Kauneudesta

China Dragon

Palstalla on usein kysymyksiä mistä tulevat maailman komeimmat miehet ja kauniimmat naiset. Ihan hyvä kysymys mutta jo Miss maailma kisoista voimme päätellä että heitä tulee tasaisesti joka puolelta maapalloa. Miss maailma kisoissa toki katsotaan muutakin kuin vain naisen kauneutta, se maa joka pärjää taloudellisesti ja jolla on määräämisvaltaa maailmassa pääsee lähes aina 12 parhaan joukkoon.

Suomessa asuessani en ymmärtänyt maailman menoa. Pidin itseäni jopa haluttavana miehenä. Olihan kokemukseni mukaan helppoa saada naisseuraa Suomessa.
Olin siis Suomessa keskitasoa koska oli helppoa saada naisseuraa.

Muutin ulkomaille ja huomasin muutamia asioita. Naisseuraan tarvitaan muuta mitä vain ulkoinen olemus, hauskaa seuraa määritelmä.

Tapasin muutamia malleja jotka olivat mitallisesti sekä kasvoiltaan ns. kauniita.
Seurustelin yhden mallin kanssa kolme kuukautta.

Kysymys palstalaisille on seuraava:
Nainen joka on oikeasti poikkeuksellisen kaunis omaa kyvyn tienata kauneudellaan maalimaailmassa jopa 10 000 euroa puhtaana kuukaudessa.
Huomasin etten voi tuollaiselle naiselle juuri mitään antaa, omat tulot olivat puolet siitä mitä nainen tienasi. Mitä olisin hänelle voinut tarjota muuttaessani takaisin Suomeen?

En olisi voinut tarjota seurapiirejä, hän oli tottunut pintaliitoon ja luksus elämään.
Kauneudella on helppoa päästä piireihin, käyttää kauneuttansa hyväkseen. Tuntea tärkeitä henkilöitä jotka avaavat ovia parempaan ja yhä parempaan elämään.

Lopetin itse seurustelun koska arvioin itseni lähes avuttomaksi suhteessa jossa tapasin eliitin edustajia. En olisi voinut tarjota kyseiselle naiselle juuri mitään mitä hän olisi katsonut vuosia arvostaen mitä olen ja mitä teen.

Ihan kiva on varmasti tietää komeudesta ja kauneudesta mutta, ISO MUTTA miten se toisi jotain hyvää omaan elämäänne? Se 0.01% ihmisistä jotka oikeasti ovat poikkeuksellisen edustavia löytävät usein rahallisesti hyvin laadukasta seuraa.

Vai uskovatko palstan miehet ja naiset että heissä olisi jotain sellaista mikä kiinnostaisi luksus luokan miehiä tai naisia niin paljon että he voisivat perustaa tasapainoisen ja onnellisen parisuhteen?

Ihan mielenkiinnosta kysyn koska itse olen sitä mieltä etten voi antaa kaikkea sitä mitä nämä luksusluokan naiset haluavat elämässään. En voi tarjota 200-300 euron illallista niin usein kun he ovat tottuneet. En voi ostaa uutta autoa syntymäpäivälahjaksi jne.

33

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • China Dragon

Ai niin, tänään oli yksi mahtava ehdotus lehtien palstoilla johon me kaikki monikulttuurillisessa suhteessa elävät varmasti yhdymme.

Nokia-pomon yllätysehdotus:

Englannista virallinen kieli!!!!

Peukutan 100%

• Maotse

mielestän imaapallon virallinen kieli kuuluisi maailman puhutuin kieli, Kiinan kieli

• Älynväläys
        Maotse kirjoitti:

mielestän imaapallon virallinen kieli kuuluisi maailman puhutuin kieli, Kiinan kieli

Tiesitkö muuten, että Kiinassakin on useampi kieli, eikä esim. monet mandariinit osaa kantonesea.

• Vain matikkaa

Entä tunteet?

