Salkkarit meni jo jonkun aikaa alaspäin kuin lehmän häntä. Nyt jäljellä enään vain teinit. Lasse ja Ismo eivät pysty sarjaa kannattelemaan Helenan kanssa. Ulla oli ennen ihan mukava persoona, nyt siitä on tehty hullu. Sarjalle käy kuin Kotikadulle, teinit jää ja viimein katsojat hylkää ja koko ohjelma loppuu.
Ei väliä, itse en enään katso, kun ei ole katsomisen arvoinen enään.
Pilattu sarja
6
211
Vastaukset
- miiruli
Olen ihan samaa mieltä, tänään taas katsoin pitkästä aikaa ja totesin että ei taas tarvi vähään aikaan katsoa.
- adfret54yt
Ideat yksinkertaisesti vähissä. Pelkkä teini-ohjelma nykyään.
Jaksoi eilenkin katsoa ensimmäiseen mainoskatkoon saakka. Alkavat kierrättää juttuja, ja saman toistoa ollut jo pitkään.
Ps. Kotikatua ei lopetettu katsojien vähyyden vaan ideoiden takia.- Katsojakato kävi
Kotikatusarjassa nipistettiin vanhojen hyvien näyttelijöiden näkyvyys aika ruudussa minimiin. Osa jätti sarjan itse ja osa erotettiin, jäljelle jäi nuoriso, jonka takia varttuneet lopettivat sarjan seuraamisen. Katsojakato lopetti koko sarjan. Tästä kertoi lehti- ja tv-haastatteluissa mm. Eeva Mäkimaata esittänyt nainen.
Sehän on nykyään pelkkä homo-ohjelma.Syötetään suomen nuorisolle tällasta paskaa.
- karseeta
Miten ihmeessä nuokaan vanhat konkarit eivät opi näyttelemään luontevasti?????
Kauheeta ylinäyttelemistä talkkari-Ullalla (M-L. Peuhu) ammattinäyttelijä!!!!!
Ei voi odottaakaan että nämä kadulta raahatut nuoret harjoittelijat sitten osais näytellä--voi blääh, onneks ei tarvii kattoo myötähäpeän takia.
- typerys69
Alkaa sapettaa Talen naaman katsominen. Teinien juonenkäänteet surkeita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155