Siis sen lisäksi että noin 20 prosenttia vakiohenkilöistä on homoja joiden tekemiset eivät mielestäni ole millään tavalla mielekästä seurattavaa, on myös sarjan naisväki seonnut, kunnollinen Cindy aikoo uuden sydänystävänsä Liisan kanssa kavaltaa Joonatanin rahat. Kaikki siksi, koska Cindy ei enää jaksa Joonatanin machoilua! Hohhoijakkaa...
Katariinakin on seonnut. Hänenhän mielestä on käsittämätöntä miten sairaala ei hoida luvatta maassa olevia ihmisiä joilla ei ole edes varaa maksaa, mutta pöllivät silti lompakkoja "koska nälkä".
Hei ihan oikeesti, mitähän seuraavaksi? Kuka haluaa kavaltaa toisen rahat koska tämä ostelee itselle lahjoja? Tai kuka antaa hyvän työnsä mennä jonkun kerjäläisen takia, ja laittaa vielä omaisuutensa rikolliseen toimintaan eli laittomaan klinikkaan??
Ismokin on niiiiiiiiiiiiiiiiiin seonnut. Jätti Liisan tylysti ALTTARILLE, koska ei halunnut että Liisa kärsii..............................
Ideat vissiin loppu.
Porukka kajahtanutta
Dkdkjfjfbx
3
120
Vastaukset
- HeikkiV226
Sekopäistä on koko touhu ,en aio katsoa enää Salkkareita PISTE
Oot oikeassa että koko salkkarit on mennyt aivan pilalle!
- ergrr
Voisivat lopettaa koko sarjan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316