Mulla on pöytäkoneessa Ubuntu 12.04 LTS ja olen pohtinut, että kannattaako asentaa huhtikuussa (?) ilmestyvään uuteen LTS versioon.
Pöytäkone on Dell Optiplex 745, muistia 2 GiB ja suoritin IntelCeleron(R) CPU 3,2 GHz.
Eli onkohan tämä pöytäkone jo niin vanha ettei tuota uutta versiota kannata asentaa, vai toimiiko hyvin tässä koneessa???
Kannattaako?
6
125
Vastaukset
- =====
Itsellä on tasan sama kone, ja satavarmasti toimii huippuhyvin jatkossakin uusilla versioilla, sillä ikäisekseen Optiplex 745 on tehokone.
Harmittaa vaan, kun ei tullut hankittua tätä konetta jo aikaisemmin. - iertyi
Tuossa vaikkakin vanhassa koneessa on tuplaydinprosessori ja 2 Gt RAM keskusmuisti, ja se riittää vaikka minkä pyörittämiseen.
- jahnu6
Kannattaa muutama kk odotella (syssyllä) että ovat pahimmat bugisuudet korjattua...
- Turhaa liioittelua
Ubuntu-bugit uudessakin versiossa ovat jääneet todella vähiin. Ja havaitut ongelmat korjataan viipymättä. Mutta saahan sitä halutessaan viivyttää asennusta.
- ------->>
Outoa ajattelua.
Mitään pahoja bugeja ei ole esiintynyt enää vuosiin.
Tulevathan ne mahdolliset korjaukset joka tapauksessa normipäivityksissä, vaikka olisi asentanut Ubuntun julkaisupäivänä.
- t3434t43t
Yrityskäytössä ei kannata alkaa päivitteleen ihan heti, kun voi olla bugeja ja mahdollisesti käyttistä pitää päivittää tiheään. Kotikäytössä tiheämpi päivittäminen ei varmasti haittaa. Itse olen kyllä päivittänyt välittömästi, kun uusi versio on saatavilla, eikä ole ollut ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319