja yleisesksi havaittu. Hyvin yleistä on isorintaisen tytön tapauksessa lihominen vuosien varrella ja sehän käy ihan järkeenkin. Toki silikonipallot on eri asia mutta luonnostaan isorintaisilla on USEIMMITEN taipumus pulskistua lasten ja iän myötä. Se ei tietenkään ole paha asia vaan ihan normaaliakin. Toki jossain voi vastaan kävellä isorintainen 40 vee kolmen lapsen äiti joka on uumaltaan hoikka mutta ihan heti ei tule sellaista nyt mieleeni. Toki pienirintaisetkin pulskistuu jos vain sohvalla makoilee ja pizaa popsii päivät päästyään. Pienirintaisen rasvaprosentti on kuitenkin useimmiten pienempi ja vähemmällä vaivalla voi saada pidettyä itsensä kuosissa lastenteon jälkeenkin. Muita haittoja on sitten pikkutisseillä niinkuin esim se että on ne pikkutissit ja näyttää aina vähän tyttömäiseltä eikä koskaan tosinaiselta.

No, oho! Minä en ehkä osaa tuolla maalaisjärjellä ajatella, kun työni puolesta joudun niin kovin tieteellisesti ajattelemaan, mutta vaikka päivittäin luen lihomiseenkin liittyen paljon tutkimuksia, niin en ole koskaan törmännyt sellaiseen, missä todettaisiin rintojen koon vaikuttavan jotenkin ihmisen aineenvaihduntaan. Perusaineenvaihdunnalla ei ole kovin suuria eroja ihmisten välillä. Vaikuttaako rintojen koko siis ruokahaluun vai esimerkiksi laimentaa aivojen tuottamia kylläisyysviestejä? Olisi erittäin kiva kuulla näistä tutkimuksista enemmänkin, voisitko linkata joitain tutkimuksia aiheeseen liittyen. Tilastotietokin käy, jos et jostain syystä pysty nyt tutkimusta heittämään. Kumma juttu, ettei minulla ole vastaan tällaisia tullut!

Sehän on tietysti selvä, että mitä lihavampi nainen, sen isommat rinnat, jos niiden absoluuttista kokoa vertaa. Mutta jos nuorena on hoikka ja isorintainen, niin ei minun maalaisjärkeni tai akateeminen ymmärrykseni riitä selittämään sitä, miten tuo korreloisi vanhuuden lihavuutta. Ihmisten aineenvaihdunta hidastuu iän myötä, mutta aika hyvin saman verran kaikilla.

• En vaan tunne ketään
        Yhtä kysymysmerkkiä kirjoitti:

No, oho! Minä en ehkä osaa tuolla maalaisjärjellä ajatella, kun työni puolesta joudun niin kovin tieteellisesti ajattelemaan, mutta vaikka päivittäin luen lihomiseenkin liittyen paljon tutkimuksia, niin en ole koskaan törmännyt sellaiseen, missä todettaisiin rintojen koon vaikuttavan jotenkin ihmisen aineenvaihduntaan. Perusaineenvaihdunnalla ei ole kovin suuria eroja ihmisten välillä. Vaikuttaako rintojen koko siis ruokahaluun vai esimerkiksi laimentaa aivojen tuottamia kylläisyysviestejä? Olisi erittäin kiva kuulla näistä tutkimuksista enemmänkin, voisitko linkata joitain tutkimuksia aiheeseen liittyen. Tilastotietokin käy, jos et jostain syystä pysty nyt tutkimusta heittämään. Kumma juttu, ettei minulla ole vastaan tällaisia tullut!

Sehän on tietysti selvä, että mitä lihavampi nainen, sen isommat rinnat, jos niiden absoluuttista kokoa vertaa. Mutta jos nuorena on hoikka ja isorintainen, niin ei minun maalaisjärkeni tai akateeminen ymmärrykseni riitä selittämään sitä, miten tuo korreloisi vanhuuden lihavuutta. Ihmisten aineenvaihdunta hidastuu iän myötä, mutta aika hyvin saman verran kaikilla.

Riittää kun katselet ympärillesi niin huomaat että harvassa on ne ikänaiset jotka ovat hoikkia ja isorintaisia samaan aikaan. Huomaat että isot rinnat ja iso täti on sama asia kun ikää on tullut mittariin. Nuoruuskuvissaan nämä tädit ovat olleet niitä hoikkia ja isorintaisia.
        Minä en yksinkertaisesti tiedä ketään lähipiirissäni joka olisi vain isorintainen hoikka keski-ikäinen mutta tiedän monia hoikkia keski-ikäisiä jotka ovat pienirintaisia ja aina ovat olleet. Julkkiksista tuli mieleen tämän ikäisistä vain Satu Silvo joka on iso rintainen ja ehkä myös hoikka? Luokitellaanko Anne Pohtamo, Anna-Liisa Tilus ja esim Lenita Airisto isorintaisiksi?

• se on sit outoa
        En vaan tunne ketään kirjoitti:

Riittää kun katselet ympärillesi niin huomaat että harvassa on ne ikänaiset jotka ovat hoikkia ja isorintaisia samaan aikaan. Huomaat että isot rinnat ja iso täti on sama asia kun ikää on tullut mittariin. Nuoruuskuvissaan nämä tädit ovat olleet niitä hoikkia ja isorintaisia.
        Minä en yksinkertaisesti tiedä ketään lähipiirissäni joka olisi vain isorintainen hoikka keski-ikäinen mutta tiedän monia hoikkia keski-ikäisiä jotka ovat pienirintaisia ja aina ovat olleet. Julkkiksista tuli mieleen tämän ikäisistä vain Satu Silvo joka on iso rintainen ja ehkä myös hoikka? Luokitellaanko Anne Pohtamo, Anna-Liisa Tilus ja esim Lenita Airisto isorintaisiksi?

Minä tiedän kyllä useammankin kappaleen...

• Oho
        Rehevyyttä kehiin kirjoitti:

Jaa, täällä ainaskin 40 äiti, jolla tiimalasivartalo, 75D kuppi ja 22 painoindeksi.

• KALLE KELLO

En tiedä, en ole kiinnostunut muiden miesten mieltymyksistä. Minä pidän isoista rinnoista ja muusta viis. Yleensä isojen kanssa tulee hieman kookkaampi paketti muutenkin ja se kiihottaa minua kovasti.

Mitä h****ä kulut sitten aikaasi täällä inttämässä? Ala painua saalistusreissulle hakemaan niitä utareitasi. Todennäköisesti et saa niitä isoja, etkä edes pieniä. Naisilla on sen verran älliä päässään, että huomaavat alta aikayksikön sinun perverssit halusi. OIKEA mies ei toimi noin.

• SOBIG
        Oho kirjoitti:

Jaa, täällä ainaskin 40 äiti, jolla tiimalasivartalo, 75D kuppi ja 22 painoindeksi.

Hih hih ja täällä 40 äiti isoilla H-tisuilla ja isolla masulla ja jota niin naurattaa tässä kahvikupposen äärellä nää jutut :D :D Vallan mainiota :D
        Mutta hei ihanaiset köriläät; se on kiusallista, kun tuijotetaan tissejä ja varsinkin, kun tullaan sanomaan "huomasin tossa, että sulla on aika isot"
        Viimeksi uuden vuoden aattona koettua!!! Ja minä hymyilin kauniisti ja ajattelin; IDIOOTTI!!

• hohhoijjaa!
        Oho kirjoitti:

No nyt kun mentiin taas tähän tisseillä lesottamiseen, niin mullapa on 70E. Vituttaako?

• ei vituta
        hohhoijjaa! kirjoitti:

No nyt kun mentiin taas tähän tisseillä lesottamiseen, niin mullapa on 70E. Vituttaako?

70E on kupiltaan samankokoinen kuin 75D ....

• Oho
        hohhoijjaa! kirjoitti:

Jaa ja jotakuta ei vituta mun puolesta ja on hyvä, kun ei muakaan :) Tässä tosin eksyttiin pointista (vielä enemmän); minulla ei ollut tarkoitus lesota kuppikoolla ( en edes pidä itseäni isorintaisena vaikka monesta 75D on) vaan pointti oli se, että kaikki iso rintaiset 40 naiset ole pyöreitä muutenkin vaan voi olla myös timmejä tiimalasivartaloisia. Eikä sillä, että olisi parempia tai huonompia vaan kun väitettiin, ettei sellaisia ole.

• oikeasti iso
        Oho kirjoitti:

75D ei ole vielä kovin isorintainen, aika keskiverto. Ei toki pienikään.

• kulli kylli
        KALLE KELLO kirjoitti:

Mitä h****ä kulut sitten aikaasi täällä inttämässä? Ala painua saalistusreissulle hakemaan niitä utareitasi. Todennäköisesti et saa niitä isoja, etkä edes pieniä. Naisilla on sen verran älliä päässään, että huomaavat alta aikayksikön sinun perverssit halusi. OIKEA mies ei toimi noin.

hahaha ei h e l ve t t i mikä luuseri! Lauta raato parkuu täällä ku ei kellään seiso.

• kyrpäjoonas
        SOBIG kirjoitti:

Hih hih ja täällä 40 äiti isoilla H-tisuilla ja isolla masulla ja jota niin naurattaa tässä kahvikupposen äärellä nää jutut :D :D Vallan mainiota :D
        Mutta hei ihanaiset köriläät; se on kiusallista, kun tuijotetaan tissejä ja varsinkin, kun tullaan sanomaan "huomasin tossa, että sulla on aika isot"
        Viimeksi uuden vuoden aattona koettua!!! Ja minä hymyilin kauniisti ja ajattelin; IDIOOTTI!!

Tykkäätkö isoista meisseleistä? Oltais molemmat idiootteja ja tykättäis kilpaa toistemme ruumiinosista.

• tisut1

Eipä muuta ihmeellistä kuin se, että (vasta!) kun olette päässeet sopivasti juttuun tai lähelle toisianne, näytät ja kerrot että tykkäät niistä rinnoista. Mutta että ne eivät ole ainoa asia mistä tykkäät siinä naisessa! Varmasti isorintaisilla naisilla on erilaisia miesmakuja siinä kuin muillakin. Mutta mukava kuulla että jollekin kelpaa isotkin rinnat. :)

• bubba2

Oli se sitten peppu tai rinnat mihin ihastutaan. Niin jos mies vaan tuijottaa jotain naisen intiimiä aluetta niin saattaa minulle ainakin tulla ajatus että kiinnostan vain seksuaalisesti.

• Isojen ihailija

Ja toistamiseen korostan, etten missään vaiheessa sanonut tuijottavani _vain_ rintoja.

• still looking

Minulla on isot rinnat (80F), tietysti toivon että mies pitäisi minua viehättävänä mutta myöskin hauskana, suloisena, luotettavana, fiksuna ja rohkeana. Koska sellainen olen.

• Mies on sika!

Jos aapee ois sanonu et tykkää pienistä tisseistä niin olis naiset kilvan kehumassa että kun on niin fiksu ja ihana mies. Mut auta armias kun sanoo että isot munkit on mieleen niin johan on lynkkaus partio valmiina! :D

• höps

Ei se siihen liity vaan rinnat on kuitenkin aika henkilökohtainen asia, oli ne minkä kokoiset tahansa.

