Tosiaankin minulla on vanha läppäri ja se on täynnä kaikkea turhaa roskaa, eilen sain katsokaas uuden latauspiuhan siihen niin voin käyttää taas vuoden tauon jälkeen kyseistä läppäriä mutta tahtoisin resetoida kaikki tiedostot koska läppäri on aikas hidas. mulla ei oo mtn levyä missä ois se win7 asennus mutta kun mulla on pöytätietokone jonka tilasin jimmsiltä pakettikoneena ja mulla olisi tän koneen win7 muistitikulla jonka sain koneen mukana. Kysymykseni tosiaankin on että pystynkö resettaa tuon läppärin kaikki tiedostot käyttöjärjestelmää myöten ja voinko uudelleenasentaa tuon win7 tuolta minun muistitikulta eli pystyykö tuota käyttöjärjestelmää käyttää useassa koneessa vai toimiiko se vain yhdessä?
Koneen resetoiminen
tietokoneexperttikö
5
113
Vastaukset
Kyllä pystyt.
Ja pystyy käyttämään useassa koneessa mutta en suosittele sitä aktivointiongelmien takia.Kyllä pystyy ja jos kyseessä on sama Windows 7:n versio, se myös laillisesti aktivoituu sillä läppärisi pohjassa olevan lisenssitarran avaimella.
- Lataamaan
Läppärit on yleensä merkkikoneita eikä toimi kunnolla perus windowsasennuksella. Lataa myös valmistajan sivuilta ajurit (ainakin verkkokortti) valmiiksi
- tietokoneexperttikö
mites kun tuo läppäri ei tota muistitikkua tunnista kun oon resetoimassa sitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567237Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243401Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1551693Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3051631- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911250
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2481195- 811144