Eli kiinnostais tietää millasia oireita te-raskauspahoinvoinnista kärsivät-koette. Itsellä pahoinvointi on hyvinkin aallonomaista;
on älyttömän pahoja oloja,sit helpottaa hetkeksi,sit voi tulla hetkenä milloin hyvänsä hiuskarvaa vaille oksennus-olo-siis että kurkussa asti tuntuu että nyt lentää,mutta ei tulekkaan. Joten ei oo varmaan kovin herkkä oksennusrefleksi,koska herkempänä oksentelisin varmasti monesti päivässä. Ellottava olo on melkein koko ajan..ja tekis mieli vaan maata..ei jaksas mitään tehä.. mutta kaiken lisäks ruokahalu on suuri. Tuntuu,että vähän väliä ois syötävä jotakin.
Miusta tää on tosi ärsyttävä olo ja sen verran epämukava ja paha,että kiva ois lukea muidenkin oireita. Samanlaisia/lievempiä/pahempia/oudompia?
Raskauspahoinvointigalluppi.
5
93
Vastaukset
- paha olo :(
Mulla on just samanlaista kuin sulla! Ihan ku olisin itse kirjoittanut tuon.. Siihen päälle vielä pyörryttää niin ettei meinaa pystyssä pysyä ja vatsakipuja.
Mulla menossa rv 21/22, ja vieläkin jatkuu samanlaisena. Edellinen raskaus oli samanlainen, pahoinvointia loppuun asti ja sairaslomaa... :(
Koville ottaa, kertakaikkiaan. :( - 13+0
Itsellä juuri samanlaiset olot kuin aloittajalla. Pari-kolme viikkoa sitten ajattelin, että pahin alkaa varmaan olla jo takana, mutta eilinen vapaapäivä meni pahan olon takia sohvalla maaten. Moneen viikkoon ei ole tarvinnut oksentaa, mutta tänä aamuna en ehtinyt ottaa kuin pari puraisua leivästä, kun piti kiireellä juosta oksentamaan maha tyhjäksi. Hirvee nälkä koko ajan, muttei oikein mitään tekisi mieli syödä. On aika työlästä miettiä, mitä ruokaa tekisi kun samaan aikaan kuvottaa. Ja ruokaostosten teko on ankeeta kun olo on etova, ruuanlaitosta puhumattakaan...
- Vm85rv12
Kuulostaa erittäin tutulta! Täällä vielä päälle ajoittainen närästys ka ilmantäyteinen maha. Näyttää sille kun olisin pidemmälläkin raskaana kun maha on kuin ilmapallo. Sitten ummetus ja löysä vatsa vuorottelevat. Aika ankeeta!
Vm85rv12 kirjoitti:
Kuulostaa erittäin tutulta! Täällä vielä päälle ajoittainen närästys ka ilmantäyteinen maha. Näyttää sille kun olisin pidemmälläkin raskaana kun maha on kuin ilmapallo. Sitten ummetus ja löysä vatsa vuorottelevat. Aika ankeeta!
Sama pallomaha mullakii yleesä iltaisin ku on päivänmittaan syöny.. kamala olo kyllä :( Ja just se kaupassa käynti on kyl hankalaa,ku ei tiijä lentääkö se laatta vai ei..tänään oli pitkästä aikaa ihan ok olo ja pääs kauppaankin. Olipas luksusta ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854