• niin tai näin

Niin no rahallahan ei kaikkea saa eikä se kaunis/komea kasvoisuus sitä takaa,että ihminen sitältää mitään syvällisempää(voit perustaa parisuhdetta)
      Kyllä siihen parisuhteeseen tarvitaan paljon muita seikkoja enemmän kasvojen kauneus ei vain riitä.Toki nämä niikuin sanoit luksusluokan ihmiset voivat olla ylpeitä siitä kauneudestaan tiedostavat mitä ovat ja että heitä ihaillaan tavallaan pissi nousee päähän ja sitten tykätään vaihdella suhteita.Voin olla naivi mutta uskon,että useimmille ihmisille ei tarvitse tarjoilla näitä monen sadan euron illallisia ja ostella autoja synttärilahjoiksi ja muutenkaan lahjoa,vaan että ihan se toisen ihmisen sisin merkitsee enemmän ei varmasti kaikkia edes kiinnosta luksus elämä.Ja eikös sitä sanota,että kauneus on katsojan silmissä mikä viehättää minua ei välttämättä viehätä jotain toista.

• Hauska tapaus

No mitä sitten jos et voisi naiselle tarjota kaikkea luksusta ja tulosi olisivat puolet naisen tuloista maata se nämä rikkaammatkin tallaavat siinä missä taviksetkin jos ei mies tuollaisena kelpaa tarjoaa tasapainoisen elämän ja rakkautta niin ei sitä kyllä lahjomaankaan ketään käydä,eihän hän kuitenkaan varmaan mikään prostitoitu ollut? Että rahan voimalla sitä elämää pitäisi pyöritellä.

Senpä takia juuri nämä niin sanotut paremmistot luulevat olevansa muita parempia ja erityisempiä koska tavalliset ihmiset itse omalla käytöksellään antavat ymmärtää et paremmistot on erityisempiä kuten sinä juuri esim tunsit alemmuutta ja huono arvoisuutta siitä että nainen oli rikkaampi? maan pinnalle tuollaiset ihmiset pitää pudottaa nopsasti jos luulevat itsestään liikoja ottaen huomioon senkin,että varmasti häntäkin kauniimpia naisia kyllä löytyy aina tästä maailmasta ja sitäpaitsi kyllä sen prameilun ja laittautumisen voi tehdä ja osaa köyhempikin nainen.

• 0+8

Rikkaita harmittaa,kun köyhän lapsi on kaunis

• i DONT KNOW

On ollut vauraampi mies joskus kuvioissa
      mutta en vaan kokenut että olemme samalla tasolla siinä mielessä
      että uskoakseni tälläiset rikkaat ovat yleensä niitä isän ja äidin lellikki pentuja ja siitä syystä eivät oikein ymmärrä oikean elämän päälle mitään saati toisia ihmisiä
      ollaan eletty tavallaan kuin sellaisen kuplan sisällä ja jos ei jotakin saada läpi niin sehän ei sovi koska ollaan aina totuttu kaikki saamaan.enkä ny tiedä onko ne kauneusleikkaisia läpi käyneet ihmiset niinkään kauniita puhuit jotain esimerkiksi: Miss maailma kisoista nättejä naisiahan siellä on monikin mutta aika kovia leikkauksia on käyty läpi jopa niin että jotkut heistä muistuttavat enemmän miestä kuin naista oletkos muuten nähnyt parin viimevuoden edellisen miss maailma voittajien kuvat ennen kauneusleikkauksia
      tavallisen näköisiä naisia toinen jopa sanoisinki hienosti ei niinkään edes nätti ja varmasti meistä toisistakin naisista tuon luokkaisia "kaunottaria" saataisiin kun läpi käytäisiin useat leikkaukset se kilon pakkeli siihen naamaan.eiks ne muutrn valitse tohonkin kisaan pituuden mukaan naiset et tarpeeks pitkiä ja sitten alkaa jopa 2 vuoden koulutus ja kauneus leikkauksien sarja ennen kisoja.

• hemmo 79

ei ne rikkaat ja kauniit yleensä etes sylkäise tavallista pulliaista päin

• China Dragon
        hemmo 79 kirjoitti:

ei ne rikkaat ja kauniit yleensä etes sylkäise tavallista pulliaista päin

Kiitos vastauksista,

Huomioitte aivan oikein sen mikä puuttui, se oli syvällinen tunne. Siitä syntyi myös epävarmuus oliko kaikki ihan ok.

