Pilattu sarja

Ex katsoja

Salkkarit meni jo jonkun aikaa alaspäin kuin lehmän häntä. Nyt jäljellä enään vain teinit. Lasse ja Ismo eivät pysty sarjaa kannattelemaan Helenan kanssa. Ulla oli ennen ihan mukava persoona, nyt siitä on tehty hullu. Sarjalle käy kuin Kotikadulle, teinit jää ja viimein katsojat hylkää ja koko ohjelma loppuu.
Ei väliä, itse en enään katso, kun ei ole katsomisen arvoinen enään.

6

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miiruli

Olen ihan samaa mieltä, tänään taas katsoin pitkästä aikaa ja totesin että ei taas tarvi vähään aikaan katsoa.

• adfret54yt

Ideat yksinkertaisesti vähissä. Pelkkä teini-ohjelma nykyään.
      Jaksoi eilenkin katsoa ensimmäiseen mainoskatkoon saakka. Alkavat kierrättää juttuja, ja saman toistoa ollut jo pitkään.

Ps. Kotikatua ei lopetettu katsojien vähyyden vaan ideoiden takia.

• Katsojakato kävi

Kotikatusarjassa nipistettiin vanhojen hyvien näyttelijöiden näkyvyys aika ruudussa minimiin. Osa jätti sarjan itse ja osa erotettiin, jäljelle jäi nuoriso, jonka takia varttuneet lopettivat sarjan seuraamisen. Katsojakato lopetti koko sarjan. Tästä kertoi lehti- ja tv-haastatteluissa mm. Eeva Mäkimaata esittänyt nainen.

• Sehän on nykyään pelkkä homo-ohjelma.Syötetään suomen nuorisolle tällasta paskaa.

• karseeta

Miten ihmeessä nuokaan vanhat konkarit eivät opi näyttelemään luontevasti?????
        Kauheeta ylinäyttelemistä talkkari-Ullalla (M-L. Peuhu) ammattinäyttelijä!!!!!
        Ei voi odottaakaan että nämä kadulta raahatut nuoret harjoittelijat sitten osais näytellä--voi blääh, onneks ei tarvii kattoo myötähäpeän takia.

• typerys69

Alkaa sapettaa Talen naaman katsominen. Teinien juonenkäänteet surkeita!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      67
      2801
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2544
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      431
      2207
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2118
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1946
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1682
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1516
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1477
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      25
      1274
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      18
      1155
    Aihe