• gh.

" Jos aapee ois sanonu et tykkää pienistä tisseistä niin olis naiset kilvan kehumassa että kun on niin fiksu ja ihana mies. Mut auta armias kun sanoo että isot munkit on mieleen niin johan on lynkkaus partio valmiina! :D "

Tuskin. Koko aloitusta olisi epäilty provoksi.

• Dnainen

Aloittaja, tärkeintä on että annat naiaen ymmärtää että pidät hänestä ihmisenä etkä vain ruumiinosana. Isorintaisilla naisilla (puhun nyt omasta kokemuksesta 75D) voi olla huono itsetunto rintojen suhteen, sillä naiset (puenirintaiset) nauset katsovat meitä halveksuen ja kaikki palstat on täynnä miesten viestejä; "pienet ja trehakat, käteensopivat ovat parhaat" . Itse en ainakaan toivoisi että mies koko ajan tuijjottaisi niitä vaan katsoisi silmiin, mutta kuitenkin antaisi ymmärtää että rintavarustukseni on viehättävä! Saat siis vilkuilla kunhan et kuola valuen ja suurimman osan ajasta keskityt kasvoihin.. Toivottavasti ymmärsit pointin ja sait apua :)

• Isojen ihailija
        Dnainen kirjoitti:

Aloittaja, tärkeintä on että annat naiaen ymmärtää että pidät hänestä ihmisenä etkä vain ruumiinosana. Isorintaisilla naisilla (puhun nyt omasta kokemuksesta 75D) voi olla huono itsetunto rintojen suhteen, sillä naiset (puenirintaiset) nauset katsovat meitä halveksuen ja kaikki palstat on täynnä miesten viestejä; "pienet ja trehakat, käteensopivat ovat parhaat" . Itse en ainakaan toivoisi että mies koko ajan tuijjottaisi niitä vaan katsoisi silmiin, mutta kuitenkin antaisi ymmärtää että rintavarustukseni on viehättävä! Saat siis vilkuilla kunhan et kuola valuen ja suurimman osan ajasta keskityt kasvoihin.. Toivottavasti ymmärsit pointin ja sait apua :)

Totta kai. Kai minä sentään normaalit käytöstavat hallitsen. Kiitän kuitenkin näkemyksestäsi, arvelinkin että monilla isorintaisilla on rintoihin liittyviä neurooseja ja epävarmuutta siinä missä pienirintaisillakin.

Entäpä jos isorintaisena olet jo vakavassa suhteessa miehen kanssa, vaikka avoliitossa, kihloissa tms. Missä määrin siedät silloin mieheltäsi sitä, että hän palvoo rintojasi, unohtuu usein ajatuksiinsa vaipuneena katselemaan niitä, haluaa koskea ja hyväillä niitä usein? Onko vasta se tilanne, jossa olette jo vakaalla pohjalla, oikea tilanne paljastaa, kuinka palvoo rintojasi osittain siksi että ne ovat niin poikkeuksellisen suuret vai tuleeko se sitten järkytyksenä?

Onko edes aviomiehellä oikeutta tunnustaa palvovansa vaimonsa kookasta povea vai pitääkö hänen koko elämänsä ajan pitää tämä salaisuutena ja käyttäytyä ikään kuin ei olisi koskaan huomannutkaan, että naisella on hyvin isot rinnat?

• Isojen ihailija

Miksi sitten nettipalstat ovat ihan täynnä pieniä rintoja ylistäviä ja palvovia viestejä, niin kuin alla oleva kirjoittaja sanookin? Olen huomannut, että jokainen ketju, jossa pieniä rintoja ylistetään, kerää hirveän määrän sekä naisia että miehiä kehumaan kilpaa, kuinka pienet ovat kauniit ja isot ovat rumat löllykät. Ja sen kerran kun joku yrittää kertoa nauttivansa eniten isoista, huudetaan seksismiä, kaakattaa miten miehellä ei ole oikeus pitää isoista, miinustellaan ja pidetään aloittajaa törkeänä.

Sanokaapa, jos aloittaja olisi kertonut haluavansa pienirintaisen naisen, olisiko yksikään vastaaja heittänyt, että mies näkee naiset pelkkinä rintoina? Minä en ole koskaan nähnyt sellaisia kommentteja pienirintaisuuskeskusteluissa, miksi siis isorintaisuusketjuissa ajatellaan niin? Eikö se kerro enemmän siitä, että niin kommentoivat ITSE näkevät isorintaiset naiset pelkkinä seksiobjekteina?

• hmmjaaaaa

Miksi sitten nettipalstat ovat ihan täynnä pieniä rintoja ylistäviä ja palvovia viestejä, niin kuin alla oleva kirjoittaja sanookin? Olen huomannut, että jokainen ketju, jossa pieniä rintoja ylistetään, kerää hirveän määrän sekä naisia että miehiä kehumaan kilpaa, kuinka pienet ovat kauniit ja isot ovat rumat löllykät. Ja sen kerran kun joku yrittää kertoa nauttivansa eniten isoista, huudetaan seksismiä, kaakattaa miten miehellä ei ole oikeus pitää isoista, miinustellaan ja pidetään aloittajaa törkeänä.

Sanokaapa, jos aloittaja olisi kertonut haluavansa pienirintaisen naisen, olisiko yksikään vastaaja heittänyt, että mies näkee naiset pelkkinä rintoina? Minä en ole koskaan nähnyt sellaisia kommentteja pienirintaisuuskeskusteluissa, miksi siis isorintaisuusketjuissa ajatellaan niin? Eikö se kerro enemmän siitä, että niin kommentoivat ITSE näkevät isorintaiset naiset pelkkinä seksiobjekteina?

Seksiobjektina? Tai sitten vaan rumana? Jos sitä vaan ei pysty ymmärtämään miks joku voisi pitää isoja kauniina tai edes vihättävinä.

• Noniin
        hmmjaaaaa kirjoitti:

Seksiobjektina? Tai sitten vaan rumana? Jos sitä vaan ei pysty ymmärtämään miks joku voisi pitää isoja kauniina tai edes vihättävinä.

Terveisin: Vitun ruma katkera lauta

:)

• Skeee

Totta kai. Kai minä sentään normaalit käytöstavat hallitsen. Kiitän kuitenkin näkemyksestäsi, arvelinkin että monilla isorintaisilla on rintoihin liittyviä neurooseja ja epävarmuutta siinä missä pienirintaisillakin.

Entäpä jos isorintaisena olet jo vakavassa suhteessa miehen kanssa, vaikka avoliitossa, kihloissa tms. Missä määrin siedät silloin mieheltäsi sitä, että hän palvoo rintojasi, unohtuu usein ajatuksiinsa vaipuneena katselemaan niitä, haluaa koskea ja hyväillä niitä usein? Onko vasta se tilanne, jossa olette jo vakaalla pohjalla, oikea tilanne paljastaa, kuinka palvoo rintojasi osittain siksi että ne ovat niin poikkeuksellisen suuret vai tuleeko se sitten järkytyksenä?

Onko edes aviomiehellä oikeutta tunnustaa palvovansa vaimonsa kookasta povea vai pitääkö hänen koko elämänsä ajan pitää tämä salaisuutena ja käyttäytyä ikään kuin ei olisi koskaan huomannutkaan, että naisella on hyvin isot rinnat?

Parisuhteessa tai seurustelusuhteessa mun mielestä on ollut rintojen palvonta suorastaan hellyyttävää. Silloin saa tuoda julki ihailunsa ja tuijottaa, koskettaa jne. Koska silloin mä tiedän että mies rakastaa mua kokonaisuutena.

Isojen ihailija, olet tässä ketjussa hyvin tuonut esiin että arvostat naisessa muutakin ja osaat ihailisi tuoda fiksusti esiin. Sun lähestymistapaasi arvostan D-kupin naisena.

• Dnainen

No silloin se on tottakai sallittua! Se jopa parantaa itsetuntoa, jos huomaan miehen oikeaati pitävän muodoistani. Varmaan miehenä haluat tyydyttää naisesi.. Sama meillä naisilla, olisi kamalaa olla avioliitossa miehen kanssa, jonka mielestä rintani eivät ole viehättävät.

• Isojen ihailija
        Skeee kirjoitti:

Parisuhteessa tai seurustelusuhteessa mun mielestä on ollut rintojen palvonta suorastaan hellyyttävää. Silloin saa tuoda julki ihailunsa ja tuijottaa, koskettaa jne. Koska silloin mä tiedän että mies rakastaa mua kokonaisuutena.

Isojen ihailija, olet tässä ketjussa hyvin tuonut esiin että arvostat naisessa muutakin ja osaat ihailisi tuoda fiksusti esiin. Sun lähestymistapaasi arvostan D-kupin naisena.

Kiitos, kiitos. Toivottavasti löytäisin joskus sen oman ihanan, fiksun, hauskan, rakastettavan naisen - runsaalla povella. :)

• justjust1

Tuo on totta, ei tunnu kivalle jos tulee tunne että mies ihastuu sinuun vain rintojen takia. Minulla on semmoset pystyt käteen sopivat , aika pienet rinnat ja varsinkin jos pukeudun hieman paljastavammin niin tuntuu ettei mies saa katsettaan irti rinnoista ja jos päätyy läheisempään juttuun niin heti ne kädet sinne jotenkin lipsahtaa:D Ei nainen ole vain pelkkää rintaa kuitenkaan ,ainakaan en minä halua olla.

• Nestori Tohveli

Toisin sanoen et halua, että mies haluaa sinua seksuaalisesti.
        Jos pukeudut rintoja korostavaan vaatteeseen ja tosissasi paheksut, kun miehesi katse lipuu rinnoillesi, et ilmeisesti elä ihan kiinni todellisessa elämässä.

Miksi niin monet naiset haluavat aseksuaalin miehen, jota naisen vartalo muotoineen ei kiinnosta tai kiihota?

• 3+0
        Nestori Tohveli kirjoitti:

Toisin sanoen et halua, että mies haluaa sinua seksuaalisesti.
        Jos pukeudut rintoja korostavaan vaatteeseen ja tosissasi paheksut, kun miehesi katse lipuu rinnoillesi, et ilmeisesti elä ihan kiinni todellisessa elämässä.

Miksi niin monet naiset haluavat aseksuaalin miehen, jota naisen vartalo muotoineen ei kiinnosta tai kiihota?

Varmaan aina ei halua pukeutua johonkin paksuun kankaaseen joka peittää kaiken ja ettei mitään varmasti näkyisi läpi. :D Pienet on helpompi saada piiloon kun isommat.

• Ddddaizariiit!
        3+0 kirjoitti:

Varmaan aina ei halua pukeutua johonkin paksuun kankaaseen joka peittää kaiken ja ettei mitään varmasti näkyisi läpi. :D Pienet on helpompi saada piiloon kun isommat.

Niin, ja jos ei halua pukeutua niin että rinnat on piilossa, haluaa silloin rintojen näkyvän. Miksi siis valittaa kun niitä katsotaan? Naisten neuroottisuutta.

• 75F:)

Minua ei ainakaan häiritse että mies on kiinnostunut rinnoistani, päinvastoin. Eli kyllä niille saa osoittaa huomiota, kunhan tajuaa että minussa on muutakin.