Tuon naisen elämä täyttyi kauniina olemisessa ja pysymisessä. Syötiin aina ravintolassa, ei kotona. Helpompaa syödä ravintolassa, ei mene turhaa aikaa ruoan laittoon, ei tarvitse tehdä ruokaa tai siivota.
        Iloinen tapaus joka ei halunnut stressata mistään asiasta. Kiivastui herkästi toisille ihmisille, poistui tuohtuneena jos ei hallinnut muita jopa tuntemattomia henkilöitä.
        Tuli tyylikkäänä myös nukkumaan, seksi oli hauskaa ei tunteellista. Impulsiivinen tapaus joka ei pysynyt hetkeäkään paikoillaan.

Tuosta syystä kannattaa harkita mitä vastakkaisesta sukupuolesta hakee.
        Kauneus tulee muiden ominaisuuksien kylkiäisenä, ei tärkeimpänä ominaisuutena.

Tapasin hänet nykyisen vaimoni kanssa kaupungin keskustassa reilun vuoden jälkeen eroamisesta. Hän tuli eteeni ja kysyi nykyisen vaimoni kuullen että tuohonko vaihdoin hänet? Antoi uuden mallitoimiston käyntikorttinsa ja sanoi ehkä vielä nähdään.

Olen tyytyväinen valintaani. Enhän ole rikkain, en ole komein. En omista edes maailman suurinta penistä mutta olen tyytyväinen ettei nyt vierelläni ole tuo nainen. Totuuden nimissä, vaikka olisin maailman rikkain, komein ja omistaisin maailman suurimman peniksen en silti haluaisi tuollaista kaunista naista vaimokseni.

Ok, nyt voimmekin siirtyä taas keskustelemaan minkä maalainen nainen tai mies on kaunis tai ruma, tyylitajuton tai tyylikäs?

• Toinenkiinanlohis?
        China Dragon kirjoitti:

Kiitos vastauksista,

Huomioitte aivan oikein sen mikä puuttui, se oli syvällinen tunne. Siitä syntyi myös epävarmuus oliko kaikki ihan ok.

Tuon naisen elämä täyttyi kauniina olemisessa ja pysymisessä. Syötiin aina ravintolassa, ei kotona. Helpompaa syödä ravintolassa, ei mene turhaa aikaa ruoan laittoon, ei tarvitse tehdä ruokaa tai siivota.
        Iloinen tapaus joka ei halunnut stressata mistään asiasta. Kiivastui herkästi toisille ihmisille, poistui tuohtuneena jos ei hallinnut muita jopa tuntemattomia henkilöitä.
        Tuli tyylikkäänä myös nukkumaan, seksi oli hauskaa ei tunteellista. Impulsiivinen tapaus joka ei pysynyt hetkeäkään paikoillaan.

Tuosta syystä kannattaa harkita mitä vastakkaisesta sukupuolesta hakee.
        Kauneus tulee muiden ominaisuuksien kylkiäisenä, ei tärkeimpänä ominaisuutena.

Tapasin hänet nykyisen vaimoni kanssa kaupungin keskustassa reilun vuoden jälkeen eroamisesta. Hän tuli eteeni ja kysyi nykyisen vaimoni kuullen että tuohonko vaihdoin hänet? Antoi uuden mallitoimiston käyntikorttinsa ja sanoi ehkä vielä nähdään.

Olen tyytyväinen valintaani. Enhän ole rikkain, en ole komein. En omista edes maailman suurinta penistä mutta olen tyytyväinen ettei nyt vierelläni ole tuo nainen. Totuuden nimissä, vaikka olisin maailman rikkain, komein ja omistaisin maailman suurimman peniksen en silti haluaisi tuollaista kaunista naista vaimokseni.

Ok, nyt voimmekin siirtyä taas keskustelemaan minkä maalainen nainen tai mies on kaunis tai ruma, tyylitajuton tai tyylikäs?

Aika nopeasti olet vaimosi kanssa naimisiin. Luulin, että sun piti lämmitellä häntä pitkän aikaa ajatukselle ja ettet itsekkään ollut ns. rakkautta ensi silmäyksellä. Ehkä se oli joku muu nimimerkki...

