Olen 10v tyttö ja on ongelmia äidin kanssa.... Äiti on lyöny mua moooonta kertaa kun olin pieni. Se haukkuu huutaa ja syyttele mua kaikesta mitä teen.... Pitääkö ilmottaa viranomaisille??? Äiti on aina myös väsynyt eikä jaksa tehä mitää... Ja ainaki väkivaltaisuus on vakava asia, mun mielest... Oon itkeny yksin ollessani moooooooonta kertaa... Oon jopa soittanu MLL siihe juttuu.., miten ilmoittaa viranomaisille??? Nii ja viel yks juttu joka hävettää sanoo... En rakasta mun äitiin!
Sijaisperhe??
Skandaali tyttö
2
245
Vastaukset
- (Entinen) Skandaali tytt
Ollaan saatu välit puhtaiksi;)
- Kurja lapsuus
Ilmoita ihmeessä viranomaisille jos toi on totta mitä kerroit. Äitisi lyö sinua aina uudestaan ja uudestaan.
Oma lapsuuteni oli oikeasti tuollainen. En ilmoittanut oman äitini käyttämästä jatkuvasta väkivallasta mihinkään, koska en halunnut mennä lastenkotiin. Nykyään on paljon sijaisperheitä ja monilla lapsilla on sukulaisiakin jotka voivat huolehtia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647