Ja ihan normaalisti meitäkin kannattaa lähestyä, ei mitenkään tiukasti tarvitse koko keskustelun ajan silmiinkään tuijottaa. Itselleni ainakin tulee mukavampi olo jos/kun mies osoittaa pitävänsä ulkonäöstäni, jos katse ei harhaile lainkaan eikä mies millään tavalla osoita kiinnostusta ulkoiseen olemukseeni niin alkaa mietityttämään että ollaanko perässäni vain paremman puutteessa.

• 19+7

Isorintaiset ovat yleensä rennompia ja seksuaalisesti vapautuneempia. He ovat myös luonteeltaan alistuvampia, koska heillä on enemmän estrogeenia.

Pienirintaiset ovat enemmän tiukkapipoisia, kontrollinhaluisia ja usein niuhottavat pikkuasioista. Heillä on usein komplekseja kehoonsa liittyen ja ovat siksi seksuaalisesti epävarmempia.

Tässä iso- ja pienitissisten persoonallisuuden erot listattuna.

• Moukka ja sika

Arkikokemuksen perustella pitää paikkansa että isorintaiset on enemmän sinut vartalonsa kanssa olivat sitten hoikkia tai pyöreitä. Pienirintaisilla on enemmän komplekseja, syömishäiriöitä, vartaloon liittyvää häpeää ja pelkoja siitä, etteivät ole riittävän naisellisia.

Isorintaisissa on niitäkin, jotka häpeää rintojensa kokoa koska ovat saaneet paljon epätoivottua huomiota niiden takia: tuijottelua ja vitsailua, tarttumista ja tisseille juttelua.

Mutta oman kokemuksen perusteella isorintaisissa on enemmän niitä jotka on ylpeitä rinnoistaan kuin pienirintaisissa. Siksi isorintainen saattaa helpommin nauttia jos miehen huomio kiinnittyy rintoihin. Pienirintainen kiusaantuu siitä. Isorintainenkin saattaa ajatella että onpa moukka mieheksi kun tuijottaa rintojani, mutt yllättävän usein intoutuvat lähtemään tämän "moukan ja sian" pantavaksi, kun pysyy vain riittävän itsevarmana eikä häpeä pätkääkään että katselee naisen rintoja

Huom. Tämä siis vain yhden "moukan ja sian" kokemus asiasta.

• KALLE KELLO
        Moukka ja sika kirjoitti:

Arkikokemuksen perustella pitää paikkansa että isorintaiset on enemmän sinut vartalonsa kanssa olivat sitten hoikkia tai pyöreitä. Pienirintaisilla on enemmän komplekseja, syömishäiriöitä, vartaloon liittyvää häpeää ja pelkoja siitä, etteivät ole riittävän naisellisia.

Isorintaisissa on niitäkin, jotka häpeää rintojensa kokoa koska ovat saaneet paljon epätoivottua huomiota niiden takia: tuijottelua ja vitsailua, tarttumista ja tisseille juttelua.

Mutta oman kokemuksen perusteella isorintaisissa on enemmän niitä jotka on ylpeitä rinnoistaan kuin pienirintaisissa. Siksi isorintainen saattaa helpommin nauttia jos miehen huomio kiinnittyy rintoihin. Pienirintainen kiusaantuu siitä. Isorintainenkin saattaa ajatella että onpa moukka mieheksi kun tuijottaa rintojani, mutt yllättävän usein intoutuvat lähtemään tämän "moukan ja sian" pantavaksi, kun pysyy vain riittävän itsevarmana eikä häpeä pätkääkään että katselee naisen rintoja

Huom. Tämä siis vain yhden "moukan ja sian" kokemus asiasta.

Onhan se nähty (ja koolla ei ole ollut väliä) kuinka naiset kiusaantuu/vaivaantuu, kun miehet häpeämättömästi tuijottaa sitä rintavarustusta (koosta huolimatta), joku sanoo että se on normaalia, ei ei se ole normaalia tuijottaa puhuessa rintoihin. Se osoittaa miehessä täydellistä moukkamaisuutta sekä sitä, että mies haluaa vain sitä yhtä. Miehet, jotka käyttäytyvät hienostuneesti, ovat "sillä" saralla menestyneempiä. Käytöstavat on unohtunut suurimmalla osalla. On myös naisia, joiden ainoa tarve on esitellä tissejään (edelleenkin koosta huolimatta), ja naisille terveiset, että teette itsestänne huorahtavia ja naurettavia. Ei säväytä

• Keinoja riittää

Helpoimmalla pääsee kai niin että alat seurustella jonkun naisen kanssa ja maksat sille sitten silikonit. Huonompi juttu jos se ei sitten halua niitä.. :-D

• Isojen ihailija

Lisää mielipiteitä isorintaisilta naisilta: miten haluatte, että teitä lähestytään, kuinka teidät saa valloitettua?

• jihuuuuu

heheee, on nii hullu keskustelu että varmaan jonku naisen kirjottama :D:D
        kukaa mies viittis tommosta jauhaa :D:D

• Isojen ihailija
        jihuuuuu kirjoitti:

heheee, on nii hullu keskustelu että varmaan jonku naisen kirjottama :D:D
        kukaa mies viittis tommosta jauhaa :D:D

Mitäs hullua siinä on? Tätä miestä ainakin kiinnostaa isorintaisten naisten ajatukset rinnoista.

• Tissimieskohta60

Mitäs hullua siinä on? Tätä miestä ainakin kiinnostaa isorintaisten naisten ajatukset rinnoista.

On täällä paljon hullumpiakin kirjoituksia,tämä on tervettä ihailua,lukeudun itsekkin lollojen ihailijaksi.Ollut sitä aina.Tietenkään ei pidä pelkkiin rintoihin ihastua,mutta saahan toiveita olla.Itse yli 30 naimisissa kurvikkaan kullan kanssa.

• OlenPelkkänäRintana!

Ihmeen pitkälle asiallisesti edennyt keskustelu.

• Lollofaniminäkin

Aihe niin mielenkiintoinen..

• Isojen ihailija
        Lollofaniminäkin kirjoitti:

Aihe niin mielenkiintoinen..

Mitä nyt kovasti miinustellaan kaikkia viestejä, joissa tuo esiin, että pitää isoista rinnoista. Kaipa se on miehelle pahin mahdollinen synti myöntää, että suuret rinnat kiihottavat. ;)

• Lollofaniminäkin

Mitä nyt kovasti miinustellaan kaikkia viestejä, joissa tuo esiin, että pitää isoista rinnoista. Kaipa se on miehelle pahin mahdollinen synti myöntää, että suuret rinnat kiihottavat. ;)

Joo ei kai sitä kohta ääneen saa sanoa.Mutta ainakin minun emäntä tykkää kun kehun hänen Tissejään,siihen ei muiden mielipidettä kysytä.Pojat,me tykätään tisseistä,se on meidän mielipide,joku suurista,joku pienistä.Loukkaamatta ketään!

• jepjeo

Yllätyin suorastaan kuinka asiallisesti aloittajan viestit olikin kirjoitettu. Aluksi kävi mielessä, että minkälaista tekstiä mahtaakaan tästä keskustelusta löytyä, mutta pisteet asiallisesta suhtautumisesta. En omista suuria, mutten oikein pieniäkään tissejä, joten en ehkä osaa antaa juuri oikeanlaista vastausta, mutta voisin kuvitella, että niin kauan kun nainen on sinut kroppansa kanssa ei vaikeuksia tule olemaan. Samalla tavalla niitä isorintaisiakin naisia saa iskettyä, kunhan se maailma ei tosiaan pyöri vain niiden tissien ympärillä, koska sellainen nyt on vain häiritsevää.

Itse voisin sanoa esimerkkinä omat hiukseni. Ne olivat muutama vuosi sitten pitkät, sileät ja paksut. Kunnon liehuletti jota eräs exäni rakasti ylikaiken. No suhteen vakiinnuttua päätin ottaa käyttöön pillerit, jotta päästiin kondomista eroon. Se järkyttävä muutos. Hiukset muuttuivat ohuiksi liruiksi, koska hormonitoiminta tiputti suurimman osan pois. Lopulta se rätti päässä oli leikattava lyhyemmäksi. Exäni otti asian aivan liian raskaasti, ihan kun minussa ei muuta olisi ollutkaan ja erohan siinä lopulta tuli. Tissit toki harvemmin häviävät, mutta ymmärrät varmaan pointin.

mutta tsemppiä naisen iskemisessä :)

• KALLE KELLO

Onkos se 15 jo tullut täyteen? Tuo ei ainakaan ole täysi-ikäisen "kynästä". Kovin on sinullakin elämän eväät heikoissa kantimissa, kun tärkein asia on tissit. Lieneekö äitisi jättänyt imettämättä sinua vai imettikö ihan viime vuosiin.

• Kato!

Moi Anti-Idiot, Fart Goddess, A-cup ja millä kaikilla muillakin nimimerkeillä oletkaan esiintynyt! Ei sinun tarvitse meille taaskaan tulla kertomaan sinun tissikomplekseistasi :D

Hän ei kylläkään edes sanonut rintojen olleensa tärkein, mutta senhän sinä nyt ymmärsitkin ihan väärin ja ihan tahallasi. Ja etteikö vai ole aikuismaista tekstiä vai? *reps* Haluta isorintaista ja etsiä sellaista.

Mitä sinä oikein luulet esittäväsi? :)

• guo

huomauttaisin että koko ei ole koskaan tae hyvästä muodosta..mut jos sillä ei ole väliä ni eihän siinä sitten :D

• Isojen ihailija

Minun silmiini on, koska pidän kaikkia suuria rintoja upeina. Sillä ei ole merkitystä, ovatko ne kiinteät vai roikkuvat. Jostain syystä se, että vaatii ns. hyvää muotoa rinnoilta on hyväksyttävämpää kuin se että toivoo niiltä isoa kokoa. Paino sanoilla vaatii ja toivoo. Mistä tämä johtuu?

• käteensopivat

Monet miehet puhuvat isoista rinnoista ihaillen.
      Itse en ikinä ole ymmärtänyt, mihin niitä isoja rintoja tarvitaan.
      Olen kaikessa kohtuuden kannattaja.

• Lollofaniminäkin

No älä veikkonen ymmärrä, tämä ketjun aloittaja ihailee isoja,kuten moni muukin.

• semmosta se on

Onhan se kuulkaa mukavampi tanssiakki pienirintaisen naisen kanssa.Isot tissit siinä kyllä ei ole kun tiellä.

• Isojen ihailija
        semmosta se on kirjoitti:

Onhan se kuulkaa mukavampi tanssiakki pienirintaisen naisen kanssa.Isot tissit siinä kyllä ei ole kun tiellä.

Tätä tämä juuri on, niin tavattoman yleinen kommentti, jolla ikään kuin osoitetaan, ettei isorintaisella naisella ole suunnilleen oikeutta olla olemassa, että hänen vartalonsa on vääränlainen ja että hänellä on turha, ylimääräinen, tiellä oleva kehon osa. Sellaista puhetta etenkään miehiltä en kertakaikkiaan osaa ymmärtää sen enempää kuin että pienirintaisia solvattaisiin heidän rintojensa koon vuoksi.