• China Dragon
        Toinenkiinanlohis? kirjoitti:

Aika nopeasti olet vaimosi kanssa naimisiin. Luulin, että sun piti lämmitellä häntä pitkän aikaa ajatukselle ja ettet itsekkään ollut ns. rakkautta ensi silmäyksellä. Ehkä se oli joku muu nimimerkki...

?
        Seurusteltiin ja tunnettiin toisemme noin kolme vuotta ennen naimisiin menoa,
        Tuo aika oli sitä lämmittely aikaa.

• Toinenkiinalohis?
        China Dragon kirjoitti:

?
        Seurusteltiin ja tunnettiin toisemme noin kolme vuotta ennen naimisiin menoa,
        Tuo aika oli sitä lämmittely aikaa.

Ja siis samalla aikaa kun seurustelit nykyisen vaimosi kanssa heilastelit tuon malli mamman kanssa? okei... tapansa kullakin, luulin, että olit erilainen.

• China Dragon
        Toinenkiinalohis? kirjoitti:

Ja siis samalla aikaa kun seurustelit nykyisen vaimosi kanssa heilastelit tuon malli mamman kanssa? okei... tapansa kullakin, luulin, että olit erilainen.

No ei, nykyisen vaimoni tapasin noin puolivuotta malli mamman jälkeen.

Tietysti aivan sama mitä tänne kirjoittaa, se saadaan aina väännettyä miten itse kukin haluaa sen vääntää.

• .......
        Toinenkiinalohis? kirjoitti:

Kristallipallo huollossa?

• petroleous

Ihan turha aloitus, ei kuulu tälle palstalle!

• palstalainen

Niin tuli minullekin nyt sellainen olo, että esitetyssä kysymyksessä oli tekaistun makua ja tarkoitus oli pikemminkin jaaritella ja kehustella omasta saavutuksestaan (ihkua, olen styylannut mallin kanssa).

Tämä jotenkin erosi nimimerkin muista jutuista, joten muutenkin ihmetytti.

• China Dragon
        palstalainen kirjoitti:

Niin tuli minullekin nyt sellainen olo, että esitetyssä kysymyksessä oli tekaistun makua ja tarkoitus oli pikemminkin jaaritella ja kehustella omasta saavutuksestaan (ihkua, olen styylannut mallin kanssa).

Tämä jotenkin erosi nimimerkin muista jutuista, joten muutenkin ihmetytti.

No noin sen tietysti voi tulkita.

Kun palstaa lukee niin tulee sellainen olo että lähes KAIKKI ongelmat tulevat siitä etteivät naiset kuin miehetkin arvioi seuraansa muuten kuin ulkonäköön liittyvillä kysymyksillä.
        Tavataan kaunis tai komea ja ollaan onnellisia, ainakin hetki.

Muut parisuhteeseen liittyvät tärkeät kysymykset unohtuvat taka-alalle. Ongelmia ei kuitenkaan voi väistellä, ne tulevat jo muutaman vuoden yhdessäolon jälkeen jos suhde perustuu pelkästään ulkonäköön.
        Kauneus voi sokaista.

Lukekaa palstaa seuraavat kuukaudet. Veikkaan että jokaisessa ongelmassa on lähtötilanteena ihastuminen komeaan tai kauniiseen ihmiseen ilman parempaa tutustumista. Samalla voitte seurata kuinka miehet ja naiset haukkuvat suomalaisia läskeiksi ja tyylittömiksi. Miksi ihmeessä jos ei olisi liikaa painoarvoa juuri kauneudessa?

Voi myös olla että aloitus oli turha eivätkä ihmiset koskaan opi:)

• true löööve

Kauneushan on katsojan silmässä... tai oikeastaan nenässä, koska moni tietämättään valitsee kumppaninsa paljolti hajun perusteella. Olen itse joskus lempannut komean ja kaikin puolin passelin miesehdokkaan "väärän " hajun takia. Se ei vaan sitten jostain syystä kelvannut.

Toinen asia mikä vaikuttaa on silmät ja niiden suhde toisiinsa. Ihmisen liikkuminen ja käytös. Kokonaisuus on oikeastaan tärkeämpi kuin pelkkä ulkokuori.

