Elikkäs otsikko kertoo kaiken . tähän voi laittaa vinkkejä minulle ja muille siitä miten nuo proteiinijuomat saisi maistumaan paremmalta, varsinkin jauheesta tehdyt , kun ei ne nyt niin mielekkään makuisia ole .. Ei turhia kommentteja vain asiaan liittyviä ja joita oikeasti kiinnostaa !
Miten saada proteiinijuoma maistumaan paremmalta?
6
1109
Vastaukset
- sellasta
ite laitan vaa banaanii protskun sekaa ja blenderii ja maito tottakai ja eiku salille :)
- ole hyvä
Pakollinen heitä "miesmaidit sekaan kommentti".
- Käytän näitä
Maustamatonta heraa maitoon sekoitettuna. Mausteeksi tarpeen mukaan:
Banaani sauvasekoittimella sekaan
tai
Kaakaojauhetta n. 1 rkl (aitoa), hunajaa 1/2 tl
tai
Mansikoita / muita marjoja ( hunajaa) sauvasekoittimella - huhhei345
Ite teen aina normaalisti maitokaakao juomaa mihin lisään proteiinit yms. omaan makuun tuossa juomassa vaniljan makuinen on parasta. Tavallaan ei maistu millekkään/vähän vaniljainen maku jos laittaa normaalia enempi.
- maistuu
smoothie maustamaton proteiinijauhe
- ressu1
nehän on ihan hyviä varsin whey 80
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 521062
- 72975
- 58893
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 106872
- 45869
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820