En myöskään ymmärrä, miksi suurten rintojen ihailu tuntuu herättävän enemmän pahennusta kuin se, että haukkuu isoja rintoja ja isorintaisia ties miksi: huonomuotoisiksi, läskeiksi, tiellä oleviksi, rumiksi, ylimääräisiksi. Onko mielestänne todella hyväksyttävämpää inhota isoja rintoja ja tuoda se karkeasti esiin kuin rakastaa niitä ja ilmaista se?

• Lollolloo

No älä veikkonen ymmärrä, tämä ketjun aloittaja ihailee isoja,kuten moni muukin.

Ei kukaan kysynyt haluanko isot lollot!!
        Olisin vastannut...en välttämättä.
        Mutta ne sain ja tällä mennään.
        Se tykkääkö joku vai ei, on jokaisen henk.kohtainen mieltymys.
        Olisiko seuraava aihe isojalkaiset vs. pienijalkaiset :))
        Tai hörökorvat vs. kyömynenät :))

• HIRVEETÄKAUHEETA!!!
        Lollolloo kirjoitti:

Ei kukaan kysynyt haluanko isot lollot!!
        Olisin vastannut...en välttämättä.
        Mutta ne sain ja tällä mennään.
        Se tykkääkö joku vai ei, on jokaisen henk.kohtainen mieltymys.
        Olisiko seuraava aihe isojalkaiset vs. pienijalkaiset :))
        Tai hörökorvat vs. kyömynenät :))

toivottavasti ei :) Hui, älä anna naisille tilaisuutta kehua netissä itseään ja haukkua itsensä kanssa erinäköisiä!

• Kokemusta on

taidat olla ika kokematon nuori mies
      Bongaa vanhempi nainen niil on yleensä
      isot rinnat varsinkin jos on muutenkin
      tuhti lihava ja ne ottaa miluusti nuoren
      miehen tissien väliin

• eix vaan pojaaat

Heh!
        Jos sanoisin täällä ikäni,niin joku väittäis että ei kukaan niin vanhaksi eläkkään.

Niin että on sitä kerkemusta täälläki.Ja edelleenkin olen sitä mielipuolta,että kohtuus kaikessa ja tissien koossa.

• Aloittajan ongelma on siis sen isorintaisen tyttöystävän saaminen. Älä siis vielä ota stressiä sellaisen kanssa seurustelusta, vaan keskity sen saamiseen. Onko isorintaisen saaminen vaikeampaa kuin pienirintaisen? Harjoittele siis ensin pienirintaisilla ja siirry taidon kehityttyä vaihe vaiheelta isorintaisempiin. Vaikein haaste on nuori, lihava ja isorintainen blondi. Sellainen on mieltynyt mustaihoisiin. Riittävällä harjoittelulla sellaisenkin saaliin toki voi saada vällyihinsä. Yksi oikotie on hankkia helppo pienirintainen tyttöystävä ja lihottaa sellainen. Läski kertyy myös rintoihin. Aiheesta on tehty mm. opettavaisia dokumentteja, jotka kannattaa katsoa. Kun paino alkaa mennä yli 300 kilon, ovat rinnatkin jo suorastaan valtavat. Lopuksi kannattaa muistaa keskittyä pelkästään rintoihin ja unohtaa muu. Tästä isorintaiset naiset ovat niin mielissään, että eivät juuri muuta vaadi. Onnea matkaan!

• 666-

otalaiha,mene sitten hänenkans viroon ja panetat silikonit,niin varmastisaat isorintaisen naisen

666- Hyi hyi silikoonit. Inhottaa ajatuskin.
        Pienet tai isot,,mutta aitoa pitää olla.

• täh?

Koko alkukysymys on absurdi. Tiedätkö miksi?

Siitä syystä että sen isorintaisen koukuttaa ns. täysin samoin keinoin kuin sen pienirintaisenkin. Ethän sinä rintoja ole hurmaamassa, vaan sen naisen jossa ne ovat kiinni ja se miten se nainen sinusta kiinnostuu on taas täysin kiinni siitä naisesta. Eivät isorintaiset eroa kuin korkeintaan siinä, että he ovat luultavasti saaneet miehiltä enemmän huomiota, kuten täällä on todettukin, mutta riippuen henkilöstä, eri ihmiset sitten suhtautuvat tähän huomioon eri tavalla. Toiset eivät tykkää, toiset nauttivat.

Yleensä siihen vaikuttaa vielä se kuka sitä huomiota antaa. Esim. joku 19-vuotias povipommi suhtautuneen eri tavalla siihen katsooko hänen peräänsä tai rintojaan joku parikymppinen komea miehenalku, vaiko 50 lihava kaljuuntuva tyyppi. Suurella todennäköisyydellä sillä komealla parikymppisellä on huomattavasti paremmat alkuasetelmat tuossa vaiheessa, toki siihen vaikuttaa moni muukin asia.

Ja ne isot nisät voivat olla kiinni parturikampaajaksi opiskelevassa naisessa, tai sitten yliopistolla tohtorinopintojen kanssa painiskelevassa, joten todennäköisesti heihin vetoavat hieman eri asiat.

Lähestytkö naisia jotenkin eri tavalla riippuen siitä mikä on heidän kuppikokonsa? Kuulostaa nimittäin hemmetin monimutkaiselta. Helpompaa olisi vain miettiä miten hurmata nainen ihan yleisellä tasolla ulokkeista riippumatta. Jos sen taidon hanskaat niin sitten on vain kyse minkä näköisiin naaraisiin kiinnität huomiosi.

• lopuniänonni

Vähän samaa ongelmaa, kun heikkoutena miehen iso, miehekäs ja komee vehe! On erään kerran fiilis kadonnut siihen, kun mies pudottaa pöksynsä...Miten ihmeessä löytää mies, joka kaikinpuolin muuten mukava ja fiksu, mutta ennenkaikkea hyvin varusteltu....Ei ilkee käsinkään mennä tunnustelee housujen etumusta kun ensimmäisen kerran tarnoihin pääsee...

• kohteliastakopelo

Isot kourat kuulemma korreloi sen kanssa..

Eli kättäpäivää kertoo paljon :)

• 80G

Vinkkinä sinulle aloittaja, että nainen tosiaan loukkaantuu jos rinnat tuntuvat olevan se ykkösasia ihmisessä. Kunhan tutustuminen etenee asia (rinnat) voivat toki saada huomiota, mutta se on kahden ihmisen välinen juttu.

Minulla on luonnostaan suuret rinnat ja eihän niitä itse ajattele. Harmittaa kaikenlainen huomio, joka niihin kohdistetaan, minut unohdetaan ihmisenä. Teini-ikäiselle tyttärelleni tämä sukumme geeniperintö ei näyttäisi periytyvän ja asiasta keskustellaan usein. Miten voi tukea nuorta, kun joka tuutista toitotetaan suuririntaista naisihannetta.

Lähesty naista ihan niin kuin lähestyisit ketä tahansa, johon haluat tutustua. Ja katse kaikkialla muualla kuin rinnossa, tsemppiä!

• ei vain miehiä varte

Yrittäkkeepä miehet ensin löytee jottain vastinetta meille naisille sieltä huarojen välistä, niin mennään sitten siihen tissi keskusteluun..siihen suakka ne tisut on ihan meiän ommoo ommaisuutta...kattella suapi ja kaukoo siihen saakka...

• Utareet!!

Kyllä paras nainen on sellainen jolla rinnat niin isot että nelinkontin ollessaan se muistuttaa enemmän lypsykarjaa kuin naista!!

Vielä kun niitä utareita lypsää ja nimittelee naista lehmäksi kun nussii takaa niin että utareet hölskyy ja heiluu vaan niin ah!!

• kiinteä

hyvä kysymys miten koukutan löllötissiset eli höllytissit ovat sexisymbooleita sulle ei mitään muuta. hahhaaa

• vekkuli5

Net Vanhemmuutta Riipuvat ku Työmieherukkaset, Voithan tietty Kustantaa ns, pienempi poviselle Implantit !!!!

• pulleatpurjeet1

Olen ylpeä suurista naisellisista rinnoistani ja kannan ne ylväästi. Elämäni aikana olen rintoineni saanut ihania miehisiä suosionosoituksia, jotka kaikinpuolin suloistuttaneet tätä naisena oloa. Suon mielelläni miehelle sen ilon ja nautinnon, jonka suuret rintani hänelle antavat. Kuuna päivänä en vaihtaisi aarteitani niihin pieniin ja käteen sopiviin. Kai isorintaisista pitävät helpommin ajautuvat suhteeseen toiveitaan vastaavien naisten kanssa. Luonto lienee ohjailemassa parinvalintaa ainakin nuoruusiän suhteissa, joissa tähtäimenä myös perheen perustaminen.

• sugartits

Heh, kohtalaisen syvällistä läppändeerusta tästä kyseenalaiseksikin luokiteltavasta aiheesta. Paljon myös järkeviä, inhimillisiä ja huomioivia kommenttejakin. Tärkeästä aiheesta: tissit, ne meidän kaikkien ekat ystävät!..tai, no, hyvä rinta ja paha rinta, eli ensimmäisen ja siksi osittain kiinnostavimman kompleksimme ja tietty ensimmäisen ravintomme lähteet..Luonnollisesti kiinostaa!
      Kannanpa siis korteni kekoon minäkin. Olen hoikka, pitkä ja isotissinen. Nainen:D
      Mutta lukiessa tätä selviää tarkempia yksityiskohtia kropastani, joten ei kannata sokeasti luottaa tuohon kuvaukseeni.
      Tissit eli mammalglands koostuvat niistä pikkuisista maitorakkukkuloista,maitotiehyistä ja silkasta rasvasta. Eli tästä voinee myös vetää johtopäätöstä tisukoon ja yleisen rasvaprosentin suhteen. Myös sen voi tajuta, että..no raskaana tai imettävällä naisellä nuo maitoa tuottavat ja säilövät rakkulat ovat tietty toiminnassa ja turvoksissa ja imettävällä myös täynnä maitoa. (Tästäkin aihaasta olisi juttuja kerrottavaksi mutta koska tosiaan arvioin aloittajan fiksuksi mutta teiniikäiseksi , niin en kerro, säädytöntä nähkääs)
      Eli hormoonitoiminnan näin määrätessä tisut voivat olla suuret olipa nainen laiha tai läski..tietty rasvaprossa nyt toki tarpeen että hormooni toiminta edes käynnistyy, tosin. Nuoren naisen rinnat voivat olla kuin sokeritopat hormoonitoiminnan seurauksena, siis puberteetin loputtua kun toiminta jyllää täysillä. Ajan myötä ne kuitenkin pehmenevät ja alenevat. Toki voivat rasvan ansiosta kasvaa paljonkin.Kiinteät sojottavat tisut siis mahdollisia ja yleisiäkin nuorella hoikalla tytöllä.Ja munilla tuollaiset olikin, kipeät ja täysin kykenemättömät nautintoa kantajalleen tuomaan. Tuossa vaiheessa tisujen lopullista kokoa vaikea vielä sanoa. Luonnollisesti imetyksen jälkeen hormoonitoiminnan normalisoituessa maitorakkulat alkavat uinailla, ovat siellä kuitenkin ja toisinaan antavat itsestään merkkiä hormoonitoiminnan(johon myös tunteet vaikiuttavat ja päinvastoin, psykofyysinnen kokonaisuus jms) sanelemana. Tuolloin tisut sitten ovatkin hiukkasen tyhjempää mallia kuin aiemmin..ja jos rasvaa ei niihin kerry niin pikkuhiljaa iho ja koko rinta uudelleen muotoutuu, pienenee ja onneksi myös hiukan kiinteytyy. Kuitenkin usein tisut jäävät ehkä kylläkin kookkaisi mutta veltoiksi. Ja näni, mieten sen kävikään?..no usein sen ja koko rinnan "tunne-elämä" onkin vasta herännyt imetyksen jälkeen. Tisu siis nyt mallia isohiekkasäkki tai paistettu löysä muna, molemmissa tapauksissa terhakkaalla ja tuntevalla nännillä. Näin oli minullakin. Ja kuinkas sitten kävikään? Jatkan tästä tisujuttelusta seuraavassa kommentissa..pysykääs linjalla..