On muuten mielenkiintoista että kun yleisien ihanteiden mukainen kaunis henkilö valitsee kumppanikseen toisen samanlaisen henkilön, puhutaan sopivasta parista ja kukaan ei kyseenalaista onko kyseessä tosirakkaus. Kun taas kaunis valitsee kumppanikseen läskin ja ruman, niin aletaan puhua, ettei rakkaus ole aitoa. Perustuuko siis aito rakkaus vain ulkonäköön? :D

• China Dragon

"On muuten mielenkiintoista että kun yleisien ihanteiden mukainen kaunis henkilö valitsee kumppanikseen toisen samanlaisen henkilön, puhutaan sopivasta parista ja kukaan ei kyseenalaista onko kyseessä tosirakkaus. Kun taas kaunis valitsee kumppanikseen läskin ja ruman, niin aletaan puhua, ettei rakkaus ole aitoa. Perustuuko siis aito rakkaus vain ulkonäköön? :D "

Tätä juuri tarkoitan!

Lukekaan palstaa tuota näkökulmaa peilaten. Kommentit taitavat olla sen suuntaisia.

• aissha
        China Dragon kirjoitti:

"On muuten mielenkiintoista että kun yleisien ihanteiden mukainen kaunis henkilö valitsee kumppanikseen toisen samanlaisen henkilön, puhutaan sopivasta parista ja kukaan ei kyseenalaista onko kyseessä tosirakkaus. Kun taas kaunis valitsee kumppanikseen läskin ja ruman, niin aletaan puhua, ettei rakkaus ole aitoa. Perustuuko siis aito rakkaus vain ulkonäköön? :D "

Tätä juuri tarkoitan!

Lukekaan palstaa tuota näkökulmaa peilaten. Kommentit taitavat olla sen suuntaisia.

Hyvä kirjoitus, kiitos!
        Itse olen elänyt n.25-v moku-suhteessa ja alku perustui eksoottisuuteen, ulkonäköön, mahtavaan kemiaan,olosuhteiden sanelemaan pikaiseen avioitumiseen jnejne ajan kanssa mukaan tuli syvät tunteet ja Rakkaus.

Olimme ns."sopivan näköinen" pari ja kova halu oli pärjätä yhdessä. Ympäristöltä, täysin tuntemattomilta on tullut vuosien varrella aivan uskomatonta kommenttia minulle "sinä,fiksu ja kaunis naimisissa mamun kanssa"-tyyliin... joo, kyllä...

• Kaunisjalyhyt

"Nainen joka on oikeasti poikkeuksellisen kaunis omaa kyvyn tienata kauneudellaan maalimaailmassa jopa 10 000 euroa puhtaana kuukaudessa."

Ei se aina täysin näin mene, nainen voi olla huippumallin näköinen kasvoiltaan mutta myös 162cm lyhyt jolloin ei ole mitään asiaa miksikään catwalk huippumalliksi. Tai asia voi olla myös toisinpäin että nainen voi olla "mallimaisen kaunis" eli superhoikka ja pitkä mutta ei kasvoiltaan tarpeeksi erottuva ja mallimainen jolloin asiaa mallin uralle ei ole. On totta että aidot huippumallit usein menevät naimisiin miehen kanssa joka on jo valmiiksi varakas eli jalkapalloilija, Hollywood näyttelijä, multimiljonääri, rikas miljonääriperijä jne. mutta aito kauneus on sitä epätäydellisyyttä ja myös sitä ettei etsi miehestä vain rikasta eläjättää vaan rakkautta

• niistä piireistä

Tjaa.
        Entisenä mallina tämä kaikki huvitti minua.
        Onhan se elämä tietyllä tavalla pintaliitoa, mutta toisaalta melko rankkaa paikasta toiseen juoksemista.
        Siitä on glamour kaukana kun juokset pitkin kaupunkia ja yrität myydä ulkonäköäs töitä tarjoaville.

