Taas tämän päivän Iisalmen Sanomasta saimme lukea Sonkajärven yrittäjäyhdistyksen hehkutusta.
Kirjoituksessa saimme lukea, kuinka yhdistyksen puheenjohtaja ja kunnanjohtaja vierailevat jokaisessa uudessa yhdistykseen kuuluvassa yrityksessä!
Tätä samaa valehtelua on jatkunut vuodesta toiseen, onpa puheenjohtajana ollut kuka tahansa!
Ainoat yhteydenotot tulevat Savon yrittäjiltä puhelimitse jossa painostetaan liittymään yhdistykseen ja jos kieltäydyt niin sittenhän puhelinralli (=painostus) vasta alkaa.
Niin ja kuntavastaavan tehtävistä: Kunnan hallintosäännössä vastaaville virkamiehille on annettu valta tehdä hankintoja varsin suurien summien edestä ilman kilpailutusta.
Tämänkö vuoksi esimerkiksi kunnaninsinööri on aina mukana yhdistyksen pikkujoulussa ja muissa pippaloissa....jokainen miettiköön sitä!!
Sonkajärven yrittäjäyhdistyksestä
Neljännen polven yri
1
350
Vastaukset
- Regga
Olen miettinyt samaa............ 3v sitten liityin yrittäjiin, mutta on tainnut puheenjohtajalta miun osoite hukkua jonnekkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667