• sugertits

..jatkuu siis tisujen saaga tässä :)
        Eli tähän mennessä on selivitetty tisujen rakenne ja myös hormonitoiminnan, raskauden,imetyksen ja painovoiman sekä iän mukana heikentyvien kollageeni tms säikeiden (muidenkin proteiinien)mukanaan tuomat muutokset. Sitten tuleekin vaihdevuodet ja hormoonitoiminta loppuu pikkuhijaa joskin epäsäännölliseti ja yksilöllisesti. Tisuille tämä tarkoittaa sitä että ne voivat kotiutua myös miehen ennen niin kiinteään rintaan.. ;p eli naisilla maidontuotaantoon varatut yksiköt siirtyvät eläkkeelle hormoonitoiminnan vähentyessä ja miehillä puolestaan tapahtuu juuri päin vastaista miehisten hormoonien vähentyessä.. Rasvaa utareissa voi olla ja onkin, kummallakin sukupuolella usein. Tässä vaiheessa siis tissejä jumaloiva mieskin voi onnekseen sellaiset itseltään löytää. :) :D Siinä vaiheessa parinvalinta tulisi olla lisääntymisen kannalta jo suoritettu sillä naiset eivät enää hedelmöity ja miehen siemenen laatu on..no päivämäärä menny vanhaks, suoraan sanoen. Muitakin pikku ongelmia tuolla saralla ilmaneen mutta toivon mukaan nuorena on rietasteltu varastoon ja iän myöstä on viisastuttu ja kypsytty, jolloin pienet limakalvon kuivumiset, peniksen toimimattomuus,emättimen umpeutuminen tms ovat voitettavissa inhimillisellä ymmärryksellä ja molemminpuolisella kunnioituksella, jopa rakkaudella... Näin. Ja kuolleman lopettaessa viimeiset hormoonien yritykset ovat tisutkin matojen ruokaa.. Jossain kuitenkin kirmailee ikiaikainen muansolun ja siittiön aikaansaama ajattelva lihaköntti, ehkäpä ihanan tisulit jonkun matkaa leuan alapuolella..(myös hers under his jaw or between his jaws.. :) ) jatkuu taas..

• sugartits
        sugertits kirjoitti:

..jatkuu siis tisujen saaga tässä :)
        Eli tähän mennessä on selivitetty tisujen rakenne ja myös hormonitoiminnan, raskauden,imetyksen ja painovoiman sekä iän mukana heikentyvien kollageeni tms säikeiden (muidenkin proteiinien)mukanaan tuomat muutokset. Sitten tuleekin vaihdevuodet ja hormoonitoiminta loppuu pikkuhijaa joskin epäsäännölliseti ja yksilöllisesti. Tisuille tämä tarkoittaa sitä että ne voivat kotiutua myös miehen ennen niin kiinteään rintaan.. ;p eli naisilla maidontuotaantoon varatut yksiköt siirtyvät eläkkeelle hormoonitoiminnan vähentyessä ja miehillä puolestaan tapahtuu juuri päin vastaista miehisten hormoonien vähentyessä.. Rasvaa utareissa voi olla ja onkin, kummallakin sukupuolella usein. Tässä vaiheessa siis tissejä jumaloiva mieskin voi onnekseen sellaiset itseltään löytää. :) :D Siinä vaiheessa parinvalinta tulisi olla lisääntymisen kannalta jo suoritettu sillä naiset eivät enää hedelmöity ja miehen siemenen laatu on..no päivämäärä menny vanhaks, suoraan sanoen. Muitakin pikku ongelmia tuolla saralla ilmaneen mutta toivon mukaan nuorena on rietasteltu varastoon ja iän myöstä on viisastuttu ja kypsytty, jolloin pienet limakalvon kuivumiset, peniksen toimimattomuus,emättimen umpeutuminen tms ovat voitettavissa inhimillisellä ymmärryksellä ja molemminpuolisella kunnioituksella, jopa rakkaudella... Näin. Ja kuolleman lopettaessa viimeiset hormoonien yritykset ovat tisutkin matojen ruokaa.. Jossain kuitenkin kirmailee ikiaikainen muansolun ja siittiön aikaansaama ajattelva lihaköntti, ehkäpä ihanan tisulit jonkun matkaa leuan alapuolella..(myös hers under his jaw or between his jaws.. :) ) jatkuu taas..

jatkuupi tässä story of the tits..
        Näin on siis tisujen elämänkaari käyty. Ihan muutama sana vielä tissejen rakenteesta, koosta tms eli:
        Isot tissit siis voivat olla hoikalla naiselle, läskillä naisellaa ihan normaalilla ja aika lailla ikään katsomatta myös. Loppupäässä ikäjanaa ne voivat siis myös olla miehellä. Koostumushan siis utareilla on seuraava: maitoatuottavat ja säilövät elementit, sidekudos ja ihra. Näiden suhteellinen määrä vaihtelee tilanteen, iän ja hittovie, sukupuolen, mukaan. Ihra on sikäli olennainen sana ,että rasvaprosentin kasvaessa myös rinnat kasvavat(sukupuoleen katsomatta) mutta kuten sanottu, isoja tissejä voi ilmetä muutoinkin.
        Tisujen tunneelämääkin olen aiemmin sivunnut mainitsemalla että ihan nuoren tytön tisut voivat olla kipeä ja nautintoa näänien näpräämisestä tytölle ei koidu. Tisujen vielä kehittyessä puberteetin ollessa meneillään ne tisuset ovat kovat, kipeätkin ja nänni usein isoissa rinnoissa jää melkein lituskaksi nupuksi. Itse volin rinnoistani ylpeä mutta en saanut mitään iloa niiden hiplailusta jenkä muutoinkaan ihan täysin tajunnut miehistä rintaintoilua. Myöhemmin, raskauden jälkeen tisut ja nännit tunsivt ja reagoivat kosketukseen. Valitettavasti isot lätyskät rukkasmalliset tisuni eivät kiinnostaneet silloista miestäni. (miehiä ollut usempia joten tiedän jotain miehenkin psyykestä sekä fysiikasta tämän mittavankin koeryhmän perusteella) Itse taas kaipasin huomiota tisuille, ja havaitsin miestä hetkellisesti vaihtamalla saavani orgasmin pelkästä nännien imemisestä(huom mies imee erilailla kuin lapsi, voi kertoa kuinka nämä imemistavat erovat jos joku haluaa sen kuulla eikäö itse tiedä) valitettavasti oma mieheni ei tissejäni hipelöinyt ja muutoinkin niiden saama huomio oli liian vähäistä vaikka olisin ne silmille läpsäyttänyt. Pohdittuani asiaa perusteellisesti menin ja otin silikonit. Sattui, tiedoksi kaikille. Mieheni ei innostunut uljaista uusista tisuistanikaan joten en päässyt niiden tuntoa testaamaan ennen kuin tein vaikeamman päätöksen ja hankin sitte uuden miehenkin. Ja siitäpä vasta ilo alkoi! Uusi mies oli ns tissimiehiä ja oli inniossaan uudesta pornotähteä muistuttavasta ja tosi isotissisestä hoikasta tyttöystävästään ja teki hartaasti kaiken tarpeellisen ja enemmänkin ja minä tyttö nautin täysin rinnoin :) Mitä tästä opin? NO sen, että kannattaa hankkiutua suhteeseen sellaisen kanssa joka haluaa samoja asioita. Ja että jos tosiaan haluaa utareillen oikeaa kohtelua niin voisi kokeilla jutskata kumppanin kanssa, jos ei toimi niin hankkia joko uuden kumppanin tai uudet tisut tai tyytyä molempien osalta vanhaan, onhan sitä parisuhteessa muutakin..jos on, eipä ollut mun tapauksessa ja kyllä sitä mies voi tissejä ja muuta hiplata naisen mieliksi välillä vaikkei itse saisikaan mitään siitä, nainen voi vastineeksi sitten..hmm. Rakkaus on toinen juttu, toki, mutta mieluummin kannatta rakastuakin sellaiseen joka muutoinkin, psyykkisesti ja fyysisesti matchää. Tietenkin, rakkautta ei voi pakottaa ja sokeakin se raasu on..ja ilman mitään rakkautta missään ei ole mitään järkeä, (korkea veisu ihan kivaa tekstiä)ei edes unelmien kropassa pitkän päälle.. mutta noin käytännön neuvona sanon, että on eduksi että halut matchää...of course. Lisäksi uskon että usea nainen pitää kroppansa palvomisesta ja rintojensa jumaloimisesta ja nautii tietyistä rinnoille tehtävistä jututist :) Mutta..jos osoittaa että on on kiinnostunut vain naisen utareista, miehen kookkaasta munasta, tms niin vähänkin itsekunnioitusta ja älyä omaava yksilö lähtee vetämään. Itse pistän tissit framille kun haluan huomiota ja piiloon kun en halua. Ja jos joku niitä kyylää silloin kun en halua niin..no, minkäpä mä sille voin, pistän paremmin piiloon, hoikkana saan ne tosi hyvin puseron alle, en kuitenkaan lähde treffeille miehen kanssa jonka käytös ei mua miellytä. Yleensä on ok vilkaista tissejä varsinkin jos niitä on paranneltu ja näytille asetettu mutta jos nainen selvästi on ne piiloon pistänyt niin silloin vilkaisu sinne tekee treffeille menon mahdottomaksi.

