Jooh eli minun autoon on murtauduttu keskellä kyllää. Vihree Nissan Primera. Viety mankka. Poliisille ilmoitettu. Tietääköhän kukkaan kukase rosvo ois?
Rosvoja Sonkajärvellä
4
568
Vastaukset
- Antiikki2
Olisko rosvo Ronkainen tai joku muu?
- Näin se on
Poliisille turha ilmoittaa ne aivan perseestä. Mullakin muutama vuosi sitten joku kaahasi yöllä pensaat nurin, soittelin muka poliisille melkeinpä v..tuili eikä viitsineet edes käydä katsomassa. Mutta on ne miehiksi tuolla tienpäällä!
- tosikko5
No heidän välinpitämättömyys johtuu siitä, kun ei ole aivoja millä tutkia ja päätellä asioita. Ennen oli edes palikka testi,,, oli laatikko jossa oli kaksi reikää toinen reikä pyöreä toinen neliskanttinen ja vastaavasti em. muotoiset kapulat. Jos sait kapulat reikiin pääsit älynpuolesta ja jos sait kapulat muuten menemään pääsit voimien puolesta. Nyt on vain yksi reikä ja yksi kapula :)
- Toinen tosikko
Tässä naapuri kunnassa seurattu myös poliisin saamattomuutta. Ovat tehneet eräästä autosta ilmoituksia joka ajelee väärillä kilvillä ei vain näytä tapahtuvan mitään, vaikka tietävät paikan missä auto pidetään parkissa. Ehken sitten tapahtuu kun on jo myöhäistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657