Moni tyttö on ihan normaalin näköinen, mitä nyt keskitasoa huomattavasti hoikempi.
        Kilpailu on kovaa, raakaa ja kuluttavaa, oma pääni ei sitä kestänyt, ja lopetin homman lyhyeen.
        Palasin Suomeen, opiskelin ammatin, lihoin kaksikymmentä kiloa, menin naimisiin ja hankin perheen.

Missään vaiheessa en ansainnut kymppitonnia kuukaudessa :D

• China Dragon
        niistä piireistä kirjoitti:

Tjaa.
        Onhan se elämä tietyllä tavalla pintaliitoa, mutta toisaalta melko rankkaa paikasta toiseen juoksemista.
        Siitä on glamour kaukana kun juokset pitkin kaupunkia ja yrität myydä ulkonäköäs töitä tarjoaville.

Moni tyttö on ihan normaalin näköinen, mitä nyt keskitasoa huomattavasti hoikempi.
        Kilpailu on kovaa, raakaa ja kuluttavaa, oma pääni ei sitä kestänyt, ja lopetin homman lyhyeen.
        Palasin Suomeen, opiskelin ammatin, lihoin kaksikymmentä kiloa, menin naimisiin ja hankin perheen.

"Palasin Suomeen, opiskelin ammatin, lihoin kaksikymmentä kiloa, menin naimisiin ja hankin perheen"

Tuossa järjestyksessä?

Kauniina ja hoikkana et löytänyt sopivaa miestä, mutta kaksikymmentäkiloa painavampana se olikin mahdollista...

Oman minuuden muuttuminen voi tehdä ihmisestä mielenkiintoisemman henkilön omien elämänasenteiden muuttuessa.
        Valmiudet avioliittoon ovat paremmat, miehet aistivat, ehkä se ihmisen tuoksu muuttuu houkuttelevammaksi tai tuoksuu läpi kun ei käytä niin paljon "per fumum".

• vai kauneutta
        niistä piireistä kirjoitti:

Tjaa.

20 kiloa ei varmaan näy missään, kun katsoo noita mallimaailman ihanteita. Luisevia anorektikkoja :P Musta on paljon kauniimpaa kun naisella on muotoja, enkä nyt tarkoita mitään silikoni-implantteja. Itsevarmuus tekee naisesta kuin miehestä kauniin.

• China Dragon
        vai kauneutta kirjoitti:

20 kiloa ei varmaan näy missään, kun katsoo noita mallimaailman ihanteita. Luisevia anorektikkoja :P Musta on paljon kauniimpaa kun naisella on muotoja, enkä nyt tarkoita mitään silikoni-implantteja. Itsevarmuus tekee naisesta kuin miehestä kauniin.

Varmasti noin.

Itse pidän 60-75kg painavista naisista monesta eri syystä.
        Sopivasti lihavia.

• skin deep

"Lopetin itse seurustelun koska arvioin itseni lähes avuttomaksi suhteessa jossa tapasin eliitin edustajia. En olisi voinut tarjota kyseiselle naiselle juuri mitään mitä hän olisi katsonut vuosia arvostaen mitä olen ja mitä teen."

"Vai uskovatko palstan miehet ja naiset että heissä olisi jotain sellaista mikä kiinnostaisi luksus luokan miehiä tai naisia niin paljon että he voisivat perustaa tasapainoisen ja onnellisen parisuhteen?"

Kuulostaa itsetunto-ongelmalta mun korviin. Mitä tarkoittaa "eliitti" tai "luksus"? Etkö laske itseäsi eliittiin? Tai sitten ongelma on siellä neidin päässä, jos hän tosissaan ajattelee, että parisuhteessa on tärkeää yhtäläiset tulot ja ulkonäkö. Minä en päästäsisi sellaisia mimmejä paria metriä lähemmäksi, saati että pitäisin heitä eliittinä tai luksuksena. Mulle eliittiä on sellaiset ihmiset, joilla on luonnetta, moraalia ja älyä sekä voimaa olla ylpeästi oma itsensä tässä sarjatuotannon maailmassa. Jos joku edellyttää parisuhteelta autoa syntymäpäivälahjaksi, hänellä on iso ongelma.