• sugartits
        sugartits kirjoitti:

jatkuupi tässä story of the tits..
        Näin on siis tisujen elämänkaari käyty. Ihan muutama sana vielä tissejen rakenteesta, koosta tms eli:
        Isot tissit siis voivat olla hoikalla naiselle, läskillä naisellaa ihan normaalilla ja aika lailla ikään katsomatta myös. Loppupäässä ikäjanaa ne voivat siis myös olla miehellä. Koostumushan siis utareilla on seuraava: maitoatuottavat ja säilövät elementit, sidekudos ja ihra. Näiden suhteellinen määrä vaihtelee tilanteen, iän ja hittovie, sukupuolen, mukaan. Ihra on sikäli olennainen sana ,että rasvaprosentin kasvaessa myös rinnat kasvavat(sukupuoleen katsomatta) mutta kuten sanottu, isoja tissejä voi ilmetä muutoinkin.
        Tisujen tunneelämääkin olen aiemmin sivunnut mainitsemalla että ihan nuoren tytön tisut voivat olla kipeä ja nautintoa näänien näpräämisestä tytölle ei koidu. Tisujen vielä kehittyessä puberteetin ollessa meneillään ne tisuset ovat kovat, kipeätkin ja nänni usein isoissa rinnoissa jää melkein lituskaksi nupuksi. Itse volin rinnoistani ylpeä mutta en saanut mitään iloa niiden hiplailusta jenkä muutoinkaan ihan täysin tajunnut miehistä rintaintoilua. Myöhemmin, raskauden jälkeen tisut ja nännit tunsivt ja reagoivat kosketukseen. Valitettavasti isot lätyskät rukkasmalliset tisuni eivät kiinnostaneet silloista miestäni. (miehiä ollut usempia joten tiedän jotain miehenkin psyykestä sekä fysiikasta tämän mittavankin koeryhmän perusteella) Itse taas kaipasin huomiota tisuille, ja havaitsin miestä hetkellisesti vaihtamalla saavani orgasmin pelkästä nännien imemisestä(huom mies imee erilailla kuin lapsi, voi kertoa kuinka nämä imemistavat erovat jos joku haluaa sen kuulla eikäö itse tiedä) valitettavasti oma mieheni ei tissejäni hipelöinyt ja muutoinkin niiden saama huomio oli liian vähäistä vaikka olisin ne silmille läpsäyttänyt. Pohdittuani asiaa perusteellisesti menin ja otin silikonit. Sattui, tiedoksi kaikille. Mieheni ei innostunut uljaista uusista tisuistanikaan joten en päässyt niiden tuntoa testaamaan ennen kuin tein vaikeamman päätöksen ja hankin sitte uuden miehenkin. Ja siitäpä vasta ilo alkoi! Uusi mies oli ns tissimiehiä ja oli inniossaan uudesta pornotähteä muistuttavasta ja tosi isotissisestä hoikasta tyttöystävästään ja teki hartaasti kaiken tarpeellisen ja enemmänkin ja minä tyttö nautin täysin rinnoin :) Mitä tästä opin? NO sen, että kannattaa hankkiutua suhteeseen sellaisen kanssa joka haluaa samoja asioita. Ja että jos tosiaan haluaa utareillen oikeaa kohtelua niin voisi kokeilla jutskata kumppanin kanssa, jos ei toimi niin hankkia joko uuden kumppanin tai uudet tisut tai tyytyä molempien osalta vanhaan, onhan sitä parisuhteessa muutakin..jos on, eipä ollut mun tapauksessa ja kyllä sitä mies voi tissejä ja muuta hiplata naisen mieliksi välillä vaikkei itse saisikaan mitään siitä, nainen voi vastineeksi sitten..hmm. Rakkaus on toinen juttu, toki, mutta mieluummin kannatta rakastuakin sellaiseen joka muutoinkin, psyykkisesti ja fyysisesti matchää. Tietenkin, rakkautta ei voi pakottaa ja sokeakin se raasu on..ja ilman mitään rakkautta missään ei ole mitään järkeä, (korkea veisu ihan kivaa tekstiä)ei edes unelmien kropassa pitkän päälle.. mutta noin käytännön neuvona sanon, että on eduksi että halut matchää...of course. Lisäksi uskon että usea nainen pitää kroppansa palvomisesta ja rintojensa jumaloimisesta ja nautii tietyistä rinnoille tehtävistä jututist :) Mutta..jos osoittaa että on on kiinnostunut vain naisen utareista, miehen kookkaasta munasta, tms niin vähänkin itsekunnioitusta ja älyä omaava yksilö lähtee vetämään. Itse pistän tissit framille kun haluan huomiota ja piiloon kun en halua. Ja jos joku niitä kyylää silloin kun en halua niin..no, minkäpä mä sille voin, pistän paremmin piiloon, hoikkana saan ne tosi hyvin puseron alle, en kuitenkaan lähde treffeille miehen kanssa jonka käytös ei mua miellytä. Yleensä on ok vilkaista tissejä varsinkin jos niitä on paranneltu ja näytille asetettu mutta jos nainen selvästi on ne piiloon pistänyt niin silloin vilkaisu sinne tekee treffeille menon mahdottomaksi.

Nyt olennainen neuvoni..kannattaa lähestyä isorintaista muutenkin pyylevää naista mutta ei mulkoilla niitä tissejä..mulkoilet ensin salaa... Tai sitten jos ne on selkeästi esillä etkä voi sille mitään että silmät kerran sinne livahtaa niin muista vastineeksi kehua tytsyn silmiä.. Jos on tissit framilla niin silloin on yleensä myös muutoin panostanut ja naisen kasvojen kehumunen toimii aina.. paitsi ehkä kasvomalleilla.. Silmät on hyvä kohde muutoinkin..sinne täytyy katsoa vaikka kuinka ärsyttäisi silmiin tuijailu. Ne tissit näet ei ymmärrä katsekontaktia..muun kontaktin kyllä, mut et pääse seurustelemaan jos sen kontaktin luvatta otat.. Ja oikesti, vaikka me laitetaan ne tissit näkyville, niin..älkää tuijottako näkyvästi..ok? Tietty niitä kuuluu katsoa salaa mutta ei osoitella, kuiskutella kaverien kaa eikä ainakaan puhua niille..eli silmiin tuijotetaan ja ollaan iloisia ja kohteliaita. Sitten kun pääset isojen tissejen kanssa petiin, sitten saat niitä huomioda, selvitä tykkääkö tytsy hellästä vai kovasta, itse vedän turpaan jos joku puristelee kuin pullataikinaa mutta kehrään kun imeskellään ja hivellään otetaan käteen ja kiusillaan nännejä.. :) Love it. Ja vielä, vaikka sulle ne tissit on pää juttu niin muist myös muu kroppa..naiset on kokonaisvaltaisempia tässäkin asiassa kuin miehet. Naisen iho tuntee ihan toisini kuin miehen, pienellä hyväilyllä voi tehdä paljon..ja jos tytsy on tyytyväinen niin tietty se haluaa lisää ja siten saatkin koukutettua itsellesi isojen omistajat. Onnea vaan peliin! Äläkä missään nimessä harjoittele pikkutisuilla, turhaa tuskaa kaikille ja saatat itsekin rakastua pikkutisuiseen ja soppa on valmis, pettäminen aina sattuu kaikkiin, varsinkin nuoriin ja arkoihin.

• Suolasokuri
        sugartits kirjoitti:

Nyt olennainen neuvoni..kannattaa lähestyä isorintaista muutenkin pyylevää naista mutta ei mulkoilla niitä tissejä..mulkoilet ensin salaa... Tai sitten jos ne on selkeästi esillä etkä voi sille mitään että silmät kerran sinne livahtaa niin muista vastineeksi kehua tytsyn silmiä.. Jos on tissit framilla niin silloin on yleensä myös muutoin panostanut ja naisen kasvojen kehumunen toimii aina.. paitsi ehkä kasvomalleilla.. Silmät on hyvä kohde muutoinkin..sinne täytyy katsoa vaikka kuinka ärsyttäisi silmiin tuijailu. Ne tissit näet ei ymmärrä katsekontaktia..muun kontaktin kyllä, mut et pääse seurustelemaan jos sen kontaktin luvatta otat.. Ja oikesti, vaikka me laitetaan ne tissit näkyville, niin..älkää tuijottako näkyvästi..ok? Tietty niitä kuuluu katsoa salaa mutta ei osoitella, kuiskutella kaverien kaa eikä ainakaan puhua niille..eli silmiin tuijotetaan ja ollaan iloisia ja kohteliaita. Sitten kun pääset isojen tissejen kanssa petiin, sitten saat niitä huomioda, selvitä tykkääkö tytsy hellästä vai kovasta, itse vedän turpaan jos joku puristelee kuin pullataikinaa mutta kehrään kun imeskellään ja hivellään otetaan käteen ja kiusillaan nännejä.. :) Love it. Ja vielä, vaikka sulle ne tissit on pää juttu niin muist myös muu kroppa..naiset on kokonaisvaltaisempia tässäkin asiassa kuin miehet. Naisen iho tuntee ihan toisini kuin miehen, pienellä hyväilyllä voi tehdä paljon..ja jos tytsy on tyytyväinen niin tietty se haluaa lisää ja siten saatkin koukutettua itsellesi isojen omistajat. Onnea vaan peliin! Äläkä missään nimessä harjoittele pikkutisuilla, turhaa tuskaa kaikille ja saatat itsekin rakastua pikkutisuiseen ja soppa on valmis, pettäminen aina sattuu kaikkiin, varsinkin nuoriin ja arkoihin.

Et sit alkanu oikein kirjasarjaa suunnittelemaan...heh?

• yrittänyttä ei la...

ISOt lollot/keuhkot/ryntäät/daisarit/boobsit, ja pieni p-rs-, siinä vasta pakkaus! ;)
      Kannattaa kokeilla! ;)

• suomalainen malli

Entäpä iso p-rs- ja pienet rinnat/lauta?

• baby is born
        suomalainen malli kirjoitti:

Entäpä iso p-rs- ja pienet rinnat/lauta?

= hyvä synnyttäjä!

• dfdfdsfdsf

OSTA PIENIPOVISELLE PUSH UPIT.....!

• mikä on iso

Minkä kokoinen on aloittajan mielestä iso rintamus? Sellainen pullakka muija jolla ei oikein ne rinnat tule esiin muun rasvan seasta (vaikka sitä rinnanympärystä tosiaan on!) vai hoikka jolla pienemmät (esim. 75DD), Itse olen hoikka pitkä nainen 75DD varustuksella enkä tunne itseäni isorintaiseksi (vaikka silloin tällöin saan kommenttia tisseistäni).

• Tööökssstöks

Rohkeasti vaan kysymään ladylta, osaako hän tööttöööt-tanssia...ei kuitenkaan oo kuullutkaan, eli sitten vain parketille, rinnoista kiinni ja naista edelläsi työntäen puristat rintojaan kokoajan huudahdellen..: TÖÖÖTÖÖTTÖÖT..
      Väitän, että olet sitten millainen luuseri tahansa, hän muistaa sinut loppuelämänsä.

• anomies

ota normikokoinen ja syötä se herkuilla lihavaksi ,silloin tissitkin kasvavat! ja sittenkuin kyllästyt niin lähe menee!

