Moi kaikki
Mä en taida enää koskaan hakee minnekään töihin, kun joudun AINA työpaikkakiusa -tuksi ennemmin, tai myöhemmin, uusin tapaus alkoi jo n. puoli vuotta sitten uudes-sa työpaikassani. Eihän ole normaalia, että siellä jätetään valot palamaan pukuhuo-neisiin, kun tiloissa ei ole ketään ? Ja sit aletaan raakkumaan, jos joku, kuten mä, suosin ennemmin, että ne valot sammutetaan, kun poistutaan tiloista. Yks hullu seon -nu muija on tolkuttanu mulle samaa sontaa jo ainakin puoli vuotta, ja nyt viime viikol -la se hullu raakkuja raapas mua vasempaan käteen !! Siinä on vieläkin arpi. Mun pi-ti ottaa laki omiin käsiin, ja tökkästä sitä käsivarteen, ei kovaa, mut se hullu muija vääristeli asiaa, ja vaakku niille ohjaajille, et mä mukamas tönäsin sitä niin, että mu-kamas siihen tuli joku lapsellinen läikkä.......se on pieni kosto siitä, mitä SE MÄÄK-KYJÄ ITSE teki ! Ja se kieltää tietysti kaiken, tapansa mukaan, se luulee olevansa jo -ku prinsessa, kun se määräilee mua, nyt, kun sain vaihtaa koppiani toiseen huonee- seen, niin se naukuna on LOPPU !! Onneksi.....sillä on tyly tapa tulla huudattaan kän - nykkäänsä, sen radioo sinne meidän muiden työtilaan ennen ruokatuntia. Onneksi se ei syö meidän muiden kanssa....... En oo sanonu mitään asiasta ton kännykän ra-dion huudattamisesta, kun samat lait ei näemmä koske sitä häpeällistä ämmää, et ei saa häiritä ketään, kun on tyyöaika, ja muut tekee töitä. Hullulle on näemmä eri lait o -lemassa, kun meille muille.....aina, kun me sattumalta kohdattiin juuri siellä pukuhuo -neessa, niin sen skitson muijan äänensävy muuttui aina, kun se vaakku mulle tuos-ta asiasta.....olis pitäny joskus äänittää sen raakkunaa oman kännykkääni, että olisi mulla ollut todisteita sen hulluudesta. Melkein jouduin menemään lääkäriin ton silloin kipeen käteni kanssa. Kumma, että se hullu on vieläkin siellä, ettei ne anna sille an-saittuja POTKUJA !!! Se hullu pitää ilmeisesti itse potkaista veke, kun ei ne ns. ohjaa -jat ymmärrä, et sen on jo aika häipyä hiiteen, jonne se hullu kuuluu !! Mutta toivotta -vasti sen muijan työt loppuu siellä tänä vuonna tai mahd. PIAN, että päästään siitä eroon jo !! Sen muijan palkkaaminen oli SUUUUURIIII VIRHE !!!! Kyl ne muut sen vielä tajuaa pian.........
En halua mitään hullujen haukkumaviestejä, vain samaa mieltä olevien ihmisten kun -nollisia viestejä, kiiiiiitoooos........ Ja et joku sanois, et miten toi hullu skitso saatais ruotuun pian !!!
Kiusaamista, ja tekijä pääsee, kuin koira veräjästä !
1
79
Vastaukset
Huh. Eipä ole kivaa ei. Yritä pysyä itse rauhallisena näissä tilanteissa, jos se on ihan hullu kuten sanoit, se luultavasti kilahtaa vielä enenmän siitä ettet reagoi.
Voit nauhoittaa myös noita sen huutokohtauksia vaikka puhelimella ja kuunteluttaa esimiehelläsi.
Kaikkein tärkein asia on kuitenkin se, että pidä tilanteet hallussasi, jos tuo ihminen on "hullu" se on sairas, eli suhtaudu häneen niin. Tarkoitan tällä sitä, että et provosoidu vaan pidä itsesi kasassa kaikesta huutamisesta huolimatta.
Yritä myös hiukan ymmärtää tuon toisen käytöstä, mieti miksi se nyt noin kilahti jne. vaikka siihen ei olisikaan mitään syytä, niin tuo antaa sinulle aikaa miettiä sitä asiaa.
Kaikkein paras toimintamalli kiusaajan kohdatessa olisikin välinpitämättömyys, ainankin ulkoisesti. En osaa oikein muuta sanoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465687Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5792122Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.59909- 60887
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768