Kiinnität jutussasi erityisen paljon huomiota ulkonäköön ja rahaan. Minusta ulkonäkö ja raha eivät ole oleellisia asioita tässä elämässä. Rahaahan on kuin roskaa (ja roska on kuin paskaa ja paska ei lopu koskaan), ja ulkonäkökin on tärkeää lähinnä ensivaikutelman tasolla. Nättejähän on maailma puolillaan, mutta entäs sitten? Mikä on tärkeää, kun puhutaan siitä että eläisi jonkun kanssa loppuikänsä? Kyllä mun kokemuksen mukaan aivan helvetin paljon haastavampaa on löytää sellainen ihminen, jonka kanssa luonteet ja arvot osuu yksiin. Ja justiin siihenhän pitäisi pyrkiä, jos haluaa kestävän suhteen. Mulla on noi ulkonäkökriteerit pikkuhiljaa kokemuksen myötä siirtyneet ihan toissijaiseksi asiaksi. On turhankin paljon tullut nuorena ja tyhmänä valikoitua parisuhdekumppania ulkonäkö edellä, eikä kokemukset ole olleet hyviä. Tietysti sen kumppanin tarttee olla sellainen, jota kestää katsella, mutta kuten sanottu: nätteys on paljon yleisempi hyödyke kuin luonteen ja arvojen yhteensopuivuus.

• China Dragon

"Kuulostaa itsetunto-ongelmalta mun korviin. Mitä tarkoittaa "eliitti" tai "luksus"? Etkö laske itseäsi eliittiin?"

En laske itseäni eliittiin, olen normaali tampio jonka pitää käydä töissä elääkseen.

"Kiinnität jutussasi erityisen paljon huomiota ulkonäköön ja rahaan. Minusta ulkonäkö ja raha eivät ole oleellisia asioita tässä elämässä"

Tuo riippuu paljon maasta jossa elät.
        Joissain maissa ulkonäkö voittaa rahan, joissain raha voittaa ulkonäön herättäessään sen ensimmäisen mielenkiinnon. Luonne ja samat elämänarvot ovat loppujen lopuksi tärkeimmät.

"Kyllä mun kokemuksen mukaan aivan helvetin paljon haastavampaa on löytää sellainen ihminen, jonka kanssa luonteet ja arvot osuu yksiin. Ja justiin siihenhän pitäisi pyrkiä, jos haluaa kestävän suhteen"

Olet siis saavuttanut syvemmän tietämyksen tason.

• China Dragon
        China Dragon kirjoitti:

"Kuulostaa itsetunto-ongelmalta mun korviin. Mitä tarkoittaa "eliitti" tai "luksus"? Etkö laske itseäsi eliittiin?"

En laske itseäni eliittiin, olen normaali tampio jonka pitää käydä töissä elääkseen.

"Kiinnität jutussasi erityisen paljon huomiota ulkonäköön ja rahaan. Minusta ulkonäkö ja raha eivät ole oleellisia asioita tässä elämässä"

Tuo riippuu paljon maasta jossa elät.
        Joissain maissa ulkonäkö voittaa rahan, joissain raha voittaa ulkonäön herättäessään sen ensimmäisen mielenkiinnon. Luonne ja samat elämänarvot ovat loppujen lopuksi tärkeimmät.

"Kyllä mun kokemuksen mukaan aivan helvetin paljon haastavampaa on löytää sellainen ihminen, jonka kanssa luonteet ja arvot osuu yksiin. Ja justiin siihenhän pitäisi pyrkiä, jos haluaa kestävän suhteen"

Olet siis saavuttanut syvemmän tietämyksen tason.

Osa lukijoista varmasti ymmärsi miksi kirjoitin tuollaisen aloituksen.
        Halusin keskustelun kääntyvän juuri tähän mitä te skin deep kirjoititte.

Ihmiset ovat eri tilanteissa, jotkut nuoria ja kohtalaisen kokemattomia. Osa taas ollut parisuhteissa onnistumisten ja epäonnistumisten melskassa jo pidempään.

Kommentit peilaavat ihmisten kokemuspohjaa, ei välttämättä tyhmyyttä.

Kuten kerroit myös itse olet nuorempana pitänyt ulkonäköä tärkeimpänä ja nyt arvomaailma on muuttunut kokemuksen myötä.
        Olet siis kasvanut ja hyvä niin.