• ju,u

sulla pittää olla iso muna nii se on,,,

• Iisi-Liisi

Isorintaiset naiset useimmiten joko tuovat rintansa esiin korostaen niitä jopa suhteettomasti, tai sitten, useimmiten kuitenkin, häpeävät niitä yrittäen peittää ne parhaansa mukaan. Tämä tulee esiin yleensä hieman mauttoman vaatetuksen muodossa.
      Siis jos hän on häpeilevä, älä missään nimessä tuijota niitä hinkkejä, jotka peittelevän vaatteen alla ovat jopa todellisuutta suuremmat mielessäsi. Huom. katse muuttuu tuijotukseksi kahden (2) sekunnin kuluttua kun kyse on rinnoista, silmiin kohdistuen tuo viive on kolme-neljä sekuntia..
      Jos hän taas korostaa niitä jopa suhteettomasti, voit rauhassa tuijottaa niitä useammankin sekunnin, puhuit hänelle sitten tai hehkutat mieltäsi kauempaa.. Hän ei siitä loukkaannu, mutta näkee sillä sekunnilla ontuvan itsevarmuutesi ja olet tuhoon tuomittu, varsinkin jos menet häntä tuijotukseltasi puhuttelemaan ja änkyttämään jotain säähän, bändiin, tai muuhun epäolennaiseen liittyvää.
      Eli, häpeilevä tyttö etsii itsevarmaa, normaalia miestä, kuten myös se rohkeammin pukeutuva, eli ole normaali, menestyvän näköinen, itsevarma, yli 175 centtimetrinen, max. 75 kiloinen komistus, jolla on lyhyt siisti tukka, josko mieluummin hieman pidempi ja ponnarilla, pieni peppu ja leveähköt, ei liian leveät hartiat, ei missään nimessä hihoista liian ahdas T-paita, sehän viittaa taas siihen itsensä korostamiseen, ettei tahdo hauis mahtua hihaan, eli ilmentää epävarmuutta. Kuitenkin sinun tulee omata "vartin verran renttumaisuutta", siten sopivasti, ei sitä kuitenkaan mitenkään korostaen.
      Camelin farkut, ei tummansiniset, senvärisiä saa halpiskaupoistakin, tummanharmaat on hyvät, ja siistit buutsit, ruskeat tietty.. ne antavat katu-uskottavuutta.. ja nainen on sinun.. näin helppoa se on, ei kun baanalle.

• Olihan tämä vitsi...

Onpa sulla negatiivinen asenne! Että jos henkilö haluaa olla neutraalin ja asiallisen näköinen, hän HÄPEÄÄ ja milloin haluaa tuoda seksikkyyttään esille, hän onkin jo taas MAUTON. Toivottavasti suhtaudut samoin myös itseesi.

• Kannattaa yrittää

Kehut rahoillasi, niin voit ehkä päästä ainakin varvin heittämään isorintasen kanssa , pätee joihinkin muihinkin naisiin :)

• älä vaan sano että olet hänen kanssa vaan tissien takia.....hei haloo....osta kaupasta soft pallot mene pimeään peitoalle ja puristele niitä tai iso t ilmapallot löysät päällystä nappanahalla....ja ja

• Lohta kannattaa kal.

Se taitaa olla niin kuin kalamiehet sanovat lohesta:Ei sitä saada, se annetaan...:-)

• whatttagirl

Miten isorintaista lähestytään ? Tee niin , että voihkit isorintaisen edessä vaikkapa että : "Ooh , mitkä mahtavat hinkit ..! Aah mitkä meijerit..! Se isohinkkinen kyllä ilostuu ja suostuu mihin vaan.

• autenttisuus

Tee niin kuin tekisit, jos näkisit pornofilmissä isohinkkisen mujjan.

• Raipetirais

Ihan samallalailla kuin pienirintaisenkin. En ymmärrä kysymystä. Tietysti jos puhut tisseille niin saatat saada aika nopeasti pakit...

Ite seurustellut iso ja pienitissisten kanssa ja ei siinä iskutapahtumassa mitään eroa ollut, tietysti jos vaan tissit kiinnostaa niin voi olla vähän hankala mitään suhdetta luoda pelkästään niiden kanssa...helpointa on varmaan kun koitat iskeä niitä isotissisiä niin joskus tärppää :D

http://1i.fi/isot

• kata83

Naisena voin sanoa että minua ainakin jossain vaiheessa rupeaisi jurppimaan se kun mies tuijottaisi koko ajan tissejäni. Ja siinä tulisi myös lopulta se tunne että eihän tuo ole kiinnostunut minusta ihmisenä ollenkaan kun melkein kokoajan katsoo tissejäni..

• killer

Niihän se pitää mennäkkin, ne jotka isoista villiintyy niin iskettelevät isorintaisia naisia, oli se sitten kysymys yhdenillanjutuista tai pidemmästä suhteesta. Aikansa kun etsii ja tutustuu niin löytyy varmasti se nainen joka on myös muutenkin passeli nainen vaikka ihan pidempäänkin suhteeseen tai vaikka puolisoksi.
      Ei ehken kannata tehdä asiasta itselleen ongelmaa, rohkeasti vaan tutustumaan naisiin.
      Ja jos ei heti tärppää niin uutta vaan kiikariin :D

• 5+8

Johonkin kait se mies kiinnittää huomiota silloin kun kiinnostuu naisesta:)

Olen aikoinani seurustellut miehen kanssa joka juuri tykkäsi isoista rinnoista. Olen tullut siihen tulokseen että semmoselle miehelle kuuluu olla isorintainen nainen, silloin ovat paremmin molemmat osapuolet tyytyväisiä suhteeseen.

Nykyään en jaksaisi edes kiinnostua miehestä joka haaveilee isoista rinnoista.

Aidon tunteen nainen tunnistaa ja vaikea meitä on huijata noissakaan asioissa :):)

• nainen831

Täytyy myöntää että mulla on jo ihan masentunut olo isojen rintojeni takia kun olen lukenut juttuja täällä. Minulle ne ovat osa itseäni ja ihan okei, mutta kuulostaa siltä että miehet eivät niistä pidä. Olen pitkästä aikaa sinkku ja tiedän olevani muuten ihan viehättävä, mutta rinnat taitaa olla asia jonka vuoksi on varmaan parempi unohtaa haaveet miehistä. :D Tuntuu muutenkin että rinnat nähdään erillisenä asiana, kuin mukana kannettavana asusteena jota kenellä tahansa on oikeus kommentoida ja arvostella, ihan kuin nekin voisi itse valita. Toisaalta kun menee esimerkiksi yleiseen saunaan ja näkee muita "oikeita" naisia, oma itsetuntokin kohenee ;) meitä on niiin erilaisia ja erimallisia että nämä ahtaat normit mitä täällä tuodaan esiin ovatkin aika huvittavia.

• varmastivaikuttaa

Niin, ja tuolla ylempänä jotkut väitti ettei rintojen koko vaikuttaisi persoonaan. Tuossakin juuri yksi lisää joka tunnustaa että vaikuttaapa.

• Isojen ihailija
        varmastivaikuttaa kirjoitti:

Niin, ja tuolla ylempänä jotkut väitti ettei rintojen koko vaikuttaisi persoonaan. Tuossakin juuri yksi lisää joka tunnustaa että vaikuttaapa.

Tätä juuri tarkoitin: joillakuilla vaikuttaa. Ehkä hainkin sitten niiden mielipidettä, jotka kokevat sen olevan osa identiteettiään. En kai vain tiennyt täysin mitä kysyin aluksi, siksipä hyvä että tämäkin ketju avaa sitä hiukan. Ihan vain pohdinnan aiheeksi tarkoitinkin aloituksen, ja vastausten määrästä päätellen asia ei ole sittenkään niin turha kuin jotkut väittävät. :)

• niiiisku
        varmastivaikuttaa kirjoitti:

Vaikuttaahan se persoonaan, mut lähinna se rintojen koko ja se miten niihin suhtaudutaan.
        Surustelinpa miehen kanssa joka juuri tykkäsikin isoista.
        Oli muuten pitkänaikaa itsetunto aikalailla nollassa , vaikka semmoisen ei pitäisi vaikuttaa,mutta vaikuttipa vaan kuitenkin
        Epävarmuus kalvasi minua pitkään varsinkin aina uutta suhdetta aloittaessa., liekkö mennyt jopa mönkäänkin ihan sen takia , en tiiä...

• 4+2=42
        niiiisku kirjoitti:

Vaikuttaahan se persoonaan, mut lähinna se rintojen koko ja se miten niihin suhtaudutaan.
        Surustelinpa miehen kanssa joka juuri tykkäsikin isoista.
        Oli muuten pitkänaikaa itsetunto aikalailla nollassa , vaikka semmoisen ei pitäisi vaikuttaa,mutta vaikuttipa vaan kuitenkin
        Epävarmuus kalvasi minua pitkään varsinkin aina uutta suhdetta aloittaessa., liekkö mennyt jopa mönkäänkin ihan sen takia , en tiiä...

Varmasti vaikuttaa. Olen kohta 20v parisuhteessa ollut ja onnellisessa sellaisessa.
        Mies on aina rakastanut rintojani vaikka ne ei ole mitenkään isot. Kuvittelen myös olevani viehättävä myös muidenkin miesten silmissä, vaikka kun tarkemmin ajattelee niin tuskin kuitenkaan olen niin viehättävä kuin itse ajattelen .

• Isojen ihailija
        4+2=42 kirjoitti:

Varmasti vaikuttaa. Olen kohta 20v parisuhteessa ollut ja onnellisessa sellaisessa.
        Mies on aina rakastanut rintojani vaikka ne ei ole mitenkään isot. Kuvittelen myös olevani viehättävä myös muidenkin miesten silmissä, vaikka kun tarkemmin ajattelee niin tuskin kuitenkaan olen niin viehättävä kuin itse ajattelen .

No tuotahan olen hokenut koko ketjun läpi: että pääasiassa se, kuinka niihin suhtaudutaan, vaikuttaa persoonaan. Jostain syystä minun kirjoittamana sitä miinustellaan mutta kun nainen kirjoittaa ihan saman asian, sitä plussaillaan. Alkaa vituttaa tämä ihmisten tekopyhyys.

• no juu789

tarpeeksi paljon kiloja niin on isot rinnatkin :)

• 15+13

Täällä kanssa yksi isorintainen nainen odottelee mielekiinnolla, kuinka meitä isorintaisia oikein tulee lähestyä?
      Itse kun olen aina luullut että meitä lähestytään ihan samalla tavalla kuin pienirintaisiakin.
      EN ole keksinyt ajatellekkaan että meidät isorintaiset saatettaisiin "koukuttaa" tyttöystäväksi ihan omalla tietyllä metodilla.

Olen aina ollut tyytyväinen omiin avuihini, ja mielelläni käytän paitoja joissa rintani pääsevät vihjaamaan ja flirttaamaan kuitenkaan paljastamatta liikaa. En erityisemmin pidä siitä että keskustelukumppani tuijottaa vain rintavarustukseen puhuessaan kanssani mutta en minä pahakseni laita vilkaisua. (itsehän minä sen paidan valitsin tietoisena että se kerää katseita...)

Mieheni nauttii myös saamastani huomiosta ja pitää rinnoistani kovasti, vaikka ei mitään tiettyä kaavaa / keskustelulinjaa pitänytkään kanssani kun tapasimme.
      No, ainakaan en tiennyt sellaisesta kuin "isorintaisen naisen kohtaaminen " - ohjeista.

• hihiiiiiiiii

Haha toi oli asiaa :D
        Miehet ei tavallaan analysoi ja pähkäile juttuja ne on aina suoraviivaisia joka asiassa.
        Ne joko tykkää tai sit ei ,mut me naiset keksitään vaikka minkälaista logiiggaa joka juttuun.
        Oisko jonkun naisen kehittelemä provo :D

• Isojen ihailija
        hihiiiiiiiii kirjoitti:

Haha toi oli asiaa :D
        Miehet ei tavallaan analysoi ja pähkäile juttuja ne on aina suoraviivaisia joka asiassa.
        Ne joko tykkää tai sit ei ,mut me naiset keksitään vaikka minkälaista logiiggaa joka juttuun.
        Oisko jonkun naisen kehittelemä provo :D

Ei, ihan mies olen, aloittaja siis. Naurettava ajatus väittää, etteivät miehet analysoi asoita. Jos oikeasti ajattelet, että miehiä ei kiinnosta ajatella, olet melko yksioikoinen ihminen. Mitä ajattelisit miehestä, jonka mielestä naiset eivät pahemmin analysoi asioita vaan ovat aika yksinkertaisia?

