maasta ulos tämmönen vaarallinen rikollinen Pauli Lella (ps)

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194867956430/artikkeli/perussuomalainen kohupaattaja tylyna puhelimessa kirjoita s*na mita haluat .html

Perussuomalainen kohupäättäjä tylynä puhelimessa: ”Kirjoita s*na mitä haluat”

Aamulehti
Urjalan kunnanvaltuutettu Pauli Lella (ps) tuomittiin vuosi sitten 60 päivän ehdolliseen vankeustuomioon pahoinpitelystä ja törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.

Korkein oikeus ei antanut valituslupaa Lellalle, joten tuomio jäi voimaan. Lella ei halunnut kommentoida Aamulehdelle korkeimman oikeuden päätöstä.

– En kommentoi sanallakaan.

Oletko vielä mukana kuntapolitiikassa?

– Kyllä olen.

Eikö sinun pitäisi vastuuhenkilönä kommentoida asiaa?

– Onhan kaikkoset (keskustan kansanedustaja Antti Kaikkonen) ja muutkin saaneet tuomioita.

Ja he ovat myös kommentoineet tuomioitaan medialle...

– Kirjoita s**tana mitä haluat. Hyvästi, Lella sanoo ja sulkee puhelimen.

Lella törmäsi edellisen vuoden elokuussa tahallaan naiseen autollaan Kylmäkosken Tokmannin parkkipaikalla.

Myöskään Turun hovioikeus ei myöntänyt aikoinaan lupaa asian jatkokäsittelyyn.

Käräjäoikeuden tuomio johti viime keväänä siihen, että tuolloin Urjalan kunnanhallituksen puheenjohtajana toiminut Lella erosi tehtävästä.

Lellan valitusluvan hylkäämisestä kertoi ensimmäisenä Valkeakosken Sanomat.
Kuntapäättäjä ajoi tahallaan Jaguarillaan naisen päälle – Ei valituslupaa

7

2405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • persu selittelee

Kunnanhallituksen puheenjohtaja Urjalan Sanomissa: ”Vapaamuurarit ovat tämän takana”
      Kuvakaappaus
      jaguar2

Kuvakaappaus todistekuvanauhasta.
      Kotimaa | 31.1.2013 | 16:17 | Päivitetty 16:4239

Urjalan kunnanhallituksen puheenjohtaja Pauli Lella (ps), joka tuomittiin ehdolliseen vankeusrangaistukseen törmättyään tahallaan naiseen autollaan, arvelee tuomion olleen päätetty jo ennen 11.1. pidettyä oikeudenkäyntiä.

– Vapaamuurarit ovat tämän takana, Urjalan Sanomien Thaimaasta tavoittama Lella kommentoi.

Lella kiisti syytteet väittäen, ettei ole kuljettanut autoa. Lisäksi hän vetosi aikaisempiin oikeustapauksiin, joiden mukaan häntä ei voida tuomita liikennerikkomuksesta.

Lella katsoi teon täyttävän vain lievän pahoinpitelyn tunnusmerkit, koska uhrin vammat olivat vähäisiä eikä niistä ole selvitystä. Nainen ei käynyt tapauksen jälkeen lääkärissä.

Uhri ja kaupan työntekijä tunnistivat Lellan tekijäksi. Lisäksi tapauksen kuvanauhatallenteen perusteella oikeus katsoi toteen näytetyksi, että Lella syyllistyi rikoksiin.

Pirkanmaan käräjäoikeuden antaman tuomin perusteella asianomistajana ollut nainen oli purkamassa tavaratalo Tokmannin parkkipaikalla kukkia autosta kaupan tiloihin.

Paikalle autollaan tullut Lella oli vaatinut naista väistymään, mutta tämä oli ilmoittanut tekevänsä työnsä loppuun ja todennut, että parkkipaikalta pääsee pois muutakin reittiä.

Sanaharkan päätteeksi nainen oli kertomansa mukaan sanonut ”aja päälle, jos siltä tuntuu”.

Tämän jälkeen Lella ajoi selin autoon olleen naisen jalkoihin kiinni ja lähti työntämään naista kävelyvauhtia eteenpäin.

Lella ei kommentoi aikomuksiaan valittaa tuomiosta. Hän ei katso tuomion vaikuttavan luottamustehtäviensä hoitoon. Lella tuomittiin 60 päivän ehdolliseen vankeuteen pahoinpitelystä ja törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta. Ehdollisen vankeustuomion koeaika päättyy 31.12.2014.

• kysyjä.

• ylempi rotu

• persut kuvittelee
        ylempi rotu kirjoitti:

En ollut minä se oli mun auto! Ja kyllä kunnanvaltuuston puh johtajaa pittää väistää! Taas yksi persu jolla on noussut hattuun.

voivansa tehdä mitä haluavat sitten kun tulee rikoksesta tuomio niin selitellään salaliitoilla. näyttäkää yksikin persu mikä ei ole selitellyt salaliitolla ja myöntänyt tehneensä rikoksen. katuminen on persuille täysin vierasta

• Minä ite mulle

vastailen, muuten ei muodostu oikeanlaista ketjua. Vai mitä majava.persu ?

• kun persu

ei osaa käyttäytyä niin ulos maasta.

MAASSA MAAN TAVALLA TAIKKA MAASTA ULOS

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4870
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2265
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      89
      1364
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1346
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      131
      1153
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1085
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      264
      988
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe