AKG malleista.

Columbo122

9

1137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Örp

Se riippuu minkä näköistä äänenlaatua etsit.
      Radio taajuuksilla toimivat langattomat usein ottavat häiriötä jostain joten niistä voi kuulua "staattista" sähinää.
      Mutta kyseiset kuulokkeet vaikuttaisivat saavan signaalin digitaalisen joten ei pitäisi olla häiriö ääniä.

Kokemusta ikävä kyllä ei ole kyseisistä kuulokkeista mutta saattavat olla jopa toimivat.

• Jdjdkdkdk

En kyllä suosittelisi tätä merkkiä, kestävyydeltään aika huonot, lgn tasosia vesilintuja.

• Jdjdkdkdk kirjoitti:

En kyllä suosittelisi tätä merkkiä, kestävyydeltään aika huonot, lgn tasosia vesilintuja.

Parempi olisi verrata esim. Harman/Kardon:iin tai JBL:ään, kuuluu samaan firmaan ja kaikissa niissä on melko hyvä äänenlaatu..

• Khghkkkhj

Mulla on kokemuksia akg kuulokkeista, jäi viimiseks kerraks kun ostan niitä. Sonyyn oon ollutkin aina tyytyväinen, mm lappujen käyttö kokemus on miellyttävä ja kestävyys ja ny ostin Sonyn kuulokket ja langalliset totta kai, mm Bluetooth on kans vesilintuja, oon kuullutkin että laatu on melko huono niissä!

• Columbo122

Ostin nuo kuulokkeet ja täytyy sanoa että olen pirun tyytyväinen. tätä juuri hain. Aivan loistavat.Elikkä ne oli nuo AKG k915

• Örp

hienoa että olet tyytyväinen ostokseen. Kiinnostaisi tietää miten hyvin nuo toistaa bassoa?

• akgonhyva
    • Akgn60nc

Kyllä AKG on hyvä merkki sekä halvat että kallimmat mallit ovat hyvät.

Minulla on ollut AKG K-550 ja nykyän AKG N-60NC johdolliset vastamelu.

• Jdjsjsjsjsk

On ja heikot olivat ja laput ei kovin kehuttavat, Sony ossaa paremmin ja ne ostin puol vuotta si ja oon jopa yllättyny miten laadukkaat ovat! Sony forever, i love Sony forever.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60