https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/608

Ääniä kehiin

4

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herätys siellä

Älkään nukkuko vaan äänestäkään.

• muistakaas

tämä

• MATT2

Kilometrivero ja dieselvero vääriä verotustapoja. Polttoaineeseen vain tehtävä sopiva veronkorotus, eikä mitään kilometrivalvontalaitteistoa
      tarvita lisäämään kustannuksia.

Ollilan ehdotus on tarpeettoman mutkikas ja haavoittuvainen käytännössä.
      Ei aja ainakaan autoilijan asiaa, sillä menovesihän on helpoin tapa seurata.
      Katsastus saa merkitä ylös kilometrit vuosittain ja kansalainen tekee itse
      verolimoituksensakin, johon voi lisätä ajokilometrit vuosittain.

• Eikö vielä muka makseta tarpeeksi menovedestä? kyllä esim lentolippuihin voisi laittaa veroa jos veroilla yritetään päästöihin vaikuttaa. Muutaman kympin vero ei lomabudjettissa paljon tunnu.

Pitäisivät edes tiet kunnossa. Verokortti mainoksessa todettiin hauskasti että on mukava maksaa veroja kun tietkin pidetään kunnossa. Haska vitsi.

Nimiä vetoomukseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1548
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1529
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1319
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1255
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      998
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      961
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      901
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      826
    Aihe