Onneksi

abc2

Näillä kusipäillä jotka tällä hetkellä terrorisoivat palstaa ei ole varaa matkustaa Kanarialle, joten hyvää lomaa kaikille.Heistä ei ole harmia paikanpäällä. Ps. Maaliskuussa tullaan taas nauttimaan elämästä Kanarialla :-)))

7

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aabeecee

Näin on! persaukinen piltti ei näe kanariaa kuin kuvissa. Parin päivän kuluttua kanarialle, myös huhtikuun alussa.

• arvailen vain

Luulen että oikeasti nuo papat asuvat siellä ja terrosisoivat tätä palstaa kun heillä ei ole mitää sisältöä elämässään. Kai siihen aurinkoon kyllästyy jos siellä vakituiseen asuu. Minä en kyllästyisi.
      Surkeita provoilijoita kaikki, aivottomia idiootteja etten sanoisi. DonLuis, Vilperi, mikä lie barracuda se yksi ja muut voisivat hankkia jotain sisältöä elämäänsä, täältä Suomi24 palstan ulkopuolelta.

• Asun itähelsingissä ja käyn satunnaisesti inglesissä.En milloinkaan käytä tietokonetta ollessani ulkomailla.

• vak.ka.ri

Mitä te täällä itkette?

Menkää plazalle kirjoittamaan ja lopettakaa tuo valitus trolleista.

Plazalle mahtuu kun siellä ei ole kuin pari kolme kirjoittajaa.

Eikö rohkeus riitä rekkautumiseen kun puskasta on helpompaa huudella?

• rekaton

""Eikö rohkeus riitä rekkautumiseen kun puskasta on helpompaa huudella?""

Rekkaa nimimerkkisi, äläkä valita.

• vak.ka.ri
        rekaton kirjoitti:

""Eikö rohkeus riitä rekkautumiseen kun puskasta on helpompaa huudella?""

Rekkaa nimimerkkisi, äläkä valita.

Heti sinun jälkeesi

• Jään nimettömäksi

Minä, palstaa terrorisoiva häirikkö asun Kanarialla. Minulla on ajoittain pakonomainen tarve aiheuttaa hämmennystä ja purkaa sisältäni kumpuavaa omituista oloa. Yleensä saan sen pidettyä lääkityksellä aisoissa.

Joskus sairauteni johtaa hallitsemattomaan seksuaaliseen käytökseen. Käyn yleensä silloin Playa del Inglésissä yöllä afrikkalaisten prostituoitujen luona tai dyyneillä tyydyttämässä ihmisten nähden.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      55
      7187
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      714
      3343
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      144
      1630
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      260
      1481
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1230
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe