olen asentamassa mtv3 katsomoa millä komennolla annan paketeille täydet suoritusoikeudet?
hei
8
70
Vastaukset
- 9+9
Ei sitä MTV Katsomoa voi tai tartte erikseen asentaa. Se löytyy valmiina netistä.
http://www.mtvkatsomo.fi/ tarkotin sitä miten asennettiin se selaus laajennus
- 1+1
Katso kat4:n ketju Tällä toimii..
Siinä on kaksi vaihtoehtoa ja komennot niille: pipelight (linkki) tai vlc-launchy
vlc-launchy asentuu siis sillä wget-alkuisella komennolla mikä jatkuu seuraavalle riville: eli copy paste sellaisenaan, molemmat rivit mukaan, ne on oikeasti yksi rivi ja sisältää suoritusoikeuden annon - 1+1
Eli tämä vlc-launchy-asennus sisältää kolme komentoa yhdistettynä && merkillä:
wget -rOasennaylemtv homelinuxpc.com/download/asennaylemtv && chmod x asennaylemtv && ./asennaylemtv
Ja on sama kuin erikseen annetut kolme komentoa (chmod x on suoritusoikeus):
wget -rOasennaylemtv homelinuxpc.com/download/asennaylemtv
chmod x asennaylemtv
./asennaylemtv elikkä näin 1.sudo apt-get install vlc firefox
2,wget http://www.homelinuxpc.com/download/asennamenut.bash
3. sudo chomd x asennamenut. bash ? eli ymmärisinkö oikeein?- 1+1
Ei kun aja vain tuo yksi komento ilman mitään lisäyksiä (ei sudoa eteen)
FF pitää olla asennettuna mutta sehän on oletuksena
(No saahan ne erikseenkin mutta paljon työläämpää!)- 1+1
Eli tuo asennaylemtv sisältää kaiken, mm tuon asennamenut ym..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537145Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113294Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1381568Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2371367Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841335
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217- 891210
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321155- 811114