Jossain on se meri
syvä sininen
rannaton
Ja kaikki aallot
vaahtopäät
Ikävästäni syntyneet
Meri...
16
303
Vastaukset
Hienohieno.... ei mitään liikaa, ei mitään liian vähän. Edes rivienvälejä.
- rygseck
Oho - en muistanutkaan tätä runoa täällä =)
Tsori ja kiitos !!!
- kuukauden_mus
Edelleenkin... Alkuosassa on se ääretön meri - se mystinen, rannaton, se mistä väännetään tangoa ja kirjoitetaan suurta lyriikkaa - ja loppuosassa rygseckmäinen toteamus: se on minun ikävästäni syntynyt se meri, juuri se. Hienon jännitteen luo lopetus runoosi. :)
- rygseck
Helou Muru =)
Muistaisin, että Sullakin oli joku ihme viritystykkäyssuhde meren kanssa... ootko.. tai älä kerrokaan - on niin kylmäkin =)
Kiittelee tää Mys !! - kuukauden_mus
rygseck kirjoitti:
Helou Muru =)
Muistaisin, että Sullakin oli joku ihme viritystykkäyssuhde meren kanssa... ootko.. tai älä kerrokaan - on niin kylmäkin =)
Kiittelee tää Mys !!Eino-myrskyssä viimeksi... Laitanko valokuvan? En viitsi, luulevat vielä narsistiksi. Ja kyllä, tykkään minä merestä, muutenkin kuin allegoriana ja metaforana... Kutsu on voimassa. :)
- rygseck
kuukauden_mus kirjoitti:
Eino-myrskyssä viimeksi... Laitanko valokuvan? En viitsi, luulevat vielä narsistiksi. Ja kyllä, tykkään minä merestä, muutenkin kuin allegoriana ja metaforana... Kutsu on voimassa. :)
Älä unta nää ;D
Mä tykkään mun elämästä vielä !!!
- Samma på R ruåttix
Jossakin on se meri
ja vaahtopäät
kadonneet
kivet rannalla
aaltojen kirkastamat.
Hyvä!- rygseck
Sisså - vai on serkku rantaruåttista tullu kylään... tuliks majakalla kylmä, hä ?
*keittelee jääsoppaa ja maistattaa akalla*
Tattis ;D
- Liona2
Tämä oli kaunis. " kaikki aallot vaahtopäät ikävästäni syntyneet" kruunasi koko runosi!
- rygseck
Lämmin kiitos !
Sinulla on aina niin kauniita ja kannustavia sanoja !
Kuin kertoisi eilispäivän Suomi 24 runopalstaa menneiltä ajoilta,joissa puhalsi monenkaltaiset tuulet myrskyineen ja rannoilla paloivat nuotiotulet... ikävyydestä jostain jonnekin hiukkasen muistelemaan.
Napakkuutta taiten runosi synnyttää aaltoja & terkkuja !- rygseck
Herranen aika - Dolan =)
Juuri käväsin Tuomirannassaa lukemassa....
Ja ikävöin mennyttä aikaa =)
Kiitos !! rygseck kirjoitti:
Herranen aika - Dolan =)
Juuri käväsin Tuomirannassaa lukemassa....
Ja ikävöin mennyttä aikaa =)
Kiitos !!Voisi kysyä " että missä runojemme koti sijaitsee ",vaiko eri palstojen äärillä ja aalloilla lainehtien mutta aikaa ei tarvitse kaikesta huolimatta unohtaa vaan kätkeä sisäänsä tervehtien sitä mikä jäi elämään - kaikesta huolimatta !
Pieni kuin lyhyt hetki suurenmoista aikaa,joka kuitenkin jäi liian aikaisin kesken ...
Kiitos Sinullekin !dolan kirjoitti:
Voisi kysyä " että missä runojemme koti sijaitsee ",vaiko eri palstojen äärillä ja aalloilla lainehtien mutta aikaa ei tarvitse kaikesta huolimatta unohtaa vaan kätkeä sisäänsä tervehtien sitä mikä jäi elämään - kaikesta huolimatta !
Pieni kuin lyhyt hetki suurenmoista aikaa,joka kuitenkin jäi liian aikaisin kesken ...
Kiitos Sinullekin !Kiitos itsellesi käynnistäs! :)
Ja joo. Kyllä se kestää :))..
Turvallista huomista Ystäväni!
- Cee....
Niin....jossakin on meri ja jostakin meret ovat syntyneet. No, nyt ainakin teidämme, miksi merivesi on suolaista.
Erinomaisen oivaltavaa runoa, johon sovittuu oma sisäinen maailmansa Hienoisen haikeuden ja huumorin maustamana ja sopivan suolaisena.
Ja tietysti syvän sinisenä.
Kiitän!
Ceero- rygseck
Ceero Ceero Ceero =)
Minä kiitän !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496315Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422611Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821123
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.791087Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3011074Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601068- 78983
- 66951
- 228854