• ........

osta hälle silarit.....

• Käytä järkeä

Laita lehteen ilmoitus Halutaan ostaa lehmä

• pulleatpurjeett

Minulle ainakin isorintaisena naisena on ehdoton eiei jos mies toljottaa rintoja. Muuten sopii lähestyä kuten muitakin ihmisiä.

• Naistenmies

Jos noin typeriä kyselet, et kyllä saa edes pieni-, sopusuhtaisen rintavaa tai sitä himoitsevaasi isorintaista naista. Kuppilasta naisia saa, mutta dorkat jää yleensä ilman. Katsele kuvia netistä isorintaisista naisista ja tumputa, se on sun tulevaisuus.

• jorkku

Kerran ravintolassa sanoin parille naiselle,että ompa neideillä isot tissit, ne vastas että ja vitut.

• 80 GG

Minulla on todella suuret rinnat, olen ihan normaalipainoinen,174 cm ja keski-ikäinen.

Lähesty minua samoin kuin lähestyisit ketä tahansa naista, jonka haluat valloittaa.

Jos kiinnostun sinusta, niin hyvä, jos en, syy ei ole rintojeni koon vaan, että et ole tarpeeksi kiinnostava.

Noin äärimmäisen yksinkertaista se on.

• Isojen ihailija

Kiitos kaikille tästä keskustelusta.
      Ymmärrän nyt, ettei minun kaltaiselle ole tarvetta tässä elämässä. Tahdoin vain naisen, jolla olisi isot rinnat, mutta minua vihataan siksi.

Teen itsemurhan, en ansaitse elää, koska pidin isoista rinnoista. Anteeksi, anteeksi, anteeksi että olin vääränlainen.

• Lollofaniminäkin

No ei noin,ota ketjusta ne järkevät tekstit,hyödynnä niitä,et ole ollenkaan outo,kunnon Hetero,tai siis eihän se heterous tissien koon mukaan mene,sori.Mutta meitä isojen tissien tykkääjiä on paljon.Kyllä se oikea sullekkin löytyy,tsemppiä.

• Isojen ihailija

No ei noin,ota ketjusta ne järkevät tekstit,hyödynnä niitä,et ole ollenkaan outo,kunnon Hetero,tai siis eihän se heterous tissien koon mukaan mene,sori.Mutta meitä isojen tissien tykkääjiä on paljon.Kyllä se oikea sullekkin löytyy,tsemppiä.

Etpä tiedä, minusta tuntuu, että aloin vihata naisia tämän ketjun myötä. Taidan etsiä pikkutissin niin kuin tähän asti ja painaa hänen itsetuntoaan alas katsomalla jatkuvasti megatissejä kaupungilla ja netissä. Saa maksaa tämän ketjun huorien vittuilut kalliisti.

• Dee80juu

Etpä tiedä, minusta tuntuu, että aloin vihata naisia tämän ketjun myötä. Taidan etsiä pikkutissin niin kuin tähän asti ja painaa hänen itsetuntoaan alas katsomalla jatkuvasti megatissejä kaupungilla ja netissä. Saa maksaa tämän ketjun huorien vittuilut kalliisti.

Etpä sitten fiksu ollutkaan?

• isoakikua

Otsikko on ehkä hiukan provosoiva, mutta tilanne siis on se, että pidän isokikkelistä miestä käsittämättömän puoleensavetävinä mutta kokemusta ei ole vielä kertynyt isokikkelisten kanssa seurustelusta. Eli kaipaan vinkkejä, miten saan isokikkelisenpoikaystävän.

Miten isokikkelistä lähestytään? Mitä isokikkelinen vaatii naiselta? Mitä pitää ottaa huomioon isokikkelisen kanssa jutellessa, jotain erilaista kuin pienikikkelisen kanssa? Mitkä on hyviä paikkoja bongata erityisesti isokikkelisiäja lähestyä heitä?

Lyhyesti sanottuna: miten koukutan isokikkelisen omaksi kullakseni?

• jfruu

ole hyvännäkönen muija ja pyydä isokikkelistä kotiisi niin hyvää tekee

• paska3

Et saa ikinä isoa munaa. Paras viiltää ranteet.

• man boobs

Ainoa asia on että älä kyylää tissejä liikaa. Muuten iskeminen on ihan samanlaista kuin pienemmillä tisseillä varustettua lähenisit.

• kukkuluu

Aasialainen isotissinen nainen, siitä tekisin vaimon. Eipä mulla muuta

• 21v.

70K, tykkään rinnoistani. :) Mutta on minussa muutakin.

• b00bs1

Itsellä aika kiva D-kuppi, ja tykkään käyttää paitoja, jossa rinnat on esillä. Siihen on kaksi syytä. Jos paidassa on korkea kaulus, näyttää rintakehäni laatikolta. Toinen syy on se, että rakastan rintojani, ja minua ei haittaa yhtään vaikka joku niitä vilkuilisikin :)

Poikaystäväkin vaan sanoo jos näkee jonkun niitä katselevan: "minäpä saan niihin myös koskea" :D

• minuntarinani

Täsää minun tarinani isojen ja kauniiden rintojen omistajana (70D-70DD)

Ensinnäkin, rintani tulevat vahvast esille kehostani, koska kuulun siihen ryhmään naisia, jotka ovat paitsi hoikkia niin myös rintavia.

Ihan nuorena jotenkin nautin siitä efektistä mikä rinnoillani oli poikiin. Vanhempien miesten huomio tuntui joskus kyllä hyvinkin ahdistavalta ja jopa pelottavalta. Opin näkemään miten kiihotan miehiä, ja siten säännöstelemään sitä esim sillä, pukeudunko löysään vai tiukkaan paitaan jne.

Mutta minua saattoi itseänikiin kiihottaa se jos nin jonkin itseänikin vehättävän kundin kiihottuvan rinnoistani.

Noh, vuosien saatossa tämä on jokseenkin muuttunut... Sitä kun on saaut muutaman erran sydämensä särjetyksi, ja kaipaa oikeaa suhdetta, ja rakkautta, ja sitten sinkkuna välillä kokee olevansa aivan tysin esineellistetty nainen :( se ei ole kiihottavaa, eikä itsetuntoa pönkittävää huomata että se "juttu" sinussa mikä sitä miestä kiinnostaa on ne tissit. Se tekee jopa omalla laillaan epävarmaksi, koska muutamaan sellaiseen tyyppiin tutustuttuani jotka selkeästi vain halusivat eivät edes vain harrastaa seksiä, vana jopa seurustella juuri tissieni kanssa. Välillä tuntui että oli riittävvää vain tavat mies, ottaa paita pois ja antaa sne touhuta, sama se mitä itse ajatteli tai tunsi.

Olen muutoinkin naisellinen, ja koen, että isot rinnat minun varressani muutenkin antavat korostuneen seksiikkään kuva. Olen tyyliltäni silti naisellinen, joten en halua pukeutua säkkiin asian vuoksi ja "luovouutaa". VAADIN asiallista kohtelua vaikken oliskaan pukeutunut burkhaan.

Mutta siis, älä vaan IKINÄ sano naiselle että koet hänet vaan isorintaisten edustajana ja siksi kiihotut hänestä.

Uskon, että ihan jokaiselle naiselle on tärkeää kokea olevansa ainutlaatuinen, ja kokonaisuudessaan miestä kinnostava ja kiihottava pakkaus. Minä ainakin menen täysin lukkoon ja menetän kiinnostukseni jos koen että olen miehelle vain tissifantasia.

Sen sijaan, jos minulla on mies jonka kanssa synkkaa, ja hän on selkeästi kiinnostunut minusta muutoinkin kuin seksuaalissen himonsa objektina, ja jopa saattaisi rakastaa ja välittää, niin SILLOIN sitä vasta todella osaa nauttia myös rintojen saamasta huomiosta, lisämausteena.

Mutta mitä kauniimpi tai muuten seksikäs naienn on, sitä enemmän hän _saattaa_ olla varuillaan miehen kanssa siitä, että mies haluaa vain noita ominaisuuksia eikä kykene keskittymään mihinkään muuhun.

Sen "aistii" kyllä milloin katse rintoihin on normalaia ja luonnollista, milloin pervoa, milloin halveksuvaa, ja milloin söpöä ja kumpaakin kiihottavaa.

Jokainen nainen haluaa miehen, joka kokee naisne kokonaisuudessaan erityiseksi, ja toiseksi nainen kyllä tällaiselle miehelle haluaakin olla se oma seksipommi.

• D70 myös

Mulla on myös D70 povi, olen jotain 57kg painava ja 168cm pitkä, melko urheilullinen vartalo ja en silti koe itseäni isorintaiseksi. Mun mielestä D70 on ihan tavallinen kuppikoko, että näin..

• Just niiku sanon

Joo toi ketjun aloittaja on tosiaan asia mies. Taitaa vaan muut vastaajat olla v ittuuntuneita huoria tai munattomii sikaperseitä. Tottahan se on että jos tykkää isoista niin sitten ottaa mieluummin isojen omistavan naisen eli WTF mikä vikana? Ite tykkään normeista ja muutenkin hoikasta kurvikkaasta kehosta ja olen saanutkin sellaisen naisen. Enkä mitenkään hauku muita naisia sillä totuus on että kaikki ei voi miellyttää kaikkia. Toiset tykkää isoista ja massiivisista ja toiset pienistä.

T: Mies 24v ja naimisissa 4 vuotta :)

• Näin...

Käyt vain sinnikkäästi kiinni jokaisen vastaan tulevan isotissisen naisen tisseihin, niin kyllä joku sulle lämpenee. Varaudu saamaan jokusen kerran käsiveskasta tai nyrkistä päähäsi siinä välissä, mutta ei kai se haittaa - paksukalloinen kun olet.

• Niimp...

Hommaa vaan isorintainen, mutta älä sitten valita kun roikkuu sukkina vanhempana.

• Aahahahaggahhwhwwy

Mie annan semmosen neuvon, että kannattaa mennä pusukaan kytikselle! Ne isotissiset useasti kävelee laumoissa kohti rintaliivi liikkeitä. Mie kuitenkin sanon nyt varoituksen sanaksi että ei kannata iskeä heti vaan odottaa sopivaa tilaisuutta! -joo vitsi vitsi ;)

• tissimissi:D

Joo älä ainakaan rintoja tuijottele tai kehu, tämän voit tehdä sitten panon aikana tai sen jälkeen. Antaa miehestä vähän daijun kuvan jos tuijottaa rintoja tai alkaa kehumaan niitä kun on tunnettu 15min..

Musta on ihanaa kun mieheni kehuu ja koskettelee rintojani, mutta jos olisi baarissa tullut iskemään niitä kehuen niin olisi sinne myös jäänyt :D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6763
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      674
      2932
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1270
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1261
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1235
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1144
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1130
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1110
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1012
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223