Olen yrittänyt poistaa ikkunapokista sinne kuivanutta maalarinteipin liimaa.
Toivotonta?
Tärpätti ei ainakaan tepsi, eikä tarranpoistajaspraykään. Mekaanisesti lähtisi, mutta samalla lähtee helposti maalikin,
Miten lähtee
Millä pois maalarinteipin kuivunut liima
8
1591
Vastaukset
- teippaamattomuus..
Mekaanisesti. Ksyleeniä voit myös kokeil mut silloinki varmaa lähtee maalit. Toi on silti opettavaista. Opit poistamaa teipit heti maalauksen jälkeen.
- ap.......
Enpä noita itse ole teipannut, toisten jälkiä tässä joutuu paikkailemaan. Vaan samanlainen tuntu on itsellekin tullut, ettei noita ilman mekaanista krapausta irti saa ja silloin helposti lähtee maalikin , ikävä kyllä
- snttu
Kokeile kynsilakanpoistoaineella tai asetonilla.
Jos käytät asetonia, pidä ikkuna auki;) - pa.
snttu kirjoitti:
Kokeile kynsilakanpoistoaineella tai asetonilla.
Jos käytät asetonia, pidä ikkuna auki;)Ja opettele maalaamaan ilman teippiä.
- fabl
pa. kirjoitti:
Ja opettele maalaamaan ilman teippiä.
Opettele lukemaan edelliset viestit.
- Pintakäsittelijä
fabl kirjoitti:
Opettele lukemaan edelliset viestit.
Olen ammattimaalari ja teippaan itsekkin rajauksia.Tärkeää on ettei jätä maalarinteippiä pitkäksi aikaa esim.auringonvalolle alttiiseen paikkaan.Perus sääntö poista teipit heti kun maalaus on tehty.
- kemisti1
Älä suinkaan käytä asetonia tai kynsilakanpoistoainetta tarkistamatta ensin, himmentääkö/muuttaako se puhdistettavaa pintaa!
- xx,xx
Kokeiles kostutella pari tuntia sienellä, jossa on fairivettä ja sitten hankaat karhunkielellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657