Mikä ihmeen rynnäkkö?

Mikä ihmeen rynnäkkö täällä on menossa? Parin päivän aikana useampikin hurmahenki on ryhtynyt suureen ääneen ja tietyllä tunnusomaisella nuotilla paasaamaan että jos et usko niin kuin *minä* käsken niin hyvä ja rakastava Jumala polttaa sinut heIvetin tulessa. Tajuatteko ollenkaan miten turhaa työtä teette ja miten naurettavilta vaikutatte? Tervejärkinen ihminen (tervejärkisestä kissasta puhumattakaan) nimittäin ajattelee että jos usko tekee tuollaiseksi niin siitä on viisainta pysyä mahdollisimman kaukana.

26

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zyrt

Vittuilu on fundisten luonteenomaisin piirre.

• Yksi tai kaksi uskovaa näyttelevää trollia on vauhdissa.

• Apo-Calypso

Ylöstempaus, nääs, on ihan justsillään kulman takana, ja nämä plussamerkkiä palvovat jeesuspellet haluavat pelastaa ihan kaikki.

• siunausta kaikille

Minä teen vain esityötä, joku toinen vie käännytystyön loppuun. Minä en ole siihen toimeen sopiva. Minä vain autan ihmisiä näkemään Jumalan yhä selkeämmin.

• Ei tule uskovaa

Jos kaikki nimimerkin "siunausta kaikille" kirjoittamat viestit tällä palstalla ovat oikeasti sinun kirjoittamiasi, niin valitettavasti ainakin minun tapauksessani olet muuttanut kuvaani Jumalasta ainoastaan entistä sekavammaksi ja epäuskottavammaksi.

• siunausta kaikille
        Ei tule uskovaa kirjoitti:

Jos kaikki nimimerkin "siunausta kaikille" kirjoittamat viestit tällä palstalla ovat oikeasti sinun kirjoittamiasi, niin valitettavasti ainakin minun tapauksessani olet muuttanut kuvaani Jumalasta ainoastaan entistä sekavammaksi ja epäuskottavammaksi.

Silloin olen onnistunut. Ristin puhe on epäuskoiselle hulluutta. Kun tiedostat sen hulluuden, olet askelen lähempänä Jeesusta.

• 234rtfg

Uskoisinpa, että kyseessä on yksi ja sama sekopää eri nimimerkeillä. Todennäköisesti sama, joka on sotkenut muitakin palstoja täällä samankaltaisella älämölöllä. Uhkailee milloin poliisilla, milloin ylläpidolla ja milloin milläkin. Vaikuttaa pääasiassa Profetia-palstalla, josta on saanut uskovatkin jo kaikkoamaan. Se on jo saavutus itsessään. Ihan umpihullu tapaus.

• A-merkki

Aloittajalle vastaus:

Se mitä kirkot ja eri seurakunnat opettaa h elvetitä, sitä ei ole olemassakaan.

Se todistaa Jeesus kun oli kuollut 3 päivää.

Apotolien teot 2:21

• > Se todistaa Jeesus kun oli kuollut 3 päivää. <

Anteeksi, ei ymmärtää. Kuka todistaa Jeesus kun oli kuollut? Mikä oli Jeesus kuollut kun oli kuollut? 3 päivää oli kuollut? Kuinka päivä olla kuollut?

> Se mitä kirkot ja eri seurakunnat opettaa h elvetitä, sitä ei ole olemassakaan. <

Oletko nyt aivan varma ettei heIvettiä ole olemassakaan? Ettet vain tulkitse oman mielesi mukaan?

• Frans II

Justiin ihmettelin samaa tuolla Nykyajan epäusko-otsikon alla. Tosi lapsellista touhua.

• A-merkki

Kun Raamatussa puhutaan " h elvetistä, asilloin puhutaan ja tarkoitetaan ihmiskunnan yhteisestä haudasta, ei muuta.
        Se ei ole mikään tulinen pätsi, mitä kirkot opettaa.

1. kor. 15:3 - 4
        Psalmit 16: 10
        Apost. teot 2:31

• siunausta kaikille
        A-merkki kirjoitti:

Kun Raamatussa puhutaan " h elvetistä, asilloin puhutaan ja tarkoitetaan ihmiskunnan yhteisestä haudasta, ei muuta.
        Se ei ole mikään tulinen pätsi, mitä kirkot opettaa.

1. kor. 15:3 - 4
        Psalmit 16: 10
        Apost. teot 2:31

Mitähän väliä sillä on, että onko tulinen? Kyllä ihmiset voivat ilman liekkiä kärsiä.

Kadotus on ikuista eroa Jumalasta. Ja ero Jumalasta on puhdasta kärsimystä. Ei siihen mitään rekvisiittaa tai tilpehööriä tarvita. Vappu on vappu ilman serpentiiniä..

• Veli hurskas

Nämä samat älyttömyydet löytyvät useammilta palstoilta täällä. Minuutin välein tuuttaa tätä sontaa jollekin palstalle. En tiedä edes nukkuuko tuo hullu enää ikinä.

• A-merkki

Älyttömyyttä on olla ateisti, siinä ei ole järjen häivääkää.

Usko Raamatun sanaan on viisautta ja on paras kirja millä ihminen voi saavuttaa merkittävän viisauden.