Jokainen hakee varmasti suhdetta mikä sopii nykyiseen elämäntilanteeseen.

Pitkän suhteen jälkeisessä pettymyksen tilassa usein syyllistytään hakemaan kokemuksia aika helposti. Tuolloin voi ajautua sänkyyn henkilöiden kanssa joiden elämänarvoja ei edes kunnioittaisi.
        Ihminen joka hakee omaa elämäänsä tekee myös arviointivirheitä. Ei jaksa, ei välitä.

Joskus jopa luovuttaa eikä hae henkilöitä jotka haluaisivat yhteistä elämää, yhteistä normaalia parisuhdetta. Haetaan jopa erilaisuutta aikaisempiin kokemuksiin nähden.

Oma määräämisoikeus ja seksi edellä tavataan ihmisiä ja arvostellaan muita ihmisiä joilla elämä olisi tasapainoisessa tilassa.
        Tuo jatkuu tunnemyrskyjen saattelemana kunnes ihminen saavuttaa oman henkisen tasapainon ja löytää sen "oikean" joka pistää ajattelemaan taas uusin ajatuksin.

Kaksi ihmistä opettavat toisiaan, muuttavat toisiaan. Ne ihmiset joiden arvot ovat lähellä toisiaan kestävät yhdessä, ne joiden arvot ovat kaukana toisistaan usein eroavat muutoksien keskiössä.

Halusin tuoda palstalle hieman erilaista näkökulmaa kauneuden, komeuden ja nuoruuden ihannoinnin lisäksi, jotain syvällisen opettavaista olipa kysymyksessä monikulttuurillinen suhde tai ei..

• 18+12

Kaikki kauniit ja komeat ei tienaa ulkonäöllään vaan tavallisesti työtä tekemällä. Monet misseistä ja malleista on operoituja... ja silti melko tavallisen näkösiä pikkuisieviä. Jos nainen on 180cm tai yli, ei se ole enää naisellista... Mutta makuasioista ei kannata kiistellä, sanoi koira kun pyllyään nuoli ;D

• Et voi olla tosissasi!

Kuvitteletko että mitä rumempi ja mitä köyhempi niin sitä tervejärkisempi?
      Ei ihmisen kauneus sen paremmin kuin rikkauskaan tee automaattisesti ihmisestä parempaa / huonompaa sillä jos henkilöllä on terve itsetunto ja luonne kohdallaan niin ei sillä ole mitään väliä kuinka kaunis/ruma tai kuinka rikas/köyhä hän on.

Oma vaimoni on tehnyt aikoinaan mallin töitä joten siltä pohjalta voi sanoa että hän on kaunis. Hän on myös rikas mutta kumpikaan noista asioista ei tee hänestä mitään aivotonta pintaliitäjää vaan hän on "jalat maassa" pysyvä järkevä ja sydämellinen ihminen.

Rahaa minä en voi hänelle antaa eikä hän sitä tarvitsekkaan mutta voin antaa hänelle rakkautta ja lämpöä sekä puhtaan ja kauniin Suomen luonnon sekä turvallisen elinympäristön.
      Enempää hän ei elämältä haluakkaan mutta olemme onnellisia yhdessä!

• 909403903---

Onneksi olkoon oletkin löytänyt harvinaisen henkilön.Yleensä nämä rikkaat ja meikeillä merkki vaatteitta ja kauneusleikkauksilla itsensä kauniiksi tekevät ovat tökeröitä,se kaikki on heillä noussut päähän luulevat olevansa parempaa kuin toiset.eivät todellisuudessa ymmärrä oikean elämän päälle. yleensä ovat myös isin lemmikkejä tottuneet saamaan kaiken ja luulevat,että se sama onnistuu kaikkien kanssa,että he ovat kuninkaita ja prinsessoja ja toiset heidän alamaisiaan.

• Täs vaan

Oli kyllä kaunis ja siro aasialainen nainen paikallisessa isossa marketissa töissä.
      Aasialaisethan on tunnetusti ahkeria tekemään töitä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3237
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2947
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2465
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2283
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2199
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1693
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1613
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1450
    Aihe