Jokohan tervehtijäin karhunsyleilyt loppuvat ja kaikenlainen kylkien hinkkaaminen kokoustiloissa vähenee?
Nyt tulee muutosta liian lämpimiin lähentelyihin, jos ei tykätä, niin ei pidä tupata halailemaan.
Rapsahtaa rikossyyte.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014011617938880_uu.shtml
Oletko joutunut rikoksen uhriksi?
12
205
Vastaukset
- Sihteeri.
Minä taas pidän siitä.
- käsirautoihin
Sukujuhlissa joutuu joskus halatuksi/ halaamaan, sitä suvun inhokki setää.
Nyt teen rikosilmoituksen. - sihteeri
Hyi, olkoon. On niitä vielä itsestään luulevia, yrittävät kouria ja halailla, puutteessako halailevat, vai yrittävätkö liehitellä? Hyvä kun laki estää.
- Hyi linnaan
Perkele ! Näin eilen naisen joka halas pientä avutonta lastaan !!!
- iholla.
Kyllä se vaan näin on, että kunnanvirastolla pitää olla rintamalinjoilla tavatessa hajurako ja kätellessäkin kohtuus.
- isin poika
Minä näin kun isi kopeloi äitiä!!!
Äkkiä joku sossu-vasuri tekeen ilmoitusta, Pthyi !!!! - mitähän seuraavaksi
ompa aikoihin eletty?????
ihan lailla aletaan sääntelemään ihmisen voimakkainta viettiä - ällöttävää
Kaupunginvltuuston puheenjohtaja halaili, eli alisti, naisvaltuutettuja.
Räpylä mielestäni riittäisi, kiitos - Impi Umpilampi
Vanhanpiian iltarukous:
Koettele, herra, vaan älä hylkää... - Hallan vaara
Joo, pysytään kaukana toisistamme siitä se hyvä tulee. Eikä hymyn värettäkään naamalla etttei flirtiks luulla.
Jep, 5-metrin välit.
On se hienoo kun eduskunta säätää lait Hallituksen käskystä.
Hieno hallitus.
- eikä kätellä
Naaman tulee olla kuin "petolinnun perse"-- ei hymyn häivää, ei tunnetta, että tunnettais.
Näin sitä pitää olla PR-Pyhäjärvi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144