• zyrt
        A-merkki kirjoitti:

Usko Raamatun sanaan on viisautta ja on paras kirja millä ihminen voi saavuttaa merkittävän viisauden.

Uskotko kaikkiin jumaliin?

• A-merkki
        zyrt kirjoitti:

Uskotko kaikkiin jumaliin?

Uskon yhteen Raamatun Jumalaan.

• iIkimys
        A-merkki kirjoitti:

--- Usko Raamatun sanaan on viisautta ja on paras kirja millä ihminen voi saavuttaa merkittävän viisauden. ---

Oletko mielestäsi kovinkin merkittävän viisas?

• A-merkki
        iIkimys kirjoitti:

--- Usko Raamatun sanaan on viisautta ja on paras kirja millä ihminen voi saavuttaa merkittävän viisauden. ---

Oletko mielestäsi kovinkin merkittävän viisas?

Sen päätöksen saa tehdä Jumala, minun sitä on paha mennä sanomaan.

Raamattu on kirja, joka täynnä viisauksia

• zyrt
        A-merkki kirjoitti:

Uskon yhteen Raamatun Jumalaan.

Niin, eli olet siis ei-teisti, eli ateisti, suhteessa muihin jumaluskontoihin.

• -s-

Tässähän on kaksi vaihtoehtoa:

1. Kyseessä on erittäin sinnikäs trolli, todennäköisesti ateisti, jonka tarkoitus on esittää mahdollisimman vastenmielistä uskovaista. Tämän uskon itse olevan se todennäköisin vaihtoehto.

2. Oikeasti uskovainen. En kyllä jaksa uskoa että on, mutta jos olisi, tuntuu melko käsittämättömältä jos kuvittelee saavansa aikaan muuta kuin jotain tarkoittamaansa täysin päinvastaista. Vai voiko joku oikeasti olettaa, että kirjoittelemalla tuollaista liturgista puuta heinää ja vielä huonolla kieliopilla, voisi saada jonkun kääntymään uskovaiseksi?

• A-merkki

Se joka ottaa sanan vastaan, siitä taivas ylistää ja riemuitsee.

• Jeesus-Simo

Oma teoriani on, että kyseessä on mielennterveydeltään epävakaa henkilö.

Minulla on henkilökohtaista kokemusta yhdestä tämänkaltaisesta tapauksesta. Pääkaupunkiseudulla 2000-luvun alussa vaikutti "Jeesus-Simona" tunnettu "profeetta." 90% ajasta kaveri oli ihan normaali, mutta välillä hänellä oli sitten näitä maanisia kausia. Huonoina aikoina Jeesus-Simo lähti "julistamaan" kauppakeskuksiin ja kouluihin. Simo harhaili pitkin koulun käytäviä Raamatunlauseita mutisten ja paasaten kaikille ja ei kenellekkään Jeesuksesta., kunnes joku opettajista saattoi/heitti Simon ulos koulusta.

Veikkaisin, että palstalla riehuu samankaltainen harmiton kahjo, jonka mielisairaus on ottanut uskonnollisia muotoja.

• -s-
        Jeesus-Simo kirjoitti:

Oma teoriani on, että kyseessä on mielennterveydeltään epävakaa henkilö.

Minulla on henkilökohtaista kokemusta yhdestä tämänkaltaisesta tapauksesta. Pääkaupunkiseudulla 2000-luvun alussa vaikutti "Jeesus-Simona" tunnettu "profeetta." 90% ajasta kaveri oli ihan normaali, mutta välillä hänellä oli sitten näitä maanisia kausia. Huonoina aikoina Jeesus-Simo lähti "julistamaan" kauppakeskuksiin ja kouluihin. Simo harhaili pitkin koulun käytäviä Raamatunlauseita mutisten ja paasaten kaikille ja ei kenellekkään Jeesuksesta., kunnes joku opettajista saattoi/heitti Simon ulos koulusta.

Veikkaisin, että palstalla riehuu samankaltainen harmiton kahjo, jonka mielisairaus on ottanut uskonnollisia muotoja.

Siis mahtuuhan nettiin monenlaista kahjoa, mutta jotenkin vain tuntuu siltä että tämä tapaus ei ole aito kahjo, vaan esittää sellaista. Tai no... Yhdenlaista kahjouttahan sekin on.

• A-merkki
        -s- kirjoitti:

Siis mahtuuhan nettiin monenlaista kahjoa, mutta jotenkin vain tuntuu siltä että tämä tapaus ei ole aito kahjo, vaan esittää sellaista. Tai no... Yhdenlaista kahjouttahan sekin on.

Rakastan teitä sanallisesti kaikkia ateisteja, mutta vielä enemmän kun tulette uskoon.

• salmiakkimeloni
        A-merkki kirjoitti:

Rakastan teitä sanallisesti kaikkia ateisteja, mutta vielä enemmän kun tulette uskoon.

Rakkautesi pelossa emme uskalla.

• Sama vanha

Trollipaska kuumottelee herkkäuskoisia. Joita näköjään itseään epäuskoisina=ateisteina pitävistäkin löytyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4890
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2265
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      89
      1374
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1356
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      135
      1165
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1085
